Er der nogen.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Bare mig..

BlyViol skriver:

det fandt jeg ud af hvordan laver man gødning???? har kun høns

Det gør du vidst ved at "gøre rent" ved dine høns hvis du klikker på dem, vil der komme et billede (ligesom når du skal vande ovs) og den trykker du på, og så kommer der vidst gødning, tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej, jeg har en høne til at stå hel for sig selv, kan man ikke komme den ind i en af de der slags indhegninger?

jeg har købt nogen flere dyr, kaniner, elge, geder og et par høns mere, men hvordan ser jeg dem og kommer den ind i min have? jeg kan ikke finde dem nogen steder, andet end i laden hvor der står jeg har dem, men jeg kan ikke få dem ind i haven for ved som sagt ikke hvor jeg finder dem? :/

Nåh, den høne skal stå for sig selv, det er nok en du har fået i gave fra en nabo. Den skal bare stå og passe sig selv også tror jeg det er hvert 10. minut du kan trykke på den og få EP.

Mht. de stalde du har købt, så skal du trykke på  koen ude til venstre, så kan du se dem i den boks der kommer frem, så trykker du på dem og plaserer dem på din mark

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

Nåh, den høne skal stå for sig selv, det er nok en du har fået i gave fra en nabo. Den skal bare stå og passe sig selv også tror jeg det er hvert 10. minut du kan trykke på den og få EP.

Mht. de stalde du har købt, så skal du trykke på  koen ude til venstre, så kan du se dem i den boks der kommer frem, så trykker du på dem og plaserer dem på din mark

Det er ikke stalde jeg har købt, men dyr jeg købte dem på markedet, men nu kan jeg ikke få dem frem, selvom der står jeg har dem...

Anmeld

10. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
~~M.Nielsen~~ skriver:

Det er ikke stalde jeg har købt, men dyr jeg købte dem på markedet, men nu kan jeg ikke få dem frem, selvom der står jeg har dem...

Nåh, nej dem kan du ikke få frem. Dem kan du kun bruge til videresalg. Dem har du kun i din lade. Det er kun staldene og de dyr du får i gave du kan få ud på din mark

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

Nåh, nej dem kan du ikke få frem. Dem kan du kun bruge til videresalg. Dem har du kun i din lade. Det er kun staldene og de dyr du får i gave du kan få ud på din mark

Nå for sørenn da, jamen så er det jo dumt at købe nogen på markedet?

Anmeld

10. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
~~M.Nielsen~~ skriver:

Nå for sørenn da, jamen så er det jo dumt at købe nogen på markedet?

Ikke nødvendigvis... du kan købe noget billigt og sælge det igen lidt dyrere, og tjene lidt daleere på det.

Og hvis du får bestillinger i stuehuset, og ikke har varene, kan du tit tjene på det ved at købe på markedet og sælge det via stuehuset.

Det blev vist lidt rodet

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

Ikke nødvendigvis... du kan købe noget billigt og sælge det igen lidt dyrere, og tjene lidt daleere på det.

Og hvis du får bestillinger i stuehuset, og ikke har varene, kan du tit tjene på det ved at købe på markedet og sælge det via stuehuset.

Det blev vist lidt rodet

Okay tak.. Jeg prøver og ellers vender jeg lige tilbage

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Ansøg gerne, mangler lidt naboer... Andn84

Anmeld

11. september 2010

tb

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan få så mange penge? Jeg har sat noget på markedet men der er ikke rigtig nogen der køber det, og de bestillinger der kommer, er på noget jeg ikke har?

du skal huske at tjekke hvad de andre sætter deres ting til salg til, og så matche den pris.. og ikke sætte til salg til den pris computeren foreslår.. så får du ikke solgt noget  de bestillinger du ikke kan levere sætter du bare til at blive leveret senere.. du skal nok få de varer der skal bruges efterhånden..

Anmeld

11. september 2010

Vidunderligeunger

ansøg mig JeMiAl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.