Så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.705 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg skal jo giftes d 3 Juli 2010 og datoen har været bestemt et år hvor alle har vist det....

Min veninde gennem 8 år sender mig så en sms den anden dag om at hun altså ikke kommer fordi hun samme dag havde modtaget en indbydelse til gammel elev fest og det ville hun hellere til.... Men hun skulle nok komme i kirken! Og at jeg nok snart ville modtage en indbydelse til hendes bryllup som skal stå d 2 april 2011.

Skrev tilbage at hun ikke behøvede dukke op i kirken for jeg ønskede ik at se hende hvis en gammel elev fest (hvilket de holder 1 gang i året) betyder mere for hende end mig, på min store dag. Og at de ikke behøvede at sende mig/os en indbydelse, for vi skulle vist noget andet den dag....

Reagere jeg for voldsomt?? Seriøst, jeg er bare så skuffet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

merichs

WHAT?!?! Jeg havde nok også sagt at hun overhovedet ikke behøvede at dukke op og at hun godt kunne spare frimærket på den indbydelse!

Anmeld

10. juni 2010

B&J

det var slet slet ikke sødt af hende..... hvordan kan en dum elevfest være mere vigtigt ind ens bedste venindes bryllup... jeg syntes du gjorde det godt og fortalte hende lige hvad jeg ville fortælle kan godt forstå det gør vildt ondt...

du får lige en MEGA krammer her fra

Anmeld

10. juni 2010

DK

Tja... altså du reagerede jo ikke for voldsomt, hvis du pga. dette ikke ønsker at se hende igen. For det vil da nok være konsekvensen.

Set her i bagklogskabens ulideligt klare lys, så ville det da nok have været bedre at du havde ringet hende op og forklaret hende hvor såret du er over at hun ikke vil komme og at du føler at hun er ligeglad med dig.

Måske har hun tænkt at det nok ikke betød så meget fordi der i forvejen kom masser af gæster og at i alligevel ikke fik talt sammen (eller hvad ved jeg) og at hun så når hun fik fortalt hvor vigtigt det var for dig, uden betænkning ville have lavet sine planer om?

Du kan jo stadig nå at ringe til hende hvis du har lyst?

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg skal jo giftes d 3 Juli 2010 og datoen har været bestemt et år hvor alle har vist det....

Min veninde gennem 8 år sender mig så en sms den anden dag om at hun altså ikke kommer fordi hun samme dag havde modtaget en indbydelse til gammel elev fest og det ville hun hellere til.... Men hun skulle nok komme i kirken! Og at jeg nok snart ville modtage en indbydelse til hendes bryllup som skal stå d 2 april 2011.

Skrev tilbage at hun ikke behøvede dukke op i kirken for jeg ønskede ik at se hende hvis en gammel elev fest (hvilket de holder 1 gang i året) betyder mere for hende end mig, på min store dag. Og at de ikke behøvede at sende mig/os en indbydelse, for vi skulle vist noget andet den dag....

Jeg ville have reageret på samme måde som dig, så nej det syntes jeg bestemt ikke... men pu ha hvordan kan en veninde vælge sådan noget frem for dit bryllup... det forstår jeg bare ikke..

Anmeld

10. juni 2010

Ranarupta

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Åh nej, Louise... 

Allerførst skal du have et 

Dernæst vil jeg sige, at jeg ikke synes, at du har reageret for voldsomt. Jeg synes godt nok, at din "veninde" er langt ude og at hun er egoistisk. Helt ærligt: en gammel elev-fest?! 
(Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke, at hun vægter jeres forhold lige så højt, som du gør...)

Til sidst får du endnu et

Anmeld

10. juni 2010

VIPpigen

Hvor flad... Jeg ville reagere på præcis samme måde, om det er rigtigt, eller forkert ved jeg ikke. Det er jo hvad man føler lige nu og her...

Anmeld

10. juni 2010

LouiseNielsen

Jeg har gang på gang på gang samlet hende op når hun har ligget ned pga kæreste problemer og hvad pokker der nu har været, hver gang har hun bagefter på en eller anden måde igen og igen vist mig at jeg nok ville det venskab mere end hende...

Hendes kommende mand og jeg kender hinanden fra før i tiden da vi er fra samme by og kan virkelig ik klare synet af hinanden, alligevel inviterede jeg ham med til bryllup for jeg acceptere fuld ud hendes valg af kæreste og hvis bare han er god ved hende så vil jeg med tiden også kunne komme til at acceptere ham, men det vil tage tid da han før har røvrendt nogen piger jeg kender, hvilket jeg gerne ville skåne min veninde for. Men igen jeg acceptere hendes valg....

At hun så nu vægler en gammel elev fest frem for mig og mit bryllup, ja det var sku dråben. Nu gider jeg ikke mere.... Alligevel kender jeg jo mig selv godt nok til at vide at står hun engang og har brug for en veninde, så står jeg og samler hende op IGEN!!!

Meeeen, åhhh hvor gør det bare ondt!

Anmeld

10. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

bestemt ikke, jeg ville godt nok også blive skuffet..

Anmeld

10. juni 2010

DK

LouiseLarsen skriver:

Jeg har gang på gang på gang samlet hende op når hun har ligget ned pga kæreste problemer og hvad pokker der nu har været, hver gang har hun bagefter på en eller anden måde igen og igen vist mig at jeg nok ville det venskab mere end hende...

Hendes kommende mand og jeg kender hinanden fra før i tiden da vi er fra samme by og kan virkelig ik klare synet af hinanden, alligevel inviterede jeg ham med til bryllup for jeg acceptere fuld ud hendes valg af kæreste og hvis bare han er god ved hende så vil jeg med tiden også kunne komme til at acceptere ham, men det vil tage tid da han før har røvrendt nogen piger jeg kender, hvilket jeg gerne ville skåne min veninde for. Men igen jeg acceptere hendes valg....

At hun så nu vægler en gammel elev fest frem for mig og mit bryllup, ja det var sku dråben. Nu gider jeg ikke mere.... Alligevel kender jeg jo mig selv godt nok til at vide at står hun engang og har brug for en veninde, så står jeg og samler hende op IGEN!!!

Meeeen, åhhh hvor gør det bare ondt!

Hvis hun intet giver igen, så er det måske bare dråben der skulle til for at du kunne sige fra! Så har du jo klart gjort det rigtige!

Kæmpe kram til dig! Og god vind med at finde bedre veninder! De er derude!

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.