Så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Shibby

LouiseLarsen skriver:

Ja det gør hun, fordi jeg har valgt hun ik skal dukke op der.... Hvis hun mener en gammel elevfest er vigtigere for hende end mit bryllup, mig som hun har betegnet som hendes bedste veninde, ja så behøver hun slet ikke møde op....

Jamen hun er da stadig din bedste ven! Hvis hun virkelig var en røv så havde hun aflyst alt eler endnu værre aflyst pga "sygdom" på selve dagen. Hun vi ha både dit store øjeblik ( i kirken) og elevfesten på opleveren. Det kan jeg ikk se det forkerte i. Hun er ærlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

LouiseNielsen

Shibby skriver:

Jamen hun er da stadig din bedste ven! Hvis hun virkelig var en røv så havde hun aflyst alt eler endnu værre aflyst pga "sygdom" på selve dagen. Hun vi ha både dit store øjeblik ( i kirken) og elevfesten på opleveren. Det kan jeg ikk se det forkerte i. Hun er ærlig

Min bedste veninde er hun nu ikke, og har heller ikke været det... Men derfor gør det stadig ondt at hun melder fra....

Anmeld

10. juni 2010

MinWilliam

Det er jeg virkelig ked af at høre søde

Kan godt forstå du blev skuffet..

Syntes ikke du regerede forkert...

Anmeld

10. juni 2010

klmf

Hvis hun melder fra til dit BRYLLUP (som du forhåbentlig kun skal have 1 gang) til fordel for en gammel elevfest - og så på en skide SMS, så er hun jo i virkeligheden pisse ligeglad og nok en, du kan sortere under 'forhenværende'.

Eller er det fordi hun ikke har råd til gave og/eller polterabend?? Har desværre hørt om folk, der bliver nødt til at lyve sig til noget andet fordi de ikke har råd til alt det, der efterhånden følger med til et bryllup... Bare en tanke?

Anmeld

10. juni 2010

LouiseNielsen

lotchen aka Charlotte skriver:

Hvis hun melder fra til dit BRYLLUP (som du forhåbentlig kun skal have 1 gang) til fordel for en gammel elevfest - og så på en skide SMS, så er hun jo i virkeligheden pisse ligeglad og nok en, du kan sortere under 'forhenværende'.

Eller er det fordi hun ikke har råd til gave og/eller polterabend?? Har desværre hørt om folk, der bliver nødt til at lyve sig til noget andet fordi de ikke har råd til alt det, der efterhånden følger med til et bryllup... Bare en tanke?

Først ville hun gerne komme til polterarbend ved jeg fra en anden veninde, men så ville hun ikke alligevel, og nu melder hun jo også fra til bryllup.... Og ved hun har sagt til en anden fælles veninde to dage før hun skrev til mig at de ik kom, at hun kom men hendes kæreste kom ikke..... Så dukker der jo så en invitation op til det her gammel elev fest, og ja nu kommer hun jo så alligevel ikke til mit bryllup....

Anmeld

10. juni 2010

klmf

LouiseLarsen skriver:

Først ville hun gerne komme til polterarbend ved jeg fra en anden veninde, men så ville hun ikke alligevel, og nu melder hun jo også fra til bryllup.... Og ved hun har sagt til en anden fælles veninde to dage før hun skrev til mig at de ik kom, at hun kom men hendes kæreste kom ikke..... Så dukker der jo så en invitation op til det her gammel elev fest, og ja nu kommer hun jo så alligevel ikke til mit bryllup....

Så tror jeg bare du skal sortere hende under 'forhenværende' og komme videre - og næste gang hun ringer og tuder, så siger du bare du skal til gammel elev fest og DESVÆRRE ikke kan hjælpe hende....

Anmeld

10. juni 2010

Barbamama

Shibby skriver:

En aftale er da en aftale..... Man kan da ikke sige ja til at komme til en fest og så få et andet tilbud og så sige ej jeg vil hellere det andet. SÅ må man sgu lige være voksen og leve op til det ansvar når man har sagt ja. Der er da folk der bliver kede af det og skuffede over sådan en opførsel. Jeg synes Louise har al ret til at være vred. Ud til højre med hende!

Anmeld

10. juni 2010

Low

Jeg forstår dig godt! Jeg ville gøre lige som dig. Gammel elevdag sker flere gange, det gør et bryllup ikke. 

Anmeld

10. juni 2010

LouiseNielsen

lotchen aka Charlotte skriver:

Så tror jeg bare du skal sortere hende under 'forhenværende' og komme videre - og næste gang hun ringer og tuder, så siger du bare du skal til gammel elev fest og DESVÆRRE ikke kan hjælpe hende....

Lige præcis, det her var som sagt lige dråben....

Anmeld

10. juni 2010

slettet_7530

DK skriver:

Hvis hun intet giver igen, så er det måske bare dråben der skulle til for at du kunne sige fra! Så har du jo klart gjort det rigtige!

Kæmpe kram til dig! Og god vind med at finde bedre veninder! De er derude!

Knus Ditte

Jeg hægter mig på DKs besvarelser hun siger det samme jeg ville gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.