Hvor lang tid gik i over med jeres første barn? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg belv sat i gang uge 42+0 og fødte dagen efter ved aks.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt, da jeg 1. gang fødte i 38+6

Anmeld

16. juni 2010

Mette.

Jeg gik 8 dage over tid.. Mit vand gik 41+0 kl. 21 og veerne kom så om natten 41+1, hvor jeg fødte

Anmeld

16. juni 2010

luckas-mor

mayapigen skriver:

Hej piger.

Hvor mange af jer gik over tid og hvor meget? Jeg er nysgerrig, for jeg rammer terminsdagen om 4 dage, og jeg er bange for at blive en af dem. Min mor blev sat igang med både min bror og jeg, og frygter derfor det er arveligt.

Kram Maya (uge 39+3)

jeg fødte dagen før termin på valentins dag

tror bestemt ikk der er arveligt da min mor gik 10 dg over tid med mig

Anmeld

16. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Første gang fødte jeg 40+3 (fik veer om natten, 40+2)

Denne gang håber jeg naturligvis heller ikke at jeg skal gå længere tid over - har termin om 11 dage.

Anmeld

16. juni 2010

JulieE

Jeg gik præcis en uge over terminen med den første og 2 lange uger over med nr 2

Anmeld

16. juni 2010

Liljesilas

luckas-mor skriver:

jeg fødte dagen før termin på valentins dag

tror bestemt ikk der er arveligt da min mor gik 10 dg over tid med mig

Lyder godt, så er der stadig håb for mig

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

mayapigen skriver:

Hej piger.

Hvor mange af jer gik over tid og hvor meget? Jeg er nysgerrig, for jeg rammer terminsdagen om 4 dage, og jeg er bange for at blive en af dem. Min mor blev sat igang med både min bror og jeg, og frygter derfor det er arveligt.

Kram Maya (uge 39+3)

Ihh der manglede lige muligheden 'Jeg gik ikke over tid', så vi kunne se hvor mange procent der fødte til terminen eller før. For nu har vi jo kun en idé om hvor meget, dem som er gået over tid, gik over tid. Forstår du hvad jeg mener?

Ellers super god afstemning!

Anmeld

16. juni 2010

piadas

Jeg gik 19 dage over første gang...blev sat i gang efter 17 dage og fødte ved AKS. Anden gang fødte jeg naturligt 15 dage over tid...veerne gik i gang af sig selv to dage før, jeg skulle være sat i gang og forløbet var meget bedre. Dog tog fødslen anden gang 30 timer, men det var det hele værd, for første gang kunne jeg ikke komme videre fra 3-4 cm og endte derfor i AKS - måske har min krop ikke været klar?!

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gik i fødsel på 7.dagen kl 22 om aften og fødte kl 7.19 på 8.dagen, så jeg har stemt 4-7 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.