Hvornår fødte I anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Anne85

Tanja78 skriver:

Der er ikke så lang tid til den 15. juli, hvor jeg skal have pks - vi skulle jo følges ikke  - ej jeg forstår godt at du er ved at være lidt "træt" nu... Puster lidt ekstra vestøv til dig

Jeg har stemt før tid anden gang, men skal jo også have kejsersnit ellers var jeg sikkert gået et par måneder over tid  

Hi hi.... jamen jeg har såmænd også mentalt indstillet mig på at der er 6 dage endnu... MEN skal nu indrømme at jeg håber på at gå igang af mig selv fremfor at skulle sættes igang - også selvom jeg så først går igang natten til d. 15.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

XXSS

Anne85 skriver:

Hi hi.... jamen jeg har såmænd også mentalt indstillet mig på at der er 6 dage endnu... MEN skal nu indrømme at jeg håber på at gå igang af mig selv fremfor at skulle sættes igang - også selvom jeg så først går igang natten til d. 15.

Det ville jeg faktisk også hellere - altså gå i gang af mig selv end at blive igangsat, så forstår dig udmærket..  Det ville da helt klart være det fedeste! - Mon ikke bette baby begynder at rumle her i weekenden? Her synes jeg ikke rigtig at jeg har nogle tegn endnu, så det passer mig fint lige at vente til torsdag når nu jeg har sat mig det i hovedet men er jo også kun i uge 39 (så lige et par uger efter dig) ikke at jeg er bange for barnets vækst eller noget  Tror sku at det bliver en ordentlig basse selvom det bliver en uge før termin...

Anmeld

9. juli 2010

Anne85

Tanja78 skriver:

Det ville jeg faktisk også hellere - altså gå i gang af mig selv end at blive igangsat, så forstår dig udmærket..  Det ville da helt klart være det fedeste! - Mon ikke bette baby begynder at rumle her i weekenden? Her synes jeg ikke rigtig at jeg har nogle tegn endnu, så det passer mig fint lige at vente til torsdag når nu jeg har sat mig det i hovedet men er jo også kun i uge 39 (så lige et par uger efter dig) ikke at jeg er bange for barnets vækst eller noget  Tror sku at det bliver en ordentlig basse selvom det bliver en uge før termin...

Hi hi... hvad er baby skønnet til?? Her blev hun skønnet til 3900 g da jeg var 40+4... så hvis jordemoderen har ret ryger vi da op over de 4 kg  Tænk hvis lillesøster skal overgå sin storebror som "kun" vejede 3670 g... hmm, men han kom jo også til tiden

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Anne85 skriver:

Hi hi... hvad er baby skønnet til?? Her blev hun skønnet til 3900 g da jeg var 40+4... så hvis jordemoderen har ret ryger vi da op over de 4 kg  Tænk hvis lillesøster skal overgå sin storebror som "kun" vejede 3670 g... hmm, men han kom jo også til tiden

Hold da k......  en ordentlig krabat - hehe, men heldigvis kan de jo bedømme forkert! Men plejer de ikke at sige, at de rent faktisk begynder at tabe sig jo længere man går over tid?

Jeg tror ikke at den bliver kæmpe kæmpe men alligevel at den får en "god" vægt, hvis man kan sige det, af at blive født en uge "før" tid... Jeg tror vi kommer op på mellem 34-3600 på torsdag (tror jeg) Da jeg var til jordmoderkonsultation som den sidste her i sidste uge - skød hun på omkring 31-3200 og da var jeg uge 37 - så mon ikke vi når bare lidt opad...  (self. ikke en 4 kg s baby)..

Olivia vejede 3710 da hun kom ud 40+5 så det var da også en ok størrelse.

Det er jo selvfølgelig altid svært at sige. Min jordmoder som vurderede baby inden hun gik på ferie - sagde at den var over gennemsnittet ca. 28-2900 og det var i uge 35 tror jeg.. Da jeg så kom der sidste uge siger hende den nye jordmoder, at hun kan læse sig til at baby er lige under gennemsnittet og vejer ca. 26-2700, så blev jeg sku lidt harm, for et er, at man ikke skal sidde og sige det ene til patienten og skrive noget andet (havde desværre ikke lige set det selv)... Hmmmm!  Så jeg fik hende til at vurdere baby igen og den skulle altså gerne ligge lige over gennemsnittet - ved ikke om hende "den anden" var gået på ferie mentalt...

Jeg er altid skide heldig med de jordmødre hehe - sidst præsterede de at give mig en ny jordmoder for hver gang jeg dukkede op på grund af sygdom og lignende - inkl. at de smed min journal væk - så hver uge vi kom skulle vi starte forfra med at forklare hvorfra - nøj jeg var tosset (vi gik til kontrol næsten hver uge fra uge 22 på grund af at Olivias hjerte sprang over) - gab en oplevelse  

Nå det jeg vil frem til er at jeg nok har mistet lidt at troen på det de siger - så jeg afventer bare denne gang og ser hvor stor eller hvor lille baby er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.