bagger26 skriver:
Ja og det kan godt være lidt farligt at forvente det, for den tid man kan komme til at gå over bliver VIRKELIG lang.. Min kæreste havde flere gang sagt at jeg jo kunne risikere at føde på hans fødselsdag d. 16. marts, var sat til den 4. marts. Jeg sagde altid til ham, at det skulle han slet slet ikke bekrymre sig om fordi det kom ALDRIG til at ske, det var slet ikke muligt at jeg ville gå så langtid over.. Men men d. 16 marts kom sofia til verden, troede til sidst hun aldrig ville komme.. hehe.. Vil bare lige advare dig hehe...
Åh gud... så blir jeg frygtelig at være sammen med
Min far sagde også idag at det jo kunne være at han skulle dele fødselsdag med prinsessen - han har fødselsdag d. 11. juli (og jeg har termin 1. juli) - der rystede jeg bare på hovedet og tænkte "det komemr aldrig til at ske".
Hmmm
Men man må nok hellere indstille sig på at det kan ske.
Havde du lige meget optakt til det første og anden gang?? Første gang havde jeg plukveer de sidste uger op til - denne gang har jeg haft de sygeste plukveer her den sidste tid og har VILDT ondt i fødselskanalen - det føles virkelig som om det hele bare er ved at uvide sig dernede - kan slet ikke forestille mig hvis det sku vare 5 uger endnu - men det kan jo ske 
Anmeld