Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
73% der fødte senere 2. gang... argh!!!
Vælger naivt at tro at det nærmest kun er jer der fødte senere der har været interesseret i indlægget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne85 skriver: 73% der fødte senere 2. gang... argh!!! Vælger naivt at tro at det nærmest kun er jer der fødte senere der har været interesseret i indlægget
Griner:0)
det synes jeg bestemt er en super taktik:0)
Fødte 38+5 førstegang
Fødte 38 + 4 andengang
sbs78 skriver: Første gang fødte jeg en uger over terminen og fødte 16 dage før termin anden gang
Første gang fødte jeg en uger over terminen og fødte 16 dage før termin anden gang
Den tæller ikke søde
Men Anne, det ser lidt sort ug hvis du går efter afstemningen.. Og nu må du sku ike føde før søndag...
Kristina V skriver: Den tæller ikke søde Men Anne, det ser lidt sort ug hvis du går efter afstemningen.. Og nu må du sku ike føde før søndag...
Ja det ser lidt trist ud Det er jer der kommer til at høre på mit BROK hvis jeg går over tid
Nej bare rolig... har bestemt mig for at ta den med RO indtil mandag i næste uge (vil da ikke gå glip af Alexanders barnedåb) og SÅ kan jeg elelrs gi den gas med gode lange gåture osv
FØRSTE GANG UGE 41+0
ANDEN GANG UGE 41+5
Første gang fødte jeg 37+0, anden gang var jeg 38+5.
Mette, mor til Frederik 28.05.10 og Oskar 22.12.06
Jeg fødte den første i 40+4 og den anden i 39+3
Min mor fødte mig 6 dage over tid (jeg er ældst), min bror kom 13 dage over tid og min søster, der er yngst tog rekorden med at komme 14 dage over tid...
Nu 58% der fødte senere... det blir bedre... men hvad sker der for at jeg troede at stort set alle nr. 2. fødsler kom tidligere end den første gjorde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128