Opdate på 19 år og skoldkopper!! + billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Koen.

JustAnotherName skriver:

......Håber din lille pige slipper.
Eller - det SKAL jo selvfølgelig overståes før eller siden.
Men da helst ikke lige mens du selv har det sådanne.

Rigtig god bedring. Det kan virkelig ikke være sjovt! 

ville være fint hvis hun fik dem som lille, men ja, bare når jeg lige er ovre mit og vi står og skal holde barnedåb her den 20. så jeg bliver da skønno at kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

B&J

lillespurv19 skriver:

for at sige det pænt føles det som en tur i helved i hvert fald ønsker det ikke for nogen og få det så slemt som jeg har det..

nej kan jeg godt forstå det ser også bare så slemt ud... men håber det snart forsvinder og du ikke skal have så mange smeter..

Anmeld

10. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh sødeste du, det ser slet ikke rart ud. Sejt du ligger billed op, ville jeg aldrig turde, hihi (forfængelig mig altså...)

Håber du snart får det godt igen

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

Alexis skriver:

Åh sødeste du, det ser slet ikke rart ud. Sejt du ligger billed op, ville jeg aldrig turde, hihi (forfængelig mig altså...)

Håber du snart får det godt igen

det føles heller ikke rart søde min søster er på slankekur, så sendte billedet til hende og skrev at nu fik hun aldrig lyst til mad igen

Anmeld

10. juni 2010

merichs

lillespurv19 skriver:

ja hun har ikke fået nogen endnu men min læge sagde os at hun sjældent så nogle børn under 6 mdr, så håber hun får ret!

for at hun slipper

Anmeld

10. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lillespurv19 skriver:

det føles heller ikke rart søde min søster er på slankekur, så sendte billedet til hende og skrev at nu fik hun aldrig lyst til mad igen

Nårh... jamen intet er så skidt at det ikke er godt for noget... eller?? Spøj til side...

Hvor længe har du døjet med det nu?

Anmeld

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

det ser bestemt heller ikke rart ud.. Håber snart det går over igen for din skyld

Anmeld

10. juni 2010

DK

Ejjjj hvor er det synd for dig!

KÆMPE krammer herfra!

Du er forresten ret sej, jeg havde klart valgt indlæggelsen så jeg RIGTIG kunne have søbet familie og venners medlidenhed i mig, he he...

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh nej hvor lyder det træls. Men så blev jeg da lige bekræftet i, at det var en god ide at blive vaccineret mod det, når man er mor til tre og ikke har haft det som barn.

Rigtig god bedring

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

Karoline skriver:

Åh nej hvor lyder det træls. Men så blev jeg da lige bekræftet i, at det var en god ide at blive vaccineret mod det, når man er mor til tre og ikke har haft det som barn.

Rigtig god bedring

ja afsted med dig det er absolut ikke sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.