Er der nogen.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

NessaXenia

jeg er ny derinde, ansøg mig gerne  brugernavn:  NinaSophia 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

lulleh

BlyViol skriver:

du må også gerne ansøge mig JeMiAl (med lille L)

du er nu ansøgt..

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

lulleh skriver:

du er nu ansøgt..

har lige sendt en bette gave til dig  

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

er det bare mig, eller er det lidt "kedeligt" når man har købt diverse ko, gris, gede, hønse stalde?? træer osv?? har opgraderet et par ting ti xl og xxl, men der sker ik mere nu gør der?? udover man kan købe flere ting jo flere levels man kommer igennem??

Hvorfor får jeg ingen æg egentlig?? har en æggefarm, og den "slutter" også af og til, men der kommer aldrig nogen æg :/

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Nina Sophia skriver:

jeg er ny derinde, ansøg mig gerne  brugernavn:  NinaSophia 

er hermed gjort

Anmeld

12. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
BlyViol skriver:

er det bare mig, eller er det lidt "kedeligt" når man har købt diverse ko, gris, gede, hønse stalde?? træer osv?? har opgraderet et par ting ti xl og xxl, men der sker ik mere nu gør der?? udover man kan købe flere ting jo flere levels man kommer igennem??

Hvorfor får jeg ingen æg egentlig?? har en æggefarm, og den "slutter" også af og til, men der kommer aldrig nogen æg :/

æggene skulle du gerne kunne se under produkter

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Mamman skriver:

æggene skulle du gerne kunne se under produkter

der står bare 0...

Anmeld

12. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
BlyViol skriver:

der står bare 0...

hmmm så ved jeg ikke.... så må du nok skrive til supporten derinde på forumet et du har problemer

Anmeld

12. september 2010

Silas&Mille

Nu hvor jeg ellers er bidt af Farmville på Facebook, tænkte jeg at jeg da også lige kunne springe på her

Der virker meget underholdende og har da også fundet ud af hvordan markerne og hønsehuset fungere.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg får plantet et par æbletræer. Nogen der kan hjælpe???

Vil da også gerne have et par naboer hvis nogen skulle være interesseret. Navnet er: .Momsemor.

Anmeld

12. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
MoriSverige skriver:

Nu hvor jeg ellers er bidt af Farmville på Facebook, tænkte jeg at jeg da også lige kunne springe på her

Der virker meget underholdende og har da også fundet ud af hvordan markerne og hønsehuset fungere.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg får plantet et par æbletræer. Nogen der kan hjælpe???

Vil da også gerne have et par naboer hvis nogen skulle være interesseret. Navnet er: .Momsemor.

Æbletræerne skal du købe inde i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.