Hvorfor fik du kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

sbs78

Risen skriver:

Hvad er underkropsstilling ? 

Det betyder at barner sidder op, altså men numsen ned ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

LISBETH:-)

Jeg fik PKS d. 25/5 efter moderens ønske. Jeg valgte det pga. en meget dårlig og uheldig oplevelse første gang, hvor jeg fødte vaginalt.

Anmeld

7. juni 2010

Risen

sbs78 skriver:

Det betyder at barner sidder op, altså men numsen ned ad

orh okay.. Troede det hed sædestilling eller noget i den dur

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg fik pks 38+6 fordi Laura var uk-barn... 2 mislykkede vendingsforsøg og så blev det til pks Jeg er lykkelig for nu at de ikke ville lade mig forsøge en sædefødsel, selvom jeg på daværende tidspunkt var afsindig træt af ikke at få min "rigtige" fødsel

Anmeld

7. juni 2010

Risen

lisbeth2910 skriver:

Jeg fik PKS d. 25/5 efter moderens ønske. Jeg valgte det pga. en meget dårlig og uheldig oplevelse første gang, hvor jeg fødte vaginalt.

Endte du så i akutkejsersnit ved første fødsel? 

Anmeld

7. juni 2010

sbs78

Risen skriver:

orh okay.. Troede det hed sædestilling eller noget i den dur

Ja det hedder det også, men nogle kalder det også det andet

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

jeg fik planlagt kejsersnit grundet reprolapser i min lænd, der var pres på nerven og jeg havde nedsat styrke i mit højre ben, samt smerter i begge ben... så en naturlig fødsel ville have en lidt stor risiko for mig....

Anmeld

7. juni 2010

Risen

sbs78 skriver:

Ja det hedder det også, men nogle kalder det også det andet

Orh okay.. tak  

Anmeld

7. juni 2010

sbs78

Jeg fik pks med vores nr 2 da hun lå i sædestilling og fordi jeg ikke havde ret meget fostervand tilbage

Anmeld

7. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja præcis.. Det er helt vildt .. :/ Malene snakkede jo ellers om at vi var "superføder" på grund af den unge alder.. Ved du hvorfor Sara fik det?

Nej ikke rigtigt . Hun skrev nogle dage før at hun skulle sættes igang. Og her igår skrev hun at det endte med akut kejsersnit.. det kan jo være alt muligt..

Jeg har hørt at 20% af fødslerne er kejsersnit og der er de planlagte medregnet. 10% af fødslerne skulle vist være akut og 10% planlagt så jeg tænkte: Nåe jamen så ender jeg nok ikke med kejsersnit. Men nu tænker jeg mere over det.. om muligheden for jeg får kejsersnit ikke er større end jeg havde regnet med. Også da jeg fik af vide at Rikkes barn var lidt for lille, så begyndte jeg at frygte om min dreng også var for lille. Jeg tror jeg vil nævne det for vores JM næste gang jeg skal der op. Det skal jeg på fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.