Så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Enayia

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg skal jo giftes d 3 Juli 2010 og datoen har været bestemt et år hvor alle har vist det....

Min veninde gennem 8 år sender mig så en sms den anden dag om at hun altså ikke kommer fordi hun samme dag havde modtaget en indbydelse til gammel elev fest og det ville hun hellere til.... Men hun skulle nok komme i kirken! Og at jeg nok snart ville modtage en indbydelse til hendes bryllup som skal stå d 2 april 2011.

Skrev tilbage at hun ikke behøvede dukke op i kirken for jeg ønskede ik at se hende hvis en gammel elev fest (hvilket de holder 1 gang i året) betyder mere for hende end mig, på min store dag. Og at de ikke behøvede at sende mig/os en indbydelse, for vi skulle vist noget andet den dag....

Reagere jeg for voldsomt?? Seriøst, jeg er bare så skuffet.....

Jeg syntes bestemt ikke du over reagere. Hvis en elev fest er mere vigtigt end din store dag, så fortjener hun heller ikke at være der!

Hold du dig til de mennesker der er dig velment!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

tb

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg skal jo giftes d 3 Juli 2010 og datoen har været bestemt et år hvor alle har vist det....

Min veninde gennem 8 år sender mig så en sms den anden dag om at hun altså ikke kommer fordi hun samme dag havde modtaget en indbydelse til gammel elev fest og det ville hun hellere til.... Men hun skulle nok komme i kirken! Og at jeg nok snart ville modtage en indbydelse til hendes bryllup som skal stå d 2 april 2011.

Skrev tilbage at hun ikke behøvede dukke op i kirken for jeg ønskede ik at se hende hvis en gammel elev fest (hvilket de holder 1 gang i året) betyder mere for hende end mig, på min store dag. Og at de ikke behøvede at sende mig/os en indbydelse, for vi skulle vist noget andet den dag....

Reagere jeg for voldsomt?? Seriøst, jeg er bare så skuffet.....

jeg havde reageret på nøjagtig samme måde!!! håber i får et kanon bryllup

kh tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.