Er der nogen.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.259 visninger
299 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Mira0911

Herinde som spiller spillet Farmerama?

Jeg er blevet helt bidt af det... I starten synes jeg det var så besværligt, at det faktisk var kedeligt.. Når man finder ud af hvordan det hele hænger samme osv, er det skam meget hyggeligt...

Man kan kun have 12 naboer derinde.. Først fra Level 17 tror jeg det er, kan man besøge hinandens gårde, så man skal arbejde lidt for at komme til level 17.. Det kan godt tage sin tid..

Der er nogen små hyggelige udfordringere...

Hvis der er nogen herinde som spiller det, hvad synes I så om det?

Her er et link...

Farmerama

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Herinde som spiller spillet Farmerama?

Jeg er blevet helt bidt af det... I starten synes jeg det var så besværligt, at det faktisk var kedeligt.. Når man finder ud af hvordan det hele hænger samme osv, er det skam meget hyggeligt...

Man kan kun have 12 naboer derinde.. Først fra Level 17 tror jeg det er, kan man besøge hinandens gårde, så man skal arbejde lidt for at komme til level 17.. Det kan godt tage sin tid..

Der er nogen små hyggelige udfordringere...

Hvis der er nogen herinde som spiller det, hvad synes I så om det?

Her er et link...

Farmerama

Jeg har været der inde en enkelt gang men kan ikke rigtig finde ud af det ha ha så har ikke været der siden  

Anmeld

8. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg har været der inde en enkelt gang men kan ikke rigtig finde ud af det ha ha så har ikke været der siden  

Hehe... Jeg var også lige ved at opgive det, men fandt ud af det ligeså stille hvordan det fungerede... hehe.. Skal jeg lige dig i gang derinde?

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hehe... Jeg var også lige ved at opgive det, men fandt ud af det ligeså stille hvordan det fungerede... hehe.. Skal jeg lige dig i gang derinde?

Ja tak ha ha Jeg der inde nu og er stadig helt lost ha ha  

Anmeld

8. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ja tak ha ha Jeg der inde nu og er stadig helt lost ha ha  

Er du på selve marken?

Ude i venstre side ser du forskellige ting du kan foretage dig.. Scroller lidt ned for at se..

Den første rubrik - Er marker, den klikker du, og så klikker du på den størrelse marke du gerne vil have og planter den et sted på dit grønne område... Markerne koster vidst ikke noget at plante.. Så du planter bare marker løs..

Der efter klikker du på marken du lige har plantet, så skulle du gerne kunne så et eller andet, og der klikker du så på det du gerne vil så..

Det kommer an på hvor mange daler du har? Det ser du i toppen, hvor der er erfaringspoint..

Hvis du ikke har noget til at så med, skal du til "byen" og derinde finder du et handelssted hvor de sælger såsæd (Det kalder de det derinde) Og der kan du så købe det du vil så..

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Er du på selve marken?

Ude i venstre side ser du forskellige ting du kan foretage dig.. Scroller lidt ned for at se..

Den første rubrik - Er marker, den klikker du, og så klikker du på den størrelse marke du gerne vil have og planter den et sted på dit grønne område... Markerne koster vidst ikke noget at plante.. Så du planter bare marker løs..

Der efter klikker du på marken du lige har plantet, så skulle du gerne kunne så et eller andet, og der klikker du så på det du gerne vil så..

Det kommer an på hvor mange daler du har? Det ser du i toppen, hvor der er erfaringspoint..

Hvis du ikke har noget til at så med, skal du til "byen" og derinde finder du et handelssted hvor de sælger såsæd (Det kalder de det derinde) Og der kan du så købe det du vil så..

Altså det eneste jeg kan lige nu er at så og høste. Jeg er i level 1 er det det eneste man kan der? 

Hvordan stiger man i level? 

Anmeld

8. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Altså det eneste jeg kan lige nu er at så og høste. Jeg er i level 1 er det det eneste man kan der? 

Hvordan stiger man i level? 

Du stiger i level ved at høste.. Når naboer går et level op, kan du få erfaringspoint hos dem.. Naboer er i højre side... Kommer an på om du har nogen naboer?

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Du stiger i level ved at høste.. Når naboer går et level op, kan du få erfaringspoint hos dem.. Naboer er i højre side... Kommer an på om du har nogen naboer?

Jeg har ingen naboer  

Anmeld

8. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg har ingen naboer  

Hvad hedder du derinde? Så ansøger jeg lige...

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hvad hedder du derinde? Så ansøger jeg lige...

Dianask tror jeg hi hi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.