Så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Corn

Nu kender man jo ikke til jeres egentlige forhold... Men her havde vi valgt at dele festlighederne op. Først reception i haven hvor alle var velkomne og så fest om aftenen for de nærmeste...

Det eneste af min familie der dukkede op til vores fest om aftenen var mine forældre... Min søster og hendes familie takkede nej, og det samme gjore mine bedsteforældre.

Det var jeg i forvejen klar over, og havde derfor inviteret nogle af mine dejlige venner som overtog familierollen bedre end noget andet...

Og vi havde en fantastisk aften med dem som betyder allermest for os...

Du får såmand nok en fantastisk dag alligevel, og hun har jo gjort klar hvad hendes prioritering er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

LotteGabriella

øøøh ok, det var sgu ikke meget veninde der var i hende!!!!!

Hvordan kan hun dog finde på at misse sin venindes bryllup for en gammel elevfest????? SERIØST, hun kan da ikke være helt normal oven i hovedet og så oven i købet være så fræk og vil sende dig en indbydelse til hendes eget bryllup, når hun åbenlyst er ligeglad med dit...................BITCH UNDSKYLD mit sprog, men ville bare selv være knust, hvis det var mig!

Jeg kan fuldt ud forstå din reaktion....synes det er noget af det mest tarvelige jeg nogensinde har hørt

Jeg håber at du får dit livs oplevelse på denne specielle dag, også hvis det betyder at det skal være uden hende

Anmeld

10. juni 2010

Lillefe

Du har gjort det helt rigtige i min verden! ville også være meget skuffet! det er bare ikke i orden! meget egoistisk!

Anmeld

10. juni 2010

Tulle28

Hej hej veninde!! Hvad i alverden er det dog for en opførsel?!! Har prøvet det samme med en veninde som meldte afbud til min afskedsfest da jeg skulle ud at rejse efter gymnasiet, fordi hun skulle ud med en fyr fra Dating.dk... Helt ærligt!! Efterfølgende ringede hun og græd og græd og var så ked af det fordi det selvfølgelig havde været en fiasko.

Aj det er sgu ikke en god veninde og du overreagerer OVERHOVEDET ikke i mine øjne.

Knus Tulle

Anmeld

10. juni 2010

Vidunderligeunger

det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort - men UD til højre med hende!!! 

sådan noget skal man ik finde sig i...

Anmeld

10. juni 2010

LIZO

jeg var fandme blevet sur.. det er en gammel elv fest.. hvordan kan det være vigtigere. især hvis hun havde sagt ja til dig.. havde klart os bedt hende om at blive langt væk.. ville ikke bruge kræfter på hende hvis hun synes det andet er vigtigere..

har selv lige mistet min bedste venninde. så ved det er svært. men det er sq svært at blive med at blive pisset på når andet er mere spændene..

sender dig et kæmpe kram og håber i får en skøn fedt

Anmeld

10. juni 2010

Shibby

JEG syntes du overreagere Hun går jo ikke glip af vielsen..Eller jo. Nu gør hun. Pga digselv Få en ny veninde hvis du er utilfreds med det du har

Anmeld

10. juni 2010

LouiseNielsen

Shibby skriver:

JEG syntes du overreagere Hun går jo ikke glip af vielsen..Eller jo. Nu gør hun. Pga digselv Få en ny veninde hvis du er utilfreds med det du har

Ja det gør hun, fordi jeg har valgt hun ik skal dukke op der.... Hvis hun mener en gammel elevfest er vigtigere for hende end mit bryllup, mig som hun har betegnet som hendes bedste veninde, ja så behøver hun slet ikke møde op....

Anmeld

10. juni 2010

Lullaby

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg skal jo giftes d 3 Juli 2010 og datoen har været bestemt et år hvor alle har vist det....

Min veninde gennem 8 år sender mig så en sms den anden dag om at hun altså ikke kommer fordi hun samme dag havde modtaget en indbydelse til gammel elev fest og det ville hun hellere til.... Men hun skulle nok komme i kirken! Og at jeg nok snart ville modtage en indbydelse til hendes bryllup som skal stå d 2 april 2011.

Skrev tilbage at hun ikke behøvede dukke op i kirken for jeg ønskede ik at se hende hvis en gammel elev fest (hvilket de holder 1 gang i året) betyder mere for hende end mig, på min store dag. Og at de ikke behøvede at sende mig/os en indbydelse, for vi skulle vist noget andet den dag....

Reagere jeg for voldsomt?? Seriøst, jeg er bare så skuffet.....

Jeg kan godt forstå dig og synes absolut at du gjorde det rigtige

Anmeld

10. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kan sagtens forstå din reaktion. Ville nok selv blive enormt skuffet og ked over det, men havde nok valgt at ringe hende op for, hvis ikke at tale om det, så skælde hende ud - også selv om hun måske ikke fortjener din indsats.

Synes sms er en ærgerlig størrelse når det kommer til den slags. Din veninde har helt klart handlet forkert, og hvis det var denne situation der netop fik det til at flyde over... well then so be it.

Lyder ikke til hun generelt har behandlet dig særlig godt, så måske går du ikke glip af det store?

Plejer at sige: Det er ikke længden af venskabet men indholdet af det som betyder noget.

Kæmpe krammer til dig, jeg er sikker på at du nok skal finde en bedre veninde - måske har du hende allerede gemt blandt dine andre venner?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.