Jeg er træt og så ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg havde jo ikke selv en vikle (da jeg var så stakkels fattig da Idun var lille)... Men får en her når Frigg kommer Men jeg tror da godt vi kan finde ud af at vikle sådan en fætter... Jeg har set det gjort mange gange

Så lad os bare lege lidt med den, så skal vi nok få vendt den, den rette vej

HVORNÅR KOMMER DUUUUU??????????  Faktisk koster den jeg har kun 350 kr. så den er ikke dyr...har købt den på www.mamaslife.dk Der har jeg også købt en rigtig god bæresele som Runa omgående faldt i søvn i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

dorthemus

Zette skriver:

EN ANDEN TING JEG IKKE FATTER: hvorfor kan barnet ikke sove uden babsen i hovedet... Malou skal bare have babs indenfor rækkevidde

Jeg har taget konsekvensen og gnedet en stofble mod brysterne og så får hun den rundt om hovedet...GODNATTER blev der sagt

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

HVORNÅR KOMMER DUUUUU??????????  Faktisk koster den jeg har kun 350 kr. så den er ikke dyr...har købt den på www.mamaslife.dk Der har jeg også købt en rigtig god bæresele som Runa omgående faldt i søvn i

Måske på lørdag? Eller på mandag?... Vi må lige se på det. JEg er jo bagud med mange ting, når man har været væk i 11 dage. Suk.

Men altså - jeg ved godt at de er billigere nu om dage, end da jeg fødte Idun... Men jeg får en i gave af Maja, fordi hun ikke bruger den. Altså Sofia er jo stor og skulle det ske at der engang kom en efternøler, så kan hun jo få den tilbage

Anmeld

16. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Måske på lørdag? Eller på mandag?... Vi må lige se på det. JEg er jo bagud med mange ting, når man har været væk i 11 dage. Suk.

Men altså - jeg ved godt at de er billigere nu om dage, end da jeg fødte Idun... Men jeg får en i gave af Maja, fordi hun ikke bruger den. Altså Sofia er jo stor og skulle det ske at der engang kom en efternøler, så kan hun jo få den tilbage

Fedt

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Fedt

Men det med dagene snakkes vi lige ved om

Anmeld

16. juni 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg har taget konsekvensen og gnedet en stofble mod brysterne og så får hun den rundt om hovedet...GODNATTER blev der sagt

sådan med mælk? det var da en god ide der straks må afprøves! Hun sover nu - dog i mine arme, så næste skridt må være at liste hende ind i sengen... så jeg kan få lidt mad.

Anmeld

16. juni 2010

dorthemus

Zette skriver:

sådan med mælk? det var da en god ide der straks må afprøves! Hun sover nu - dog i mine arme, så næste skridt må være at liste hende ind i sengen... så jeg kan få lidt mad.

Det kan ikke skade at prøve...jeg er jo pædagog og der var engang en kollega der fortalte, at hendes barn (ældre end vores små) altid fik den bluse, som hun havde haft på om dagen, med i seng om aftenen for det gav hendes barn tryghed. Tænkte at man kunne prøve det samme bare med en stofble

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Thias har også afføring mangegange i døgnet og har hele tiden haft det, men han får stasig ondt i maven. Vi kan ligesom mærke at han trækker benene op under sig og spænder i kroppen. Han har slet ikke kulik, græder ikke meget í forhold til et gennemsnitsspædbarn. Men han har perioder med ondt i maven hvor han pludselig græder utrøsteligt, så går det væk og kommer så igen. Kulik er når barnet græder i minimum 3 imer i træk og ikke kan trøstes indimellem. Hos Thias er det som om han fårpauser fra smerten hvor han ikke græder og så nogle minutter efter starter det igen. De små får ofte ondt i maven, fordi luft i maven åbenbart gør rigtig ondt på sådan nogle små størrelser.

Min Mors veninde, som er sundhedsplejerske siger, at sm´børn græder og det er okay. Man skan forsøge at sige til sig selv at det er okay at de græder og at nogen gange kan man ikke trøste dem, fordi de fx. har ondt i maven, hvilket man jo ikke kan tage væk. Men bare det at man er der, det mærker de selvom de er utrøstelige indimellem! Et varmt bad kan i øvrigt hjælpe!

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Det kan ikke skade at prøve...jeg er jo pædagog og der var engang en kollega der fortalte, at hendes barn (ældre end vores små) altid fik den bluse, som hun havde haft på om dagen, med i seng om aftenen for det gav hendes barn tryghed. Tænkte at man kunne prøve det samme bare med en stofble

hvordan gør i mht. at undgå kvælning?

Anmeld

16. juni 2010

Anja

Zette skriver:

Jeg har altid gjort det, at den stofble jeg havde brugt ved amning (opsamling af mælk, der løber) har jeg lagt ved baby, når det var sovetid. Det har virket super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.