VNB skriver:
min mor tog 12 kg på med mig. så jeg har 10 kg at tage af endnu hehe
ej jeg læste lige din besked først som om nogen havde givet dig slag i maven! Fik det lige helt dårligt...
men GODT at det måske bare var bebs!
Jeg har da hørt om andre som kunne mærke noget meget tidligt, så det kan da sagtens være den du mærkede.
Min moderkage er ret stor og ligger foran, så jeg tror at jeg må vente nogle uger endnu desværre... men den var jo godt nok yderst aktiv til NF så måske kan den sparke igennem og kigge mig et bette puf inden længe. Så SMELTER mit hjerte sgu! Og ja blir skønt når det kan mærkes udenpå så kæresten rigtig kan tage del i det!
Uhhh, nej nej, ingen kommer i nærheden af min mave andet end familien, kæresten og jeg selv. Ja, ved det ikke, det blev ramt ind i noget som så gik videre ned i blæren.
Kan mærke den lille nogen gange bruger blæren som hoppepude, det er fanme irriterende. Kan selvfølgelig ikke mærke den hopper som sådan, men får sådan en tissetrang i ryk, ligesom når man hopper på hoppepude, så tror den syntes det er sjovt... hihi.
Ja, de siger når den er stor, og ligger foran så skulle det være endnu mere svært. Skal til første jordemoder besøg på Onsdag, så glæder mig bare helt vildt til hvad hun siger... 
Anmeld