Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2010

line melias mor

Maise skriver:

billed 29 er her stadig. hvad byder du ??

kh maise

jeg aner ikke hvad sættene koster så jeg stoler på du har en fornuftig pris til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Maise

Laulund87 skriver:

Okay det vil jeg godt give Hvad med porto?

det bliver 38 for porto og 165 for tøjet. i alt 203-, jeg sender dig en pb med mine kontooplysninger.

Anmeld

19. august 2010

Maise

line melias mor skriver:

jeg aner ikke hvad sættene koster så jeg stoler på du har en fornuftig pris til mig

de koster 450 fra nye pr. sæt. jeg tænker på 100 pr. sæt. de er uden huller eller pletter. hvad siger du til det ??

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Maise skriver:

det bliver 38 for porto og 165 for tøjet. i alt 203-, jeg sender dig en pb med mine kontooplysninger.

Super.

Anmeld

19. august 2010

line melias mor

Maise skriver:

de koster 450 fra nye pr. sæt. jeg tænker på 100 pr. sæt. de er uden huller eller pletter. hvad siger du til det ??

det er perfekt jeg tænker lidt hun bruger 74 nu men hvordan er størrelsen for det jeg købte af dig det passer hun stadig?

Anmeld

19. august 2010

Maise

line melias mor skriver:

det er perfekt jeg tænker lidt hun bruger 74 nu men hvordan er størrelsen for det jeg købte af dig det passer hun stadig?

jamen jeg synes det er alderssvarende. min pige er bare federe end gennemsnittet og er trods hun kun er 7,5 måned vokset ud af det huttigt, men hun vejer også 9 kilo og er kun 71 cm. hvor stor er din pige? porto ville blive 40,50 som maxibrev og b-post.

Anmeld

19. august 2010

lululupo

tænker lige!!!!

Anmeld

19. august 2010

Maise

lululupo skriver:

tænker lige!!!!

bare i orden  tøjet har ikke huller eller pletter og er i fin stand.

eller var der andet der fristede

Anmeld

19. august 2010

line melias mor

Maise skriver:

jamen jeg synes det er alderssvarende. min pige er bare federe end gennemsnittet og er trods hun kun er 7,5 måned vokset ud af det huttigt, men hun vejer også 9 kilo og er kun 71 cm. hvor stor er din pige? porto ville blive 40,50 som maxibrev og b-post.

hun var 8, 5 kg sidst og 63 lang så det er nok derfor hun stadig passer det. jeg sætter 250 ind i morgen så sender du bare konto nummer og reg

Anmeld

19. august 2010

Maise

hun var 8, 5 kg sidst og 63 lang så det er nok derfor hun stadig passer det. jeg sætter 250 ind i morgen så sender du bare konto nummer og reg

ha ha bette skid. og jeg troede min pige var kort. hvor gammel er hun ?? og tillykke med spiren hvad er det for et studie du er kommet ind på?? og tillykke har sendt dig PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.