14+5. Synes det går STÆRKT med maven lige pludselig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Riksen

VNB skriver:

iiiih hvor fint! Jamen sådan startede mit også  og så fra 10 uge ca. der er det gået helt vildt stærkt synes jeg!

Så er sikker på at man snart kan se på dig at det ER en baby og ikke bare nye deller hihi  

Glæder mig til at se smukke mave billeder fra dig!

Jamen, det lyder da lovende - det vil jeg glæde mig til

Jep, skal nok tage billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

NinaNymannMadsen

VNB skriver:

ja det er rigtig skægt at følge med i. synes også det er helt vildt sjovt når jeg ligger på ryggen i sengen og mærker på maven. Den er sådan mere hård og rund der hvor livmoderen går til nu. vildt at man kan mærke det!

kan godt huske følelsen fra da jeg selv var gravid. det er bare dejlig

Anmeld

14. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Jeg synes du er ret godt med  jeg er hellet ikke så høj... (1.65 cm) måske det har noget at sige? hved selffølgelig ikke hvor høj du er eller om det overhovedt har nogen betydning...

hihihi men det er HELT SIKKERT - der er kun den ene i mavsen! og skal da live for at den finder ud af at udnytte pladsen, den har vist indrettet sig rigtig godt derinde

Hmm, tror ikke de 2 cm gør den store forskel... er 167... Men ja, jeg skal nok komme efter det, den lille skal bare finde ud af der er plads, ellers er den bare så aktiv så den ikke når at tage på... Hvad ved jeg?? hihi...

Anmeld

14. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hmm, tror ikke de 2 cm gør den store forskel... er 167... Men ja, jeg skal nok komme efter det, den lille skal bare finde ud af der er plads, ellers er den bare så aktiv så den ikke når at tage på... Hvad ved jeg?? hihi...

haha nej 2 cm er vist ikke alt afgørende....

jeg tror bare at der virkelig virkelig er meget stor forskel på maver... Kvinderne i min familie er altid blevet store hurtigt, gået lidt i stå i midten, og derefter vokset igennem til sidste del igen... har en anelse om at sådan noget måske er lidt arveligt...  

Det næste spændende blir fra nu af at mærke de første spark! glæder jeg mig HELT VILDT til!   Mærker sådan noget "sitren" men tror at tarmene driller mig lidt... man skulle jo vist ikke være i tvivl når man mærker den ægte vare

Anmeld

14. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

haha nej 2 cm er vist ikke alt afgørende....

jeg tror bare at der virkelig virkelig er meget stor forskel på maver... Kvinderne i min familie er altid blevet store hurtigt, gået lidt i stå i midten, og derefter vokset igennem til sidste del igen... har en anelse om at sådan noget måske er lidt arveligt...  

Det næste spændende blir fra nu af at mærke de første spark! glæder jeg mig HELT VILDT til!   Mærker sådan noget "sitren" men tror at tarmene driller mig lidt... man skulle jo vist ikke være i tvivl når man mærker den ægte vare

Min mor fortalte hun kun tog 10 kg på med mig, og håber det er det samme her, vil ikke tage mere på end nødvendigt. Men ja, har også hørt det skulle være arvligt, så nok derfor, min mor var heller ikke særlig stor i starten.

Uhh, fik her i fredags nogen slag inde i maven som jeg ikke kan forklare, det gjorde ondt lige i starten, men tænkte med det sammen om det var den lille, ved det bare ikke desværre. Men hold op, jeg glæder mig også vildt til at mærke den lille, og til at kæresten kan være med inde over, det bliver såå skønt...

Anmeld

14. juni 2010

Nadia&Daniel

VNB skriver:

jeg synes godt nok også at jeg vokser stærkt lige nu... måske går der stilstand i det på et tidspukt, har jeg hørt om...

Men ja der er rigtig meget forskel på maver... om aftenen er min faktisk endnu større... den blir lidt oppusted i løbet af dagen...  Håber bare ikk jeg ender med at blive en hval...

Jeg er også lille af min størrelse - min veninde har taget 6 kg. på (hun er i 21. uge) og jeg har taget 1 kg. på (og jeg er 19+6).. Så ja, stor forskel..

Anmeld

14. juni 2010

MM1987

Ja hold da op der er gået stærkt - men hvor ser du bare dejlig gravid ud....

Anmeld

14. juni 2010

VNB

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er også lille af min størrelse - min veninde har taget 6 kg. på (hun er i 21. uge) og jeg har taget 1 kg. på (og jeg er 19+6).. Så ja, stor forskel..

wow 1 kg kun! det er godt nok flot

Jeg er normal også lille af størrelse.. vil jeg da sige. 1.65 cm og 54 kg. Har indtil videre taget 2.1 kg på, men det hele har heldigvis åbenbart sat sig på maven...

Jeg tror på at man vokser i præcis det tempo og størrelse som man skal  så længe bebs har det godt så er alt jo fint, og jeg synes ALLE maver er super flotte! Hvad enten de er store eller små   

Anmeld

14. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja hold da op der er gået stærkt - men hvor ser du bare dejlig gravid ud....

1000 tak smukke!

Ja det er helt vildt så hurtigt det er gået. Hvis man sammenligner med det første mavebillede som jeg lagde ind for ca 1 mdr siden er der bare sket meget!  

Hvordan går det med øko-rugningen????

Anmeld

14. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

1000 tak smukke!

Ja det er helt vildt så hurtigt det er gået. Hvis man sammenligner med det første mavebillede som jeg lagde ind for ca 1 mdr siden er der bare sket meget!  

Hvordan går det med øko-rugningen????

Ja det er helt vildt, på en måned er du gået fra en lille sød bule til en ægteste gravid mave

Det må dejligt at der ikke er tvivl om at du er gravid og rigtig kunne strutte med den

Jamen, jeg er vidst færdig med at ruge og vi har arbejdet på sagen - så nu er der bare at vente og håbe at jeg ikke får min mens...og at jeg kan teste positivt...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.