Åh altså, stakkels dig...det der er SÅ hårdt...min den yngste var præcis på samme måde. Sov slet ikke om dagen, var møgtræt men ville bare hænge på mig. Om natten vågnede han og blev ammet og det gjorde jo ikke ligefrem man fik mere energi, selvom han sov videre efter. Jeg var ikke alene, men min x kørgte inden vi stod op og kom hjem til aftensmad....jeg var ved at bryde helt sammen tilsidst, efter 5 mdr. med et barn som aldrig sov eller bare sov 10min, så var jeg sgu mør..virkelig. En slynge som Mary skriver kan være genial og så ellers "bare" acceptere at du har et barn som helst vil sove hos dig..læs evt om high need børn/sensitive børn.
Har du nogen der kan tage hende en hel dag hvor du bare kan hvile og så ellers kun amme...evt gå med hende så du ikke skal høre eller se hende hele tiden...du skal bede om hjælp, hvis du føler det er nok nu...konrad var som sagt 5 mdr. gammel da jeg fik nok og det hele virkelig var ved at vælte...
Har du brug for det, så vil jeg også gerne tilbyde min hjælp...jeg har fri hele torsdagen og vil gerne komme og aflaste hvis du har brug for det....det er så vigtigt du får ro på.
Og nej, du er ingen fiasko, du er "bare" en mor som det også er og er for mange...man tror bare slet ikke at et halvt meter menneske kræver så meget...det er sgu mere end et fuldtidsjob især med de der små der har brug for så meget kontakt...men giv hende al den nærhed du orker og ellers så gå ud og skrig din frustration ud når det er rigtog skidt...
Føler så meget med dig...
Anmeld