Har I navnene på plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

misslea

marhemor skriver:

Irriterende... håber at det lykkes, og ellers glæd dig over de skønne billeder alligevel

jaaaah hun er jo SÅ fin lige gyldig hvad....!!!

Men vil jo gerne vise hende frem... heheh!!!

Må se om det lykkes, ellers er der jo ikke noget at gøre ved det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Bolette

Jeg har brug for Jeres hjælp...

Vi kan bare slet ikke finde ud af hvad vores dejlige lille dreng skal hedde..

Her er vores forslag: Oscar, William eller Thor...

Min kæreste skulle have heddet Thor, men måtte ikke for sin mor, hvilket min svigerfar altid har været ked af. Hehe. Så min kæreste er opdraget med at hans søn engang skulle hedde Thor... Jeg ved bare ikke om jeg er enig  

Jeg er selv vild med William - min kæreste kan virkelig også lide det navn.. Men der er bare så mange der hedder det...??

Nogen gode kommentarer som vi kan bruge?

Anmeld

22. juli 2010

marhemor

Bolette skriver:

Jeg har brug for Jeres hjælp...

Vi kan bare slet ikke finde ud af hvad vores dejlige lille dreng skal hedde..

Her er vores forslag: Oscar, William eller Thor...

Min kæreste skulle have heddet Thor, men måtte ikke for sin mor, hvilket min svigerfar altid har været ked af. Hehe. Så min kæreste er opdraget med at hans søn engang skulle hedde Thor... Jeg ved bare ikke om jeg er enig  

Jeg er selv vild med William - min kæreste kan virkelig også lide det navn.. Men der er bare så mange der hedder det...??

Nogen gode kommentarer som vi kan bruge?

Ved ikke om det er noget du kan bruge til noget...., men jeg er VILD med navnet Oscar!! Ville rigtig gerne have at min bebs, hvis det bliver en søn skulle have heddet Oscar, men kæresten er desværre bare ikke vild med det

Jeg er heller ikke ret vild med navnet Thor, og "bare fordi" din kærestes far ikke fik trumfet det igennem, behøver det jo ikke at gå ud over dig/jer

Willian er sødt, men rigtigt, meget populært!

Jeg ville klart gå efter Oscar

Håber (og ved!) at I finder det helt rigtige navn tli jeres guldklump

Anmeld

22. juli 2010

Bolette

marhemor skriver:

Ved ikke om det er noget du kan bruge til noget...., men jeg er VILD med navnet Oscar!! Ville rigtig gerne have at min bebs, hvis det bliver en søn skulle have heddet Oscar, men kæresten er desværre bare ikke vild med det

Jeg er heller ikke ret vild med navnet Thor, og "bare fordi" din kærestes far ikke fik trumfet det igennem, behøver det jo ikke at gå ud over dig/jer

Willian er sødt, men rigtigt, meget populært!

Jeg ville klart gå efter Oscar

Håber (og ved!) at I finder det helt rigtige navn tli jeres guldklump

Nej, det har du helt ret i  

Ja, det er faktisk ret irriterende at William er så populært et navn... Men det er bare så sødt

Oscar skulle da også være temmelig udbredt??

Ja, vi finder helt sikkert et navn. Vi er bare begge to ved at være utålmodige.. Hehe

Anmeld

22. juli 2010

marhemor

Bolette skriver:

Nej, det har du helt ret i  

Ja, det er faktisk ret irriterende at William er så populært et navn... Men det er bare så sødt

Oscar skulle da også være temmelig udbredt??

Ja, vi finder helt sikkert et navn. Vi er bare begge to ved at være utålmodige.. Hehe

Tror også at Oscar er meget populært, men personligt kender jeg ikke nogle der hedder det... Nok derfor at det er "mindre populært" i min omgangskreds...

