Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fnuggi skriver: jeg er der også har ansøgt jer alle hedder pipper35 der inde
jeg er der også har ansøgt jer alle hedder pipper35 der inde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tb skriver: har ansøgt dig også nataschabp
har ansøgt dig også nataschabp
Nu har jeg da fået nogen venner derinde
Har lige givet jer der har ansøgt mig, en gave.. --> en ged har ikke rigtig andet at give..
Mamman skriver: Du kan ikke produceret murstene, søm osv. det får du i gave fra dine venner. Og du kan også sende det til dine venner inde i byen. Ude i højre side er der en knap du kan trykke på så kommer der noget frem, hvor du kan invitere folk til at blive dine venner. De første mange level går rimelig hurtigt hvis man har venner. Hvergang vennerne stiger i level, så får du EP. En god ide er også at bruge forummet der inde
Du kan ikke produceret murstene, søm osv. det får du i gave fra dine venner. Og du kan også sende det til dine venner inde i byen.
Ude i højre side er der en knap du kan trykke på så kommer der noget frem, hvor du kan invitere folk til at blive dine venner.
De første mange level går rimelig hurtigt hvis man har venner. Hvergang vennerne stiger i level, så får du EP.
En god ide er også at bruge forummet der inde
okay, tak for det
hvad med æbler? jeg har fået en "bestilling" på en masse æbler..
~~M.Nielsen~~ skriver: hvad med æbler? jeg har fået en "bestilling" på en masse æbler..
du skal til byen for at købe æbletræer
tb skriver: du skal til byen for at købe æbletræer
shit de er dyre :/ Man tjener jo næsten ingenting..
hvordan får jeg fat i hønsefoder? det ser ud som om jeg skal have det.. :?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128