Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Tak skal du have, men det er nu længe siden, det er et gammelt indlæg der er blevet trukket frem igen
Tak skal du have, men det er nu længe siden, det er et gammelt indlæg der er blevet trukket frem igen
Ha ha... Ja, det så jeg lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
norenberg skriver: Det undgår du da bare ved at lade dig vaccinere det gjorde jeg for 2 år siden lige efter min søns fødsel da det kan være farligt for mor og barn ved en graviditet.....så jeg nåede lige vaccinen en måneden inden jeg testede positiv igen.....
Det undgår du da bare ved at lade dig vaccinere det gjorde jeg for 2 år siden lige efter min søns fødsel da det kan være farligt for mor og barn ved en graviditet.....så jeg nåede lige vaccinen en måneden inden jeg testede positiv igen.....
Hvad er det for en vaccine?
AalborgPigen skriver: Hvad er det for en vaccine?
norenberg skriver: DET ER SKOLDKOPPE VACCINE LÆGEN KAN BESTILLE HJEM...SOM DE KAN GIVE TIL VOKSNE SOM IKKE HAR HAFT SKALDKOPPER....DA SÅDAN ET FORLØB FOR EN VOKSEN IKKE ER HELT UFARLIGT...
DET ER SKOLDKOPPE VACCINE LÆGEN KAN BESTILLE HJEM...SOM DE KAN GIVE TIL VOKSNE SOM IKKE HAR HAFT SKALDKOPPER....DA SÅDAN ET FORLØB FOR EN VOKSEN IKKE ER HELT UFARLIGT...
Koster det penge `? Det lyder da smart.
AalborgPigen skriver: Koster det penge `? Det lyder da smart.
norenberg skriver: Ja jeg tror jeg gav 250 kr incl den pris lægen skal have for at stikke
Ja jeg tror jeg gav 250 kr incl den pris lægen skal have for at stikke
Oki
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128