Har I navnene på plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

marhemor

misslea skriver:

Jeg elsker også bare det navn....  Og heldigvis var vi 100 procent enige om Wilma, hvis det skulle vise sig at være en pige!!! Elvira har min mand bestemt....

Havde det været en lille dreng, der gemmer sig derinde, skulle han have heddet: Willum Viggo, Tjalfe Viggo eller Alvin viggo!! Viggo er min fars mellemnavn, og min søster og jeg har for mange år siden aftalt, at alle de drenge vi vil få, skal have hans mellemnavn.... så hendes søn hedder Luis Viggo

Og jeg kan jo se, at I også opkalder jeres barn efter kære familiemedlemmer..... det syn's jeg også er SÅ fint

Og iøvrig rigtig fine navne I har valgt.....

Er det med "vilje" I ikke ved, hvilket køn jeres guldklump har, eller har den lille fis drillet jer???

Jeg synes også at det er det bedste, når der er lidt "historie" i navnene  

Hvor er det dejligt at I begge er enige om at det er det helt rigtige navn! Og dejligt at din søster og dig har et bånd der knytter jer og hele jeres familie sammen

Vi er også ret enige om de navne der er i spil, vi vil begge gerne have at det ikke er meget ualmindelige navne, og alligevel heller ikke noget alle hedder. Men tror at vi begge synes at det hele er så uvirkeligt, når vi ikke ved hvad det er for én der ligger derinde og hygger sig

Min kæreste har hele vejen gerne ville vide hvilket køn det er, og jeg har været meget i tvivl om jeg ville vide det. Besluttede mig dog til MD-scanningen, at jeg gerne ville vide det, og så var det at trolden drillede os og lagde navlestrengen mellem benene...

Så vi vil egentlig rigtig gerne vide det. Jeg skal til en ekstra scanning på torsdag, da jeg er rendt ind i graviditetssukkersyge, så nu bliver der holdt ekstra øje med den lille trold. Min kæreste kan desværre ikke få fri, så må gå alene til scanning. Jeg kunne vælge at få kønnet at vide dér, men vil bare gerne have kæresten med, så vi får det at vide sammen. Så derfor styrer jeg min og vores nysgerrighed, og venter en scanning eller to endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

misslea

marhemor skriver:

Jeg synes også at det er det bedste, når der er lidt "historie" i navnene  

Hvor er det dejligt at I begge er enige om at det er det helt rigtige navn! Og dejligt at din søster og dig har et bånd der knytter jer og hele jeres familie sammen

Vi er også ret enige om de navne der er i spil, vi vil begge gerne have at det ikke er meget ualmindelige navne, og alligevel heller ikke noget alle hedder. Men tror at vi begge synes at det hele er så uvirkeligt, når vi ikke ved hvad det er for én der ligger derinde og hygger sig

Min kæreste har hele vejen gerne ville vide hvilket køn det er, og jeg har været meget i tvivl om jeg ville vide det. Besluttede mig dog til MD-scanningen, at jeg gerne ville vide det, og så var det at trolden drillede os og lagde navlestrengen mellem benene...

Så vi vil egentlig rigtig gerne vide det. Jeg skal til en ekstra scanning på torsdag, da jeg er rendt ind i graviditetssukkersyge, så nu bliver der holdt ekstra øje med den lille trold. Min kæreste kan desværre ikke få fri, så må gå alene til scanning. Jeg kunne vælge at få kønnet at vide dér, men vil bare gerne have kæresten med, så vi får det at vide sammen. Så derfor styrer jeg min og vores nysgerrighed, og venter en scanning eller to endnu...

Uuhh ja - det kan jeg godt forstå..... synes da også, at det netop er den slags oplevelser man skal dele sammen, når man venter en lille bebs

Men øv sikke noget, med den graviditetssukkersyge!!! Skal du så generelt til en del flere scanninger end normalt???

Anmeld

4. juli 2010

marhemor

misslea skriver:

Uuhh ja - det kan jeg godt forstå..... synes da også, at det netop er den slags oplevelser man skal dele sammen, når man venter en lille bebs

Men øv sikke noget, med den graviditetssukkersyge!!! Skal du så generelt til en del flere scanninger end normalt???

