Jeg er træt og så ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Becks

dorthemus skriver:

tak for krammet  Hun er vist for lille til tigerspring..er jo kun 18 dage, men jeg har gemt dit link og vil være opmærksom på de uger og forsøge ikke at gå i panik...tak for linket.

Det kan være jeg tager dig på ordet med den babysitting...det lyder meget fristende lige nu  

Du siger ihvertfald bare til - Så passer vi det ind med en fridag på mit job

Knus og se så at komme i seng søde dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Ansemusen

Åhh sødeste ven  Hvor jeg bare føler med dig! Min dejlige dreng er jo lige så gammel som Runa, og meget meget nemmere (idet han sover det meste af dagen og natten med), og jeg er altså alligevel mega træt det meste af tiden! Så jeg tænker 'Hvordan klarer du det dog?'
Jeg aner ikke hvad du skal gøre, for jeg tror ikke at du gør noget som helst forkert søde Dorthe!! Jeg er sikker på du er den bedste mor i verden og at du gør alt for din lille prinsesse Jeg har selv gået og dunket mig selv oven i hovedet med alt muligt og haft dårlig samvittighed over ALT, så jeg forstår dig godt! Men du ER en vidunderlig, kørlig og omsorgsfuld mor og du gør det smadder godt!!!
Lad os tales ved en af dagene, det tror jeg du har brug for!

Stort kram

Anmeld

15. juni 2010

dorthemus

Mary skriver:

Hvor svært det end er, så prøv at accepter at hun helst vil være hos dig, også i søvnen. Jeg har aldrig været alenemor, men jeg har haft en baby der ikke ville sove andre steder end hos sin mor! Jeg kunne sidde med hende i sofaen i 4 timer imens hun sov. En slynge kunne blive din bedste bedste ven!!!! Personligt vil jeg anbefale en strækvikle.

Jeg forstå virkelig hvor hårdt det må være. Jeg ved selv hvor træt og slidt jeg har været denne gang med vores den mindste, og vi er endda to om det hele.....og det er vel og mærke ikke hende der ikke kun vil sove på sin mor, men vores førstefødte.

Jeg vil overhovedet ikke bagatalisere din situation, men sådan som jeg læser det, tror jeg du til at starte med må finde dig i, at baby helst vil sove hos dig, og så tage det oppefra og ned, og håbe det bliver bedre. Hun er jo ikke så stor endnu. Når du skriver hun vågnede i spjæt, også ved dig, var det så ikke først efter hun var blevet helt overtræt? 

Krammer Maria  - mor til 3 piger 

Jo det var efter hun var overtræt...vi har en strækvikle, men jeg synes den er bøvlet og kan ikke rigtig finde ud af den. Har nu købt en rigtig god bæresele og den prøvede vi idag og hun faldt omgående i søvn i den  Dog kun indtil jeg var nødt til at tage hende ud af den igen fordi hun var alt for varmt klædt på.

Jeg får besøg af SP på torsdag og vil tale med hende om det her. Håber hun kan give mig nogle gode råd og svar på alle mine spørgsmål.

Anmeld

15. juni 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Du siger ihvertfald bare til - Så passer vi det ind med en fridag på mit job

Knus og se så at komme i seng søde dig

Tak  Og ja godnat med mig...

Anmeld

15. juni 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Åhh sødeste ven  Hvor jeg bare føler med dig! Min dejlige dreng er jo lige så gammel som Runa, og meget meget nemmere (idet han sover det meste af dagen og natten med), og jeg er altså alligevel mega træt det meste af tiden! Så jeg tænker 'Hvordan klarer du det dog?'
Jeg aner ikke hvad du skal gøre, for jeg tror ikke at du gør noget som helst forkert søde Dorthe!! Jeg er sikker på du er den bedste mor i verden og at du gør alt for din lille prinsesse Jeg har selv gået og dunket mig selv oven i hovedet med alt muligt og haft dårlig samvittighed over ALT, så jeg forstår dig godt! Men du ER en vidunderlig, kørlig og omsorgsfuld mor og du gør det smadder godt!!!
Lad os tales ved en af dagene, det tror jeg du har brug for!

Stort kram

Tak Anna  Ja lad os det..må i seng nu. Tusind tak for dine ord!!

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg tror ikke det er maven...hun har ikke problemer med at komme af med afføring (flere gange i døgnet) og det ser normalt ud. Hun er også god til at bøvse af efter amning.....men måske er hun overstimuleret? Måske jeg skal lade hende ligge noget mere selv?

tak for krammet, det trængte jeg til

Laura havde heller ingen tegn på mavekneb udover sine hyle/skrigeture og så trak hun benene op under hagen når hun fik kolikker! Hun kom fint af med afføring MANGE gange om dagen, bøvsede og luften kom fint igennem den anden vej også Men ingen tvivl om at mavsen drillede! Du kan jo forsøge at lade hende ligge og se hvad der så sker!? Jeg tror stadig det er et tigerspring hun har gang i... Ikke engang Daniel er god nok herhjemme når Laura springer og jeg er ved at blive SINDSYG fordi det er hårdt.. Men man vænner sig faktisk til det

MØS

Anmeld

15. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Pas på, at jeg ikke tager dig på ordet...tak

Jeg kommer også gerne. . Skrukhønen skal jo have noget af tage sig til mens hun venter på de to streger

Anmeld

15. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Føler sådan med dig søde, og håber at lille Runa snart falder mere til ro. Tænker det evt. kan være maven? Min nevø havde nogle problemer med maven i starten, så han var også rigtig utilpas og vågen.

Som Mamma Laura siger, så er det en periode som i skal igennem, og jeg håber den snart er slut.

Du må sige til, hvis jeg skal kigge forbi og pusle lidt om jer.

Anmeld

15. juni 2010

TbCp

Øv hvor jeg husker det Det er simpelthen så hårdt! Man bliver frustreret og tvivler på sig selv.
Her hjalp det ind imellem at svøbe Liva i et tæppe. Ikke alt for stramt, men så der var ro på arme og ben.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2010

Svei

Åh altså, stakkels dig...det der er SÅ hårdt...min den yngste var præcis på samme måde. Sov slet ikke om dagen, var møgtræt men ville bare hænge på mig. Om natten vågnede han og blev ammet og det gjorde jo ikke ligefrem man fik mere energi, selvom han sov videre efter. Jeg var ikke alene, men min x kørgte inden vi stod op og kom hjem til aftensmad....jeg var ved at bryde helt sammen tilsidst, efter 5 mdr. med et barn som aldrig sov eller bare sov 10min, så var jeg sgu mør..virkelig. En slynge som Mary skriver kan være genial og så ellers "bare" acceptere at du har et barn som helst vil sove hos dig..læs evt om high need børn/sensitive børn.

Har du nogen der kan tage hende en hel dag hvor du bare kan hvile og så ellers kun amme...evt gå med hende så du ikke skal høre eller se hende hele tiden...du skal bede om hjælp, hvis du føler det er nok nu...konrad var som sagt 5 mdr. gammel da jeg fik nok og det hele virkelig var ved at vælte...

Har du brug for det, så vil jeg også gerne tilbyde min hjælp...jeg har fri hele torsdagen og vil gerne komme og aflaste hvis du har brug for det....det er så vigtigt du får ro på.

Og nej, du er ingen fiasko, du er "bare" en mor som det også er og er for mange...man tror bare slet ikke at et halvt meter menneske kræver så meget...det er sgu mere end et fuldtidsjob især med de der små der har brug for så meget kontakt...men giv hende al den nærhed du orker og ellers så gå ud og skrig din frustration ud når det er rigtog skidt...

Føler så meget med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.