Hvor lang tid gik i over med jeres første barn? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

frk Jensen

mayapigen skriver:

Hej piger.

Hvor mange af jer gik over tid og hvor meget? Jeg er nysgerrig, for jeg rammer terminsdagen om 4 dage, og jeg er bange for at blive en af dem. Min mor blev sat igang med både min bror og jeg, og frygter derfor det er arveligt.

Kram Maya (uge 39+3)

kan ikke stemme da jeg fødte før tid med min første... 13 dage før termin for at være helt præcis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Anne85

Arh... mon dog 1. gangs fødende virkelig går 10 dage over tid?? Jeg gik 3 dage over...

Og nøj vhor kan jeg godt forstå du er utålmodig... jeg er små to uger efter dig og JEG er utålmodig... nu er det fandme ik sjovt længere... kom nu uddddd!!!!

Anmeld

15. juni 2010

NinaNymannMadsen

jeg fødte en uge før tid, men det ligger til min familie at føde før tid. så jeg har stemt blank.

krydser da fingre for dig og sender en masse ve-støv til dig i håb om der sker noget inden for de næste 4 dage

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Arh... mon dog 1. gangs fødende virkelig går 10 dage over tid?? Jeg gik 3 dage over...

Og nøj vhor kan jeg godt forstå du er utålmodig... jeg er små to uger efter dig og JEG er utålmodig... nu er det fandme ik sjovt længere... kom nu uddddd!!!!

Hvor er det bare godt at hører at du er positiv, og ikke mener man behøver at gå 10 dage over! Ja puha man er så utålmodig den sidste måned, især fordi det kan være når som helst man føder. Jeg skal nok krydse finger for du bliver en af de heldige der ikke går over tid, hvis du gør det samme

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

Astasmor skriver:

jeg fødte en uge før tid, men det ligger til min familie at føde før tid. så jeg har stemt blank.

krydser da fingre for dig og sender en masse ve-støv til dig i håb om der sker noget inden for de næste 4 dage

Hvor er du heldig, håber ikke det er arveligt, for min mor blev sat igang ved begge hendes børn.

Anmeld

15. juni 2010

XXSS

mayapigen skriver:

Hej piger.

Hvor mange af jer gik over tid og hvor meget? Jeg er nysgerrig, for jeg rammer terminsdagen om 4 dage, og jeg er bange for at blive en af dem. Min mor blev sat igang med både min bror og jeg, og frygter derfor det er arveligt.

Kram Maya (uge 39+3)

Jeg tror ikke på at sådan noget er arveligt, min mor har haft to vidt forskellige fødsler i forhold til mig  Men det er vel mest almindeligt at førstegangsgravide går over tiden!

Anmeld

15. juni 2010

XXSS

mayapigen skriver:

Hvor er det bare godt at hører at du er positiv, og ikke mener man behøver at gå 10 dage over! Ja puha man er så utålmodig den sidste måned, især fordi det kan være når som helst man føder. Jeg skal nok krydse finger for du bliver en af de heldige der ikke går over tid, hvis du gør det samme

Min veninde som er 1. gangsfødende gik 14 dage over, så man skal aldrig sige aldrig, men det er jo ikke alle så man behøver vel ikke være bekymret.

Anmeld

15. juni 2010

NinaNymannMadsen

mayapigen skriver:

Hvor er du heldig, håber ikke det er arveligt, for min mor blev sat igang ved begge hendes børn.

ved ikke om det er arveligt. men krydser da fingre for du kommer til at gå i fødsels af dig selv.

ellers bare prøv alle de triks af de nu siger man kan gøre for at sætte fødslen igang jo.

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

Tanja78 skriver:

Jeg tror ikke på at sådan noget er arveligt, min mor har haft to vidt forskellige fødsler i forhold til mig  Men det er vel mest almindeligt at førstegangsgravide går over tiden!

Godt, jeg håber du har ret! Jeg ønsker ikke at blive sat igang. Det vigtigste er selvfølgelig at han har det godt, men tror bare han får det endnu bedre, når han kommer ud til mig

Anmeld

15. juni 2010

hc=k

Jeg blev sat i gang på min terminsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.