14+5. Synes det går STÆRKT med maven lige pludselig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

silden85

fin mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

VNB

silden85 skriver:

fin mave

1000 tak!  og i lige måde! var lige inde og lure på dit nye billede, og du er da heldigvis også en af dem med stoooore maver!  

Anmeld

15. juni 2010

silden85

VNB skriver:

1000 tak!  og i lige måde! var lige inde og lure på dit nye billede, og du er da heldigvis også en af dem med stoooore maver!  

hehe ja jeg synes også bare min mave er stor vi to bliver nok store til uge 40 hehe

Anmeld

15. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja, det har jeg lært af, så der bliver testet under alle omstændigheder... Hvis det lykkedes denne gang kan jeg uden tvivl tilgive alt det vi har været igennem (hmm, men hvem det er jeg skal tilgive/give skylden er jeg ikke helt sikker på)

Hmm, STOR skuffelse... Kan lige se det for mig - og sexet ser det altså ikke ud

jeg forstår sagtens hvad du mener mht til at "tilgive" alt det andet  og håber inderligt at i får chancen denne gang! 2010 er jo lidt af et baby mirakel år, så hvorfor ikke også jer?

apropo bukser... så har jeg lige købt mit første par ventebukser idag!  var træt af at jeg aldrig kunne passe mine cowboy bukser mere... så har købt de fedeset cowboy nickers fra mamalicious, og de er SÅ behagelige fordi der er den der "tube" til at tage op om maven, men stadig ser selve buksen lav-taljet ud!  så fortvivl ej! hihi!

Anmeld

15. juni 2010

VNB

silden85 skriver:

hehe ja jeg synes også bare min mave er stor vi to bliver nok store til uge 40 hehe

hihi ja jeg tror det også.... men så er det altid noget at vi er 2!

Anmeld

15. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

jeg forstår sagtens hvad du mener mht til at "tilgive" alt det andet  og håber inderligt at i får chancen denne gang! 2010 er jo lidt af et baby mirakel år, så hvorfor ikke også jer?

apropo bukser... så har jeg lige købt mit første par ventebukser idag!  var træt af at jeg aldrig kunne passe mine cowboy bukser mere... så har købt de fedeset cowboy nickers fra mamalicious, og de er SÅ behagelige fordi der er den der "tube" til at tage op om maven, men stadig ser selve buksen lav-taljet ud!  så fortvivl ej! hihi!

Jamen jeg satser kraftigt på at gøre Trine og dig kunsten efter...

Ja, det er bare om at finde noget godt (og billigt) ventetøj og der er det super fedt at H&M og bestseller har lavet noget - og så er det tilmed smart...DEJLIGT. 

Har du været inde på asos.com de har også meget fint ventetøj (under maternity).

Anmeld

16. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jamen jeg satser kraftigt på at gøre Trine og dig kunsten efter...

Ja, det er bare om at finde noget godt (og billigt) ventetøj og der er det super fedt at H&M og bestseller har lavet noget - og så er det tilmed smart...DEJLIGT. 

Har du været inde på asos.com de har også meget fint ventetøj (under maternity).

ja det satser vi på!

orv den hjemmeside kendte jeg slet ikke. der har de godt nok meget flot ventetøj! Faaaarligt....  men tror jeg venter med at købe mere til jeg er ihvertfald halvvejs... med den fart jeg vokser i for tiden ved jeg jo snart ikke hvad str jeg skal købe mere synes jeg.... Tror der går stilstand i vokseværket på et tidspunkt og så kan jeg liste mig ud på tøj markedet igen  

synes også at mange af de kjoler de har derinde vil været pænest når man har sådan en rigtig stor og rund gravid mave  

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

ja det satser vi på!

orv den hjemmeside kendte jeg slet ikke. der har de godt nok meget flot ventetøj! Faaaarligt....  men tror jeg venter med at købe mere til jeg er ihvertfald halvvejs... med den fart jeg vokser i for tiden ved jeg jo snart ikke hvad str jeg skal købe mere synes jeg.... Tror der går stilstand i vokseværket på et tidspunkt og så kan jeg liste mig ud på tøj markedet igen  

synes også at mange af de kjoler de har derinde vil været pænest når man har sådan en rigtig stor og rund gravid mave  

Kender du ikke den side???

Jeg køber rigtig meget tøj derinde, de sender til DK for kun 30 kr, og det tager 5-7 dage. 

Men ikke noget med at nævne mit navn til bankrådiveren når du har overtræk

Ja, det har du ret i, man skal nok være minimum halvvejs inden ventetøjet rigtig kommer til sin ret

Anmeld

16. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Kender du ikke den side???

Jeg køber rigtig meget tøj derinde, de sender til DK for kun 30 kr, og det tager 5-7 dage. 

Men ikke noget med at nævne mit navn til bankrådiveren når du har overtræk

Ja, det har du ret i, man skal nok være minimum halvvejs inden ventetøjet rigtig kommer til sin ret

hehe jo jeg siger til at ham at jeg blev lokket KRAFTIGT!

Men nej jeg køber faktisk aldrig tøj på nettet... er ikke så vild med når man ikke kan prøve det først. har dog købt lidt børnetøj over nettet.

Hvilken kurs omregner man forresten med? kan ikke rigtig finde ud af om det er billigt...

Anmeld

16. juni 2010

Pia.

Sikke en fin lille mave... Tror du ender med en stor mavse, det går lige pludselig rigtig stærkt...

Tak for kigget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.