Har I navnene på plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

Slettet

Bolette skriver:

Hej søde Lea

Synes du det er det?? Hehe...!! De fleste siger: "Dét må I bare ikke kalde ham!!"  Så man bliver helt afskrækket.. Men jeg har godt selv kunnet lide det engang.. Ved bare ikke rigtig om jeg kan lige nu... Hehe.

Ja, Prinsen William og Prinsessen Wilma - DET er da klasse!!!  Griner  Wilma er sååååååå sødt!!!!

Stort knus

Hvis ikke du rigtig kender til nogen der hedder Thor, kan jeg lige vise dig en kommende navnebror til din søn her ... Hvis I altså ender med, at kalde ham det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

misslea

Swips.. skriver:

Hvis ikke du rigtig kender til nogen der hedder Thor, kan jeg lige vise dig en kommende navnebror til din søn her ... Hvis I altså ender med, at kalde ham det

GUUUUD hvor er han skøn altså

Hvis man var i tvivl om navnet, så kan man da umuligt være det længere!!!  

Jeg selv synes, at Thor er et skøøønt navn - nordisk med masser af power

Anmeld

28. juli 2010

Slettet

misslea skriver:

GUUUUD hvor er han skøn altså

Hvis man var i tvivl om navnet, så kan man da umuligt være det længere!!!  

Jeg selv synes, at Thor er et skøøønt navn - nordisk med masser af power

Ja han er en dejlig bonussøn ...Han er en lidt forsigtig dreng, så det er faktisk meget fint, at han har fået så maskulint et navn - måske det kan give ham lidt styrke

Anmeld

28. juli 2010

Bolette

Swips.. skriver:

Ej, hvor er han altså bare super bedårende!! En rigtig glad dreng ser det ud til  Nu kan jeg bedre lide navnet!! Hehe 

Anmeld

28. juli 2010

Mia&Allan

marhemor skriver:

Super sødt navn Synes Kaya er rigtig sødt, især som mellemnavn!

Smiler... Mange tak

Det er et navn jeg altid har været helt vild med, og synes det passer godt sammen med Natashja...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.