Opdate på 19 år og skoldkopper!! + billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Koen.

ma23ma02 skriver:

Ej for pokker da... God bedring!! (Har selv lige haft det i uge 7 - jeg er 24 år )

Har du fået kløestillende samt lokal-bedøvende midler?? Det kan nemlig hjælpe rigtig meget....

Jeg fik cytelium lotion (zinkspray) og Xylocain gel som er lokalt bedøvende.. Begge kan købes i håndkøb.. Og det hjælper! Jeg var ovre min omgang i løbet af 1½ uge, og min datter (Som var meget hårdt ramt - se billederne) var næsten 2 uger og hun kløede ikke eftersom hun nød den kølende fornemmelse gelén giver.. Der er kun et af mig, jeg var mest ramt på ryggen... Men hun havde masser bl.a. i munden.........

Håber du hurtigt kommer over det!!

hold da op stakkel pige skal have kæresten afsted efter det der bedøvende i morgen helt sikkert!! hun ser ud til have det fint, så håber det os kan hjælpe her for man kan da blive vanvittig af den kløen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

TTM

Jamen hun har få mærker i panden hvor de var størst, og trods hun ikke kløede, mener lægen de desværre aldrig går helt væk, de små runde ar...

Men få manden ned efter det, og hvis du kan, så sov med vanter på så du ikke klør dig i søvne!! (det gjorde jeg)

Plus, man hører nogle gange man kan presse dem ud som bumser, bare et lille hint. Pres 1 ud og der kommer 10! (Jeg prøvede med en på maven som test... dååååårlig id&eacute

Men rigtig god bedring, og håb på din datter får dem nu (min nevø fik dem i en alder af 4½ måned og slap med ca 15 ialt) og lod sig ikke mærke af det... Men det er meget forskelligt hvor hårdt ramt man er..

Krydser fingre for du er ovre det værste til dåb'en

Anmeld

10. juni 2010

Maria.

...

Anmeld

10. juni 2010

TTM

Maria. skriver:

Årh lille pus!  Var det skoldkopper? Hvor er det synd for dig!

Ja, det var skoldkopper... Heldigvis var det koldt, så kan man få lidt frisk koldt aften luft inden man går i seng... (Det køler nemlig også)

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

ma23ma02 skriver:

Jamen hun har få mærker i panden hvor de var størst, og trods hun ikke kløede, mener lægen de desværre aldrig går helt væk, de små runde ar...

Men få manden ned efter det, og hvis du kan, så sov med vanter på så du ikke klør dig i søvne!! (det gjorde jeg)

Plus, man hører nogle gange man kan presse dem ud som bumser, bare et lille hint. Pres 1 ud og der kommer 10! (Jeg prøvede med en på maven som test... dååååårlig id&eacute

Men rigtig god bedring, og håb på din datter får dem nu (min nevø fik dem i en alder af 4½ måned og slap med ca 15 ialt) og lod sig ikke mærke af det... Men det er meget forskelligt hvor hårdt ramt man er..

Krydser fingre for du er ovre det værste til dåb'en

lidt øv med de ar, men man kan trøste sig med at når hun bliver voksen ovs. kan hun dække dem med lidt pudder ja manden skal bare ned på apoteket kl. 9 når de åbner, for skal have noget der virker!¨

Jepper vanter fra i vinter er fundet frem, sådan nogle kæmpe tykke lyserøde nogle for vågnede i nat ved at jeg kløede i dem der er i hårbunden.. ups

Hihi, den første jeg opdagede var os på maven og der troede jeg faktisk det var en brandvabel fra når jeg skoldede flasker, så den prikkede jeg os hul på og vupti dagen efter var der bare mange

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

Sidder lige og kigger gamle tråde, gud hvor var du "KØN" 

Anmeld

21. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Arg øv øv! Rigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

StineW79 skriver:

Arg øv øv! Rigtig god bedring! Vh stine

Det er en gammel tråd, jeg måtte bare lige kommentere min søster. Hun var da køn  Eller... 

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

tanja. skriver:

Hejsa!

Ville bare sige tak til alle som har været søde og hjælpe mig herinde
Baby.dk er jo bare verdens bedste side

Var til lægen i dag da jeg virkelig følte jeg var ved at dø, havde 40,4 i feber, kunne ikke tåle lys, kastede op, hovedepine, ondt i halsen og svært ved at trække vejret

Hun ville helst indlægge mig, men meldte klart ud at jeg nok bare ville blive kigget på hver 5. time og det var det, så valgte at blive hjemme. Så lægen udskrev noget smertestillende og så skulle jeg tage på apoteket efter noget mod høfeber da det os kunne tage noget af kløen

Så nu har jeg da lige haft 3 friske timer så håber det går fremad

Og så lige et skræmmebillede (føler mig bare lækker)

Ej stakkels dig.. 

Jeg har aldrig haft det.. Og FRYGTER det da bare helt vildt.. PUHA 

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

AalborgPigen skriver:

Ej stakkels dig.. 

Jeg har aldrig haft det.. Og FRYGTER det da bare helt vildt.. PUHA 

Psst, det er en gammel tråd.  Men ja, det var en frygtelig tid for hende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.