VNB skriver:
haha nej 2 cm er vist ikke alt afgørende.... 
jeg tror bare at der virkelig virkelig er meget stor forskel på maver... Kvinderne i min familie er altid blevet store hurtigt, gået lidt i stå i midten, og derefter vokset igennem til sidste del igen... har en anelse om at sådan noget måske er lidt arveligt...
Det næste spændende blir fra nu af at mærke de første spark! glæder jeg mig HELT VILDT til!
Mærker sådan noget "sitren" men tror at tarmene driller mig lidt... man skulle jo vist ikke være i tvivl når man mærker den ægte vare 
Min mor fortalte hun kun tog 10 kg på med mig, og håber det er det samme her, vil ikke tage mere på end nødvendigt. Men ja, har også hørt det skulle være arvligt, så nok derfor, min mor var heller ikke særlig stor i starten.
Uhh, fik her i fredags nogen slag inde i maven som jeg ikke kan forklare, det gjorde ondt lige i starten, men tænkte med det sammen om det var den lille, ved det bare ikke desværre. Men hold op, jeg glæder mig også vildt til at mærke den lille, og til at kæresten kan være med inde over, det bliver såå skønt... 
Anmeld