Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Psst, det er en gammel tråd. Men ja, det var en frygtelig tid for hende.
Psst, det er en gammel tråd. Men ja, det var en frygtelig tid for hende.
UPPPSSSSSSSSSSSSSSSSS SÅ ikke datoen.. Pinligt !! Jeg håber aldrig jeg får det,,,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Det er en gammel tråd, jeg måtte bare lige kommentere min søster. Hun var da køn Eller...
Det er en gammel tråd, jeg måtte bare lige kommentere min søster. Hun var da køn Eller...
He Hé du er jo direkte ond Vh stine
StineW79 skriver: He Hé du er jo direkte ond Vh stine
Det kaldes søskende kærlighed haha Men jeg fik da lov til at nyde hendes datter i nogen dage. Så for mig, var det en god oplevelse.
AalborgPigen skriver: NNueer Ej stakkels dig.. Jeg har aldrig haft det.. Og FRYGTER det da bare helt vildt.. PUHA
NNueer
Ej stakkels dig..
Jeg har aldrig haft det.. Og FRYGTER det da bare helt vildt.. PUHA
Janni. skriver: Det kaldes søskende kærlighed haha Men jeg fik da lov til at nyde hendes datter i nogen dage. Så for mig, var det en god oplevelse.
Ja så må i godt nok elske hinanden meget! Humor lige efter mit hovede i hvert falde. Vh stine
Hold da op - sikke en omgang
Rigtig god bedring til dig
AalborgPigen skriver: UPPPSSSSSSSSSSSSSSSSS SÅ ikke datoen.. Pinligt !! Jeg håber aldrig jeg får det,,,
Maja84 skriver: Nej dog, ikke set dine tidligere indlæg, men ønsker dig rigtig god bedring, og håber du snart er frisk igenKnus
Nej dog, ikke set dine tidligere indlæg, men ønsker dig rigtig god bedring, og håber du snart er frisk igenKnus
Baagøe skriver: TTsTaHold da op - sikke en omgang Rigtig god bedring til dig
TTsTaHold da op - sikke en omgang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128