Er der nogen.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan få så mange penge? Jeg har sat noget på markedet men der er ikke rigtig nogen der køber det, og de bestillinger der kommer, er på noget jeg ikke har?

Kig hvilken pris de andre har sat deres varer til, og læg dig op ad den, så skal du nok få solgt noget. Du sakl ikke bruge den pris der er foretrykt derinde, for så får du ikke solgt noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

Kig hvilken pris de andre har sat deres varer til, og læg dig op ad den, så skal du nok få solgt noget. Du sakl ikke bruge den pris der er foretrykt derinde, for så får du ikke solgt noget 

Jeg har sat noget af det til det aller laveste i håb om bare at få lidt

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

nu har jeg sgu fået gang i det salg der TAK! nu er det sjovt

Anmeld

10. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
~~M.Nielsen~~ skriver:

nu har jeg sgu fået gang i det salg der TAK! nu er det sjovt

Det var godt - det er virkelig en tidsrøver syntes jeg

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

Det var godt - det er virkelig en tidsrøver syntes jeg

Ja det er det faktisk Så er det godt man er på barsel

Lige et spørgsmål, hvordan sætter man en høne ind i "stalden"? Når jeg sætter den derover, kommer den ikke derind ?

Anmeld

10. september 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det er det faktisk Så er det godt man er på barsel

Lige et spørgsmål, hvordan sætter man en høne ind i "stalden"? Når jeg sætter den derover, kommer den ikke derind ?

Hønen ind i stalden?? - jeg er ikke helt med på hvad du mener. Tænker du på når du skal sælge høns?

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

kan jeg ik lave noget mens der bliver produceret hønsefoder?? ellers skal jeg sidde og glo imens??

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

BlyViol skriver:

kan jeg ik lave noget mens der bliver produceret hønsefoder?? ellers skal jeg sidde og glo imens??

Du kan sagtens lave noget i mens der bliver produceret hønsefoder... :)

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Du kan sagtens lave noget i mens der bliver produceret hønsefoder...

det fandt jeg ud af hvordan laver man gødning???? har kun høns

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Mamman skriver:

Hønen ind i stalden?? - jeg er ikke helt med på hvad du mener. Tænker du på når du skal sælge høns?

Nej, jeg har en høne til at stå hel for sig selv, kan man ikke komme den ind i en af de der slags indhegninger?

jeg har købt nogen flere dyr, kaniner, elge, geder og et par høns mere, men hvordan ser jeg dem og kommer den ind i min have? jeg kan ikke finde dem nogen steder, andet end i laden hvor der står jeg har dem, men jeg kan ikke få dem ind i haven for ved som sagt ikke hvor jeg finder dem? :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.