Lige her et billede af Felix. Faktisk en af de første dage nogen sinde, hvor det lykkedes mig at give ham en flaske, og lade ham sidde alene lige efter, uden gråd.... Han lagde sig ganske enkelt til at sove igen... siddende der, i sin sækkestol på køkkenbordet, mens jeg lavede modellervoks med min niece

Jeg glemte at nævne, at den sækkestol faktisk har haft præcis samme effekt, på alle de 5 eller 6 børn der har brugt den.... uanset om det var amme eller flaske børn....
Den gik faktisk på omgang i min første mødregruppe, og kun et barn fik den aldrig prøvet... De andre børn var "kureret" på 1-2 uger

Jeg tror det der skete med børnene var, at de simpelthen troede de stadig lå i arm, fordi de kunne synke ned i puden, og ligesom blev krammet af den

Børn må i øvrigt ikke lægge i en sækkestol mange timer hver dag... Men en eller to kortere lure kan de altså sagtens tåle... Den er tilpas hård nok til at man kan forme den, så baby ikke bukker ryggen for meget, og bliver den flad, kan du bare fylde mere i den, den har nemlig en lynlås
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld