Har I navnene på plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Christina31

Vi har bestemt, at lillebror skal hedde Sigurd.

Har i forvejen Mikkel på 7 år & Noah på 4 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

minbaby

Her ventes der en lille Lærke eller Jakob

Anmeld

17. juni 2010

Slettet

...og han skal hedde Buster

Jeg har i forvejen Eva og Janus og så har min kæreste to drenge fra et tidligere forhold..

Anmeld

25. juni 2010

sus34

Jeg skal have en lille Caroline.

Jeg har en Thorbjørn, Valdemar og en Christian derhjemme i forvejen.

Anmeld

25. juni 2010

misslea

Christina28 skriver:

Vi har bestemt, at lillebror skal hedde Sigurd.

Har i forvejen Mikkel på 7 år & Noah på 4 år.

iiihhh Sigurd er bare mega sødt

Anmeld

28. juni 2010

Patrick07

sus34 skriver:

Jeg skal have en lille Caroline.

Jeg har en Thorbjørn, Valdemar og en Christian derhjemme i forvejen.

hvis vi havde haft en prinsesse i maven skulle hun også have heddet det

Anmeld

4. juli 2010

Lava88

Har en lille Keven herhjemme i forvejen på 2 år.

Vi ved den næste også bliver en dreng, men vi havde selvfølgelig også mange pigenavne oppe og vende inden vi vidste det til 20-ugersscanningen... Men vi er endnu ikke helt 100% enige... Og det er jo heller ikke sikkert vi bliver det før han er her...Men her er i hvert fald de navne vi har i tankerne, og lige pigenavnene til inspiration.

Dreng: Mikas, Marcus el. Elias

Pige: Jennifer, Gabriella el. Stephanie

Held og lykke med at finde det perfekte navn til jer alle!

Anmeld

4. juli 2010

misslea

Vores dejlige lille datter skal hedde Wilma !!!!

Til mellemnavn skal hun hedde Elvira efter min mands oldemor  Vi vil dog ikke bruge mellemnavnet til daglig....

så her gemmer der sig en

Wilma Elvira

Anmeld

4. juli 2010

marhemor

misslea skriver:

Vores dejlige lille datter skal hedde Wilma !!!!

Til mellemnavn skal hun hedde Elvira efter min mands oldemor  Vi vil dog ikke bruge mellemnavnet til daglig....

så her gemmer der sig en

Wilma Elvira

Vildt sødt navn

Vi har også mellemnavnene på plads, men slås lidt med både for- og efternavnet endnu  

Pigenavne der er i spil: Emilie Irene, Andrea Irene eller Cecilie Irene (Irene er min meget kære afdøde mormors mellemnavn)

Drengenavne: Jonathan Steen, Adam Steen eller Marcus Steen (Steen er min kærestes mellemnavn, og hans afdøde fars mellemnavn)

Jeg er ret vild med Andrea og Adam, men tror det hele vil blive nemmere, hvis vi finder ud af hvad køn det bliver

Anmeld

4. juli 2010

misslea

marhemor skriver:

Vildt sødt navn

Vi har også mellemnavnene på plads, men slås lidt med både for- og efternavnet endnu  

Pigenavne der er i spil: Emilie Irene, Andrea Irene eller Cecilie Irene (Irene er min meget kære afdøde mormors mellemnavn)

Drengenavne: Jonathan Steen, Adam Steen eller Marcus Steen (Steen er min kærestes mellemnavn, og hans afdøde fars mellemnavn)

Jeg er ret vild med Andrea og Adam, men tror det hele vil blive nemmere, hvis vi finder ud af hvad køn det bliver

Jeg elsker også bare det navn....  Og heldigvis var vi 100 procent enige om Wilma, hvis det skulle vise sig at være en pige!!! Elvira har min mand bestemt....

Havde det været en lille dreng, der gemmer sig derinde, skulle han have heddet: Willum Viggo, Tjalfe Viggo eller Alvin viggo!! Viggo er min fars mellemnavn, og min søster og jeg har for mange år siden aftalt, at alle de drenge vi vil få, skal have hans mellemnavn.... så hendes søn hedder Luis Viggo

Og jeg kan jo se, at I også opkalder jeres barn efter kære familiemedlemmer..... det syn's jeg også er SÅ fint

Og iøvrig rigtig fine navne I har valgt.....

Er det med "vilje" I ikke ved, hvilket køn jeres guldklump har, eller har den lille fis drillet jer???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.