Hvornår fødte I anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

pusling30

Anne85 skriver:

På torsdag er jeg 37+0 - gisp  Så kan hun jo melde sin ankomst når som helst

Første gang fødte jeg 40+3... og jeg kan mærke at jeg har en klar forventning om, at jeg IHVERTFALD ikke føder senere denne gang. Senest på termins datoen - og måske endda gerne en uges tid før

Men hvordan ser det ud rent statistisk?? Føder alle 2. gangs fødende tidligere end de gjorde første gang?? Eller bliver jeg nødt til at indstille mig på, at jeg faktisk sagtens kan gå over tid?

1 gang 4 dage efter termin (termin 20/12-03)

2 gang 3 dage før termin (termin 17/3-05)

3 gang blev jeg sat i gang 23 dage før termin, pga at sønnen lå og tabte sig (termin 23/8-07)

Mvh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Anne85

Hiver lige min gamle tråd op  Da jeg oprettede tråden brød jeg mig absolut ikke om resultatet (at flest % af jer fødte senere 2. gang end I gjorde 1. gang), men nu fryder jeg mig over resultatet for det betyder jo, at der stadig er håb for at jeg kan gå igang af mig selv  Så jeg hører meget gerne fra flere der første gang fødte nogenlunde til termin men anden gