marhemor skriver:
Vildt sødt navn 
Vi har også mellemnavnene på plads, men slås lidt med både for- og efternavnet endnu
Pigenavne der er i spil: Emilie Irene, Andrea Irene eller Cecilie Irene (Irene er min meget kære afdøde mormors mellemnavn)
Drengenavne: Jonathan Steen, Adam Steen eller Marcus Steen (Steen er min kærestes mellemnavn, og hans afdøde fars mellemnavn)
Jeg er ret vild med Andrea og Adam, men tror det hele vil blive nemmere, hvis vi finder ud af hvad køn det bliver 
Jeg elsker også bare det navn....
Og heldigvis var vi 100 procent enige om Wilma, hvis det skulle vise sig at være en pige!!! Elvira har min mand bestemt.... 
Havde det været en lille dreng, der gemmer sig derinde, skulle han have heddet: Willum Viggo, Tjalfe Viggo eller Alvin viggo!! Viggo er min fars mellemnavn, og min søster og jeg har for mange år siden aftalt, at alle de drenge vi vil få, skal have hans mellemnavn.... så hendes søn hedder Luis Viggo 
Og jeg kan jo se, at I også opkalder jeres barn efter kære familiemedlemmer..... det syn's jeg også er SÅ fint 
Og iøvrig rigtig fine navne I har valgt..... 
Er det med "vilje" I ikke ved, hvilket køn jeres guldklump har, eller har den lille fis drillet jer??? 
Anmeld