Har I navnene på plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

misslea

Bolette skriver:

Hej søde Lea

Synes du det er det?? Hehe...!! De fleste siger: "Dét må I bare ikke kalde ham!!"  Så man bliver helt afskrækket.. Men jeg har godt selv kunnet lide det engang.. Ved bare ikke rigtig om jeg kan lige nu... Hehe.

Ja, Prinsen William og Prinsessen Wilma - DET er da klasse!!!  Griner  Wilma er sååååååå sødt!!!!

Stort knus

Ja - jeg synes faktisk, at Thor er super sødt... også Theo!!

Hihi... jaaaaah jeg ELSKER også Wilma-navnet...!!  Og William er også et rigtig flot navn.....! Pyt med at andre også har valgt det navn til deres børn - det betyder bare, at det er smukt jo!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Louisesam

Jeg synes også helt sikkert at Thor er et fint navn! Kan også godt lide Oscar, er knap så vild med William, må jeg indrømme  Jeg stemmer:

1. Thor

2. Oscar

3. William

Anmeld

23. juli 2010

Mia&Allan

Her i huset blev vi enige om allerede i 16. uge at hvis vi ventede os en pige, så skulle hun hedde Natashja Og vi har nu fået bekræftet for 2. gang at det er en lille prinsesse vi venter os.. Så det bliver en Natashja Kaya Pedersen

Anmeld

24. juli 2010

Bolette

misslea skriver:

Ja - jeg synes faktisk, at Thor er super sødt... også Theo!!

Hihi... jaaaaah jeg ELSKER også Wilma-navnet...!!  Og William er også et rigtig flot navn.....! Pyt med at andre også har valgt det navn til deres børn - det betyder bare, at det er smukt jo!!

Ja, det har du selvfølgelig ret i   

Hmmm ja....!!! Theo - dét navn må jeg altså lige præsenterer for Krestian!! Det er de heller ikke helt tosset 

Anmeld

24. juli 2010

Bolette

Louisesam skriver:

Jeg synes også helt sikkert at Thor er et fint navn! Kan også godt lide Oscar, er knap så vild med William, må jeg indrømme  Jeg stemmer:

1. Thor

2. Oscar

3. William

Det er jeg glad for at høre  Så er Thor nok ikke så slemt alligevel... Hehe.

Tak for afstemningen 

Anmeld

24. juli 2010

Bolette

Mia&Tonny skriver:

Her i huset blev vi enige om allerede i 16. uge at hvis vi ventede os en pige, så skulle hun hedde Natashja Og vi har nu fået bekræftet for 2. gang at det er en lille prinsesse vi venter os.. Så det bliver en Natashja Kaya Pedersen

Det er da bare nogle super fine navne!! Er især vild med navnet Kaya  

Anmeld

25. juli 2010

Louisesam

Bolette skriver:

Det er jeg glad for at høre  Så er Thor nok ikke så slemt alligevel... Hehe.

Tak for afstemningen 

Så lidt da  Og nej, Thor er da bestemt et rigtig godt drengenavn! Det er desuden et rigtig stærkt navn synes jeg - et af de fede nordiske navne!!

Anmeld

27. juli 2010

Gyllibik

Bolette skriver:

Det er da bare nogle super fine navne!! Er især vild med navnet Kaya  

Synes bestemt også navnet Thor bliver rigtig sødt, også til en lille bebs, specielt med sin historie

Men er det kun de 3 navne i har på tale?

Vi var for længst blevet enige om et pigenavn, men nu venter vi os en dreng. Vi har godt nok også været uenige.

Da vi begge oprindeligt er fra Tyrkiet, er der mange ting  vi går op i. At det er et unikt Tyrkisk navn som er let at udtale på dansk. ( Ikke. Hassan, Mohammed og Ahmet

Nu er vi endeligt blevet enige om Keyan.

Anmeld

27. juli 2010

Bolette

Gyllibik skriver:

Synes bestemt også navnet Thor bliver rigtig sødt, også til en lille bebs, specielt med sin historie

Men er det kun de 3 navne i har på tale?

Vi var for længst blevet enige om et pigenavn, men nu venter vi os en dreng. Vi har godt nok også været uenige.

Da vi begge oprindeligt er fra Tyrkiet, er der mange ting  vi går op i. At det er et unikt Tyrkisk navn som er let at udtale på dansk. ( Ikke. Hassan, Mohammed og Ahmet

Nu er vi endeligt blevet enige om Keyan.

Ja, lige pt er der "bare" de tre navne vi snakker om.. hehe

Det lyder også som et rigtig fint navn

Anmeld

27. juli 2010

marhemor

Mia&Tonny skriver:

Super sødt navn Synes Kaya er rigtig sødt, især som mellemnavn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.