Opdate på 19 år og skoldkopper!! + billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Koen.

DK skriver:

Ejjjj hvor er det synd for dig!

KÆMPE krammer herfra!

Du er forresten ret sej, jeg havde klart valgt indlæggelsen så jeg RIGTIG kunne have søbet familie og venners medlidenhed i mig, he he...

ej hvorfor tænkte jeg ikke på det men min familie bor i midtjylland og jeg selv i esbjerg så der er lidt langt at komme "bare" pga. skoldkopper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Svei

Ha ha .....ej, undskyld, men det ser lidt sjovt ud.. min onkel havde det sidste år, 55 år gammel...

God bedring...

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

Yrsa skriver:

Ha ha .....ej, undskyld, men det ser lidt sjovt ud.. min onkel havde det sidste år, 55 år gammel...

God bedring...

gør ikke noget, kan godt selv s at det ser lidt sjovt ud og når jeg engang er rigtig frisk igen griner jeg nok os rigtig meget af det ej, 55 år.. stakkels ham, var han os hårdt ramt??

Anmeld

10. juni 2010

Svei

lillespurv19 skriver:

gør ikke noget, kan godt selv s at det ser lidt sjovt ud og når jeg engang er rigtig frisk igen griner jeg nok os rigtig meget af det ej, 55 år.. stakkels ham, var han os hårdt ramt??

Ej, det er synd for dig...var slet ikke fordi jeg ikke havde forståelse, du ser bare så sød ud med dem...og ja, han havde det så skidt...

Anmeld

10. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Rigtig god bedring og jeg håber du når, at blive frisk til barnedåben

Anmeld

10. juni 2010

Mettemus

ØV det ser rigtig træls ud (for at sige det på godt jysk). Er der nogen til at passe på dig? Du ligner en der har fortjent lidt ekstra omsorg.

Kæmpe kram og håb om bedring herfra!

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

Yrsa skriver:

Ej, det er synd for dig...var slet ikke fordi jeg ikke havde forståelse, du ser bare så sød ud med dem...og ja, han havde det så skidt...

nej, kommer os lidt til at tænke pizza når jeg ser mig selv ja stakkels mand, det må slet slet ikke have sjovt!

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

Mettemus skriver:

ØV det ser rigtig træls ud (for at sige det på godt jysk). Er der nogen til at passe på dig? Du ligner en der har fortjent lidt ekstra omsorg.

Kæmpe kram og håb om bedring herfra!

tak, ja min forlovede springer rundt på mit mindste vink, han er så sød til at passe mig

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

MoarHvidovre skriver:

Rigtig god bedring og jeg håber du når, at blive frisk til barnedåben

tak, ja køn kommer jeg nok ikke til at se ud, men bare jeg kan være frisk ville være skønt

Anmeld

10. juni 2010

TTM

Ej for pokker da... God bedring!! (Har selv lige haft det i uge 7 - jeg er 24 år )

Har du fået kløestillende samt lokal-bedøvende midler?? Det kan nemlig hjælpe rigtig meget....

Jeg fik cytelium lotion (zinkspray) og Xylocain gel som er lokalt bedøvende.. Begge kan købes i håndkøb.. Og det hjælper! Jeg var ovre min omgang i løbet af 1½ uge, og min datter (Som var meget hårdt ramt - se billederne) var næsten 2 uger og hun kløede ikke eftersom hun nød den kølende fornemmelse gelén giver.. Der er kun et af mig, jeg var mest ramt på ryggen... Men hun havde masser bl.a. i munden.........

Håber du hurtigt kommer over det!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.