14+5. Synes det går STÆRKT med maven lige pludselig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

VNB

tb skriver:

super fin mave

tak!

Og i lige måde! Håber snart din lille bebs beslutter sig for at komme ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

mange mange tak

Ja den må jo rigtig guffe i sig derinde.. men til scanningen fik vi godt nok også afvide at den så ud til at være godt i stand

Jeg er endda blevet spurgt nu om jeg er SIKKER på at der ikke er 2? og JA 100 % sikker, hun tjekkede godt og grundigt efter, og der var altså kun 1!

Ja for den da.... Min er gået lidt i stå syntes jeg selv, er begyndt at tabe nogen af mine bukser, og syntes ikke maven vokser så meget mere... Men vi skal nok komme efter dig her før eller siden, håber jeg da... hihi

Ja, kunne godt være 2, men tror bare den hygger sig gevaldigt derinde med sig selv, og så nyder den nok den kan spise alt det den vil...

Anmeld

14. juni 2010

VNB

Nadia&Daniel skriver:

Hold da opJeg går ind i 20. uge imorgen, og min mave er mindre end din.. Der er godt nok forskel på folks maver..

jeg synes godt nok også at jeg vokser stærkt lige nu... måske går der stilstand i det på et tidspukt, har jeg hørt om...

Men ja der er rigtig meget forskel på maver... om aftenen er min faktisk endnu større... den blir lidt oppusted i løbet af dagen...  Håber bare ikk jeg ender med at blive en hval...

Anmeld

14. juni 2010

VNB

MoarJ skriver:

Sød lille bule...

mange mange tak

Anmeld

14. juni 2010

VNB

Astasmor skriver:

sikke en fin lille mave, det dejligt når man kan se der sker noget.

ja det er rigtig skægt at følge med i. synes også det er helt vildt sjovt når jeg ligger på ryggen i sengen og mærker på maven. Den er sådan mere hård og rund der hvor livmoderen går til nu. vildt at man kan mærke det!

Anmeld

14. juni 2010

Riksen

Hvor er du fin! Ih, jeg glæder mig til jeg begynder at bule udad

Anmeld

14. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Ja for den da.... Min er gået lidt i stå syntes jeg selv, er begyndt at tabe nogen af mine bukser, og syntes ikke maven vokser så meget mere... Men vi skal nok komme efter dig her før eller siden, håber jeg da... hihi

Ja, kunne godt være 2, men tror bare den hygger sig gevaldigt derinde med sig selv, og så nyder den nok den kan spise alt det den vil...

Jeg synes du er ret godt med  jeg er hellet ikke så høj... (1.65 cm) måske det har noget at sige? hved selffølgelig ikke hvor høj du er eller om det overhovedt har nogen betydning...

hihihi men det er HELT SIKKERT - der er kun den ene i mavsen! og skal da live for at den finder ud af at udnytte pladsen, den har vist indrettet sig rigtig godt derinde

Anmeld

14. juni 2010

VNB

Riksen skriver:

Hvor er du fin! Ih, jeg glæder mig til jeg begynder at bule udad

1000 tak!

Ja det kan jeg godt forstå du glæder dig til! er også skønt at folk nu rigtigt kan se at man rent faktisk ER gravid  

Anmeld

14. juni 2010

Riksen

VNB skriver:

1000 tak!

Ja det kan jeg godt forstå du glæder dig til! er også skønt at folk nu rigtigt kan se at man rent faktisk ER gravid  

Ja, nu ser man bare lidt overvægtig ud med topmave og buksedeller i siden - hehe Men man kan da allerede nu se en lillebitte bule under min topmave, så det ser faktisk ud som om jeg har en todelt mave - altså hvis man ser godt efter

Anmeld

14. juni 2010

VNB

Riksen skriver:

Ja, nu ser man bare lidt overvægtig ud med topmave og buksedeller i siden - hehe Men man kan da allerede nu se en lillebitte bule under min topmave, så det ser faktisk ud som om jeg har en todelt mave - altså hvis man ser godt efter

iiiih hvor fint! Jamen sådan startede mit også  og så fra 10 uge ca. der er det gået helt vildt stærkt synes jeg!

Så er sikker på at man snart kan se på dig at det ER en baby og ikke bare nye deller hihi  

Glæder mig til at se smukke mave billeder fra dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.