14+5. Synes det går STÆRKT med maven lige pludselig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

VNB

Pia. skriver:

Sikke en fin lille mave... Tror du ender med en stor mavse, det går lige pludselig rigtig stærkt...

Tak for kigget...

mange mange tak

Ja jeg har også mine anelser om at jeg godt kan ende med en riiiiigtig stor mavse til sidst! men det gør slet ikke noget   Håber bare at jeg kan nøjes med at det nærmest kun er maven der blir stor og ikke resten af kroppen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

hehe jo jeg siger til at ham at jeg blev lokket KRAFTIGT!

Men nej jeg køber faktisk aldrig tøj på nettet... er ikke så vild med når man ikke kan prøve det først. har dog købt lidt børnetøj over nettet.

Hvilken kurs omregner man forresten med? kan ikke rigtig finde ud af om det er billigt...

Der står currency oppe i hjørnet, der kan du vælge at få det i danske kr. 

Nej det er rigtigt, sådan havde jeg det også i starten, men ved efterhånden hvilken størrelse jeg skal have, og kan gætte om formen vil passe mig, så jeg køber rigtig MEGET tøj på nettet

Anmeld

16. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Der står currency oppe i hjørnet, der kan du vælge at få det i danske kr. 

Nej det er rigtigt, sådan havde jeg det også i starten, men ved efterhånden hvilken størrelse jeg skal have, og kan gætte om formen vil passe mig, så jeg køber rigtig MEGET tøj på nettet

aaarh smart! Man lærer da også noget nyt hver dag

Ja det er rigtigt når man kender tøjets facon og har handlet samme sted flere gange så ville jeg også godt "turde". Købte en overgang en lille smule hos ellos, det er jo samme princip...

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

aaarh smart! Man lærer da også noget nyt hver dag

Ja det er rigtigt når man kender tøjets facon og har handlet samme sted flere gange så ville jeg også godt "turde". Købte en overgang en lille smule hos ellos, det er jo samme princip...

Ja, det er drøn smart...

Ja det er det, jeg handler på hm.com og asos.com, det er nogen rigtig gode sider synes jeg...og begge med ventetøj og børnetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.