Hvorfor fik du kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Mai-pigen

Jeg har 2 akutte ks på bagen! Første gang var det pga manglende fremgang, og så dalede baby´s hjertelyd, anden gang var baby på vej ud af det gamle ar på livmoderen inde i maven.. Avs det gjorde ondt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Mette.

Orv..der var nok en læge eller jordemoder, der skulle give lagkage, hva....LOL
Hvorfor bliver moderen altid snydt for lagkagen...forresten??
Det er dog hende, der leverer barnet 
Mine fødselslæger måtte 2 af gangene give lagkage hehe.
Med Rebecka mente han at jeg bare var fed..hvad jeg aldeles ikke var...*Hrmphf*

Ja, det var min egen jordemoder som hårdnakket havde skønnet hende over gennemsnit gennem hele graviditeten.

Da mit vand så gik og vi kom ind på FG, var det først en anden jm og hun sagde: jamen, hun er jo lille, jeg tror 3300 gram. Så hun fik ret. Men du har ret, lagkagen så jeg aldrig noget til, hm! 

Hehe, sikke en læge. Jeg er overbevist om du havde ret og hun var stor og det derfor ikke var din skyld. 

Anmeld

30. november 2010

sandratobias

Fik pks pga svær svangerskabsforgiftning... I uge 31+2... 

Fødselsvægt og længde: 1257 og 39 cm.. 

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

Mette. skriver:

Ja, det var min egen jordemoder som hårdnakket havde skønnet hende over gennemsnit gennem hele graviditeten.

Da mit vand så gik og vi kom ind på FG, var det først en anden jm og hun sagde: jamen, hun er jo lille, jeg tror 3300 gram. Så hun fik ret. Men du har ret, lagkagen så jeg aldrig noget til, hm! 

Hehe, sikke en læge. Jeg er overbevist om du havde ret og hun var stor og det derfor ikke var din skyld. 

Hehe tak...Tænk at han virkeligt sagde lige ud til jordemoderen (min kloge gode gamle jordemoder, som havde modtaget mit første barn og alle min kusines 7 og aldrig taget fejl) som om jeg slet ikke var der:
Nej, den må du (jordemoderen) længere ud på landet med, det barn vejer højest 3700g, hende der (mig) er bare fed!!

Har endnu ikke helt tilgivet ham.
Heldigvis så blev han afløst undervejs og jeg fik en hamrende sød læge i stedet. Men næste dag var det ham der kom på stuegang, og da han kom ind, grinede jeg stort til ham og sagde:
- Nå værsågod, vil du se hvad den "fede" mor har leveret??
Og så rakte jeg ham Rebecka, så han måtte skynde sig at gribe, hvorefter jeg tilføjede:
Værsågod...5 kg barn.
At se hans ansigtsudtryk var guld værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.