Ja, det er lidt noget øv med den graviditetssukkersyge men den er heldigvis på et plan, hvor der er helt styr på det. Der bliver holdt ekstra godt øje med én og ens baby, fordi der er risiko for at babyen bliver for stor. Derfor bliver man scannet hver 3.-4. uge i resten af graviditeten, så man ikke risikerer noget. Det er jo så en positiv sidegevinst til diagnosen

Anmeld

4. juli 2010

misslea

marhemor skriver:

Ja, det er lidt noget øv med den graviditetssukkersyge men den er heldigvis på et plan, hvor der er helt styr på det. Der bliver holdt ekstra godt øje med én og ens baby, fordi der er risiko for at babyen bliver for stor. Derfor bliver man scannet hver 3.-4. uge i resten af graviditeten, så man ikke risikerer noget. Det er jo så en positiv sidegevinst til diagnosen

heheh.. ja - intet er så skidt at det ikke er godt for noget..  Og man må da sige, at det er noget af en sidegevinst at få lov til at kigge ind i hulen hver 3-4 uge!!!

Vi skal til 3d/4d scanning he rpå lørdag, og vi glæææææder os bare helt vildt!!!

Nåh men pøj pøj med det alt sammen... og så glæder jeg mig til at høre ,om det skal være Irene eller Steen, jeres lille trold skal opkaldes efter ;o)

Anmeld

5. juli 2010

marhemor

Hej igen

Ja vi klager ikke over den sidegevinst, så tager jeg gerne det meste af det andet med

Uhhh... det lyder godt nok også dejligt med en 3d/4d scanning, så I rigtigt kan få sat ansigt på Wilma Rigtig god fornøjelse med det!

Anmeld

10. juli 2010

marhemor

misslea skriver:

heheh.. ja - intet er så skidt at det ikke er godt for noget..  Og man må da sige, at det er noget af en sidegevinst at få lov til at kigge ind i hulen hver 3-4 uge!!!

Vi skal til 3d/4d scanning he rpå lørdag, og vi glæææææder os bare helt vildt!!!

Nåh men pøj pøj med det alt sammen... og så glæder jeg mig til at høre ,om det skal være Irene eller Steen, jeres lille trold skal opkaldes efter ;o)

Er spændt på hvordan det gik med 3d/4d scanningen i dag af Wilma Elvira??

Glæder mig til at høre mere...

Vi var til scanning i torsdags, bare et check-up på graviditetssukkersygen, og igen igen valgte trolden derinde at tage navlestrengen imellem benene, så vi heller ikke dér fik at vide hvad køn den lille er

Så nu må vi bare vente 3 måneders tid, så får vi det da at vide

Anmeld

10. juli 2010

misslea

marhemor skriver:

Er spændt på hvordan det gik med 3d/4d scanningen i dag af Wilma Elvira??

Glæder mig til at høre mere...

Vi var til scanning i torsdags, bare et check-up på graviditetssukkersygen, og igen igen valgte trolden derinde at tage navlestrengen imellem benene, så vi heller ikke dér fik at vide hvad køn den lille er

Så nu må vi bare vente 3 måneders tid, så får vi det da at vide

iiiihhh jamen det gik så FINT!!!!

Hun er bare LÆKKER...heheh

Hun drillede os godt nok lidt.... ville aller helst gemme sig bag sine arme og hænder..... meeeeen det lykkedes at få nogle fine billeder af prinsessen....!!!

Laver lige en lille tråd med billeder af hende

Mange fra en stolt mutti 27+5

Anmeld

10. juli 2010

marhemor

misslea skriver:

iiiihhh jamen det gik så FINT!!!!

Hun er bare LÆKKER...heheh

Hun drillede os godt nok lidt.... ville aller helst gemme sig bag sine arme og hænder..... meeeeen det lykkedes at få nogle fine billeder af prinsessen....!!!

Laver lige en lille tråd med billeder af hende

Mange fra en stolt mutti 27+5

Ihhhh... hvor er det dejligt!!

Jeg lurer så snart tråden er der

Glad på jeres vegne

Anmeld

10. juli 2010

misslea

marhemor skriver:

Ihhhh... hvor er det dejligt!!

Jeg lurer så snart tråden er der

Glad på jeres vegne

Iiihhh det fungerer bare slet ikke..... den vil slet ikke uploade mine scanningsbilleder... det er bare mega irriterende!!!

Har lige lagt billeder på facebook uden problemer, så forstår ikke, hvor den ikke vil nu!!!!

Iiihhh altså, hvor surt!!!

Anmeld

10. juli 2010

marhemor

misslea skriver:

Iiihhh det fungerer bare slet ikke..... den vil slet ikke uploade mine scanningsbilleder... det er bare mega irriterende!!!

Har lige lagt billeder på facebook uden problemer, så forstår ikke, hvor den ikke vil nu!!!!

Iiihhh altså, hvor surt!!!

Irriterende... håber at det lykkes, og ellers glæd dig over de skønne billeder alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.