Hvornår fødte I anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Første gang fødte jeg en uger over terminen og fødte 16 dage før termin anden gang

men din 2. gang var lidt snyd  Det blir sjovt hvornår du så føder her 3. gang.... jeg blir så frygtelig hvis du føder FØR mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Anne85

bagger26 skriver:

Jeg fødte også 40+2 første gang.. Og havde også en meget klar forventning om, at det var det samme her 2. gang, troede egentlig også det kunne blive lidt før.. Men men men jeg måtte finde en MASSE tålmodighed frem, fødte først 41+5.. Du kan tro jeg var ved at blive sindsyg til sidst, det havde jeg slet ikke forventet, og ventetiden blev derfor meget meget lang...

Ej altså... jeg synes ikke statistikken tegner godt  Jeg blir frygtelig hvis jeg går over tid... har på ingen måde en forventning om at føde midt i juli... kan godt mærke at mit hoved er indstillet på at føde lige sidst i juni

Anmeld

6. juni 2010

sbs78

Anne85 skriver:

men din 2. gang var lidt snyd  Det blir sjovt hvornår du så føder her 3. gang.... jeg blir så frygtelig hvis du føder FØR mig

Nej det tror jeg nu ikke at jeg gør, men lad os nu se  

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

Anne85 skriver:

Ej altså... jeg synes ikke statistikken tegner godt  Jeg blir frygtelig hvis jeg går over tid... har på ingen måde en forventning om at føde midt i juli... kan godt mærke at mit hoved er indstillet på at føde lige sidst i juni

Ja og det kan godt være lidt farligt at forvente det, for den tid man kan komme til at gå over bliver VIRKELIG lang.. Min kæreste havde flere gang sagt at jeg jo kunne risikere at føde på hans fødselsdag d. 16. marts, var sat til den 4. marts. Jeg sagde altid til ham, at det skulle han slet slet ikke bekrymre sig om fordi det kom ALDRIG til at ske, det var slet ikke muligt at jeg ville gå så langtid over.. Men men d. 16 marts kom sofia til verden, troede til sidst hun aldrig ville komme.. hehe.. Vil bare lige advare dig hehe...

Anmeld

6. juni 2010

Anne85

bagger26 skriver:

Ja og det kan godt være lidt farligt at forvente det, for den tid man kan komme til at gå over bliver VIRKELIG lang.. Min kæreste havde flere gang sagt at jeg jo kunne risikere at føde på hans fødselsdag d. 16. marts, var sat til den 4. marts. Jeg sagde altid til ham, at det skulle han slet slet ikke bekrymre sig om fordi det kom ALDRIG til at ske, det var slet ikke muligt at jeg ville gå så langtid over.. Men men d. 16 marts kom sofia til verden, troede til sidst hun aldrig ville komme.. hehe.. Vil bare lige advare dig hehe...

Åh gud... så blir jeg frygtelig at være sammen med  Min far sagde også idag at det jo kunne være at han skulle dele fødselsdag med prinsessen - han har fødselsdag d. 11. juli (og jeg har termin 1. juli) - der rystede jeg bare på hovedet og tænkte "det komemr aldrig til at ske".

Hmmm  Men man må nok hellere indstille sig på at det kan ske.

Havde du lige meget optakt til det første og anden gang?? Første gang havde jeg plukveer de sidste uger op til - denne gang har jeg haft de sygeste plukveer her den sidste tid og har VILDT ondt i fødselskanalen - det føles virkelig som om det hele bare er ved at uvide sig dernede - kan slet ikke forestille mig hvis det sku vare 5 uger endnu - men det kan jo ske

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

Anne85 skriver:

Åh gud... så blir jeg frygtelig at være sammen med  Min far sagde også idag at det jo kunne være at han skulle dele fødselsdag med prinsessen - han har fødselsdag d. 11. juli (og jeg har termin 1. juli) - der rystede jeg bare på hovedet og tænkte "det komemr aldrig til at ske".

Hmmm  Men man må nok hellere indstille sig på at det kan ske.

Havde du lige meget optakt til det første og anden gang?? Første gang havde jeg plukveer de sidste uger op til - denne gang har jeg haft de sygeste plukveer her den sidste tid og har VILDT ondt i fødselskanalen - det føles virkelig som om det hele bare er ved at uvide sig dernede - kan slet ikke forestille mig hvis det sku vare 5 uger endnu - men det kan jo ske

Ja jeg havde også rigtig mange plukveer og meget tyngde på livmoderhalsen, føltes det som.. Havde også fået af vide af de professionelle, læge og jordemoder at jeg højset sansynligvis ikke ville gå over tid, men det gjorde jeg jo så. Så det kan man desværre ikke altid regne..  Men håber selvfølgelig ikke, at du ender med at gå over tiden..

Anmeld

6. juni 2010

Anne85

bagger26 skriver:

Ja jeg havde også rigtig mange plukveer og meget tyngde på livmoderhalsen, føltes det som.. Havde også fået af vide af de professionelle, læge og jordemoder at jeg højset sansynligvis ikke ville gå over tid, men det gjorde jeg jo så. Så det kan man desværre ikke altid regne..  Men håber selvfølgelig ikke, at du ender med at gå over tiden..

ja her har min jordemoder også frygtet at jeg fødte for tidligt... men som hun sagde sidste gang: "sårn en som dig hvor man har frygtet præmatur fødsel ender sikekrt med at gå 14 dage over tid" ARGH!!

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

Hehe ja sådan har det været her, blev fuldtids sygemeldt d. 16 dec med risiko for for tidlig fødsel... Men vi kan da bare blive enige om, at jeg var et særtilfælde hvis det hjælper lidt hehe..

Anmeld

6. juni 2010

Silvermist1

Jeg fødte Isabella i juni 2007 på terminen 40+0

Jeg fødte Victoria i september 2009 på terminen 40-0

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

1 gang - fødte jeg til termin.

2 gang - gik jeg to dage over termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.