Men har tænkt over det, at hvis I begge er vilde med William, så kan I da være "ligeglade" med alle de andre

Kender godt det med utålmodigheden... Vi er efterhånden meget utålmodige for at kende kønnet på den lille, men den har jo narret os nogle gange efterhånden  Jeg har det sådan lidt at jeg tror først at jeg kan koncentrere mig om navnet, når jeg ved hvad det er for én der er derinde

Anmeld

22. juli 2010

Bolette

Det forstår jeg sagtens!! Det bliver da også spændende for jer at få det at vide

Ja, vi kunne godt være ligeglade.. og det ender nok også med at vi bliver det... Men jeg har altid synes at det måtte være super træls at hedde Mette M. eller Louise F. fordi der er tusind andre i klassen osv. der hedder det... Det tænkte jeg meget over som lille.. Og jeg har aldrig mødt en der hedder Bolette, hvilket jeg synes er super fedt.. Hehe. Så det er derfor at vi gerne vil have et "ikke-så-populært-navn"....

Anmeld

22. juli 2010

Slettet

Bolette skriver:

Det forstår jeg sagtens!! Det bliver da også spændende for jer at få det at vide

Ja, vi kunne godt være ligeglade.. og det ender nok også med at vi bliver det... Men jeg har altid synes at det måtte være super træls at hedde Mette M. eller Louise F. fordi der er tusind andre i klassen osv. der hedder det... Det tænkte jeg meget over som lille.. Og jeg har aldrig mødt en der hedder Bolette, hvilket jeg synes er super fedt.. Hehe. Så det er derfor at vi gerne vil have et "ikke-så-populært-navn"....

Jeg synes, at I skal kalde bettemanden for Thor Der ligger en rigtig sød historie bag det og det er lige så fint som de andre to navne på jeres liste

Jeg synes ikke at Thor er et særlig fint babynavn, men min kæreste har en søn på lige knap 7 år som hedder det og det er bare helt perfekt til ham nu (...og når alt kommer til alt, skal han jo være barn/voksen den største del af sit liv)

Held og lykke med valget - Min bebs i maven hedder Buster

Anmeld

22. juli 2010

misslea

Bolette skriver:

Hej søde Bolette!!

Ååhhh Thor er jo bare sååå sødt altså!!! Jeg kan rigtig godt li' det!!!

Men ellers er William også et rigtig flot navn (også på engelsk...hehe)!!! Hvis I begge kan lide navnet, så synes jeg bare I skal gå efter det!!!

Vores datter skal jo hedde Wilma.... det er da lidt derhen af... hehe!!

Glæder mig til at høre, hvad I finder ud af!!

Stort knus fra Lea

Anmeld

23. juli 2010

Bolette

Swips.. skriver:

Jeg synes, at I skal kalde bettemanden for Thor Der ligger en rigtig sød historie bag det og det er lige så fint som de andre to navne på jeres liste

Jeg synes ikke at Thor er et særlig fint babynavn, men min kæreste har en søn på lige knap 7 år som hedder det og det er bare helt perfekt til ham nu (...og når alt kommer til alt, skal han jo være barn/voksen den største del af sit liv)

Held og lykke med valget - Min bebs i maven hedder Buster

Tak for input  

Ja, der er jo noget historisk i det navn! Og du har jo ret i, at selvom man ikke lige kunne forestille sig et navn til en baby, så kan babyen jo ikke hedde andet end det navn som babyen får efter bare et par timer/dage...

Buster er bare et nuser navn!!

Anmeld

23. juli 2010

Bolette

misslea skriver:

Hej søde Bolette!!

Ååhhh Thor er jo bare sååå sødt altså!!! Jeg kan rigtig godt li' det!!!

Men ellers er William også et rigtig flot navn (også på engelsk...hehe)!!! Hvis I begge kan lide navnet, så synes jeg bare I skal gå efter det!!!

Vores datter skal jo hedde Wilma.... det er da lidt derhen af... hehe!!

Glæder mig til at høre, hvad I finder ud af!!

Stort knus fra Lea

Hej søde Lea

Synes du det er det?? Hehe...!! De fleste siger: "Dét må I bare ikke kalde ham!!"  Så man bliver helt afskrækket.. Men jeg har godt selv kunnet lide det engang.. Ved bare ikke rigtig om jeg kan lige nu... Hehe.

Ja, Prinsen William og Prinsessen Wilma - DET er da klasse!!!  Griner  Wilma er sååååååå sødt!!!!

Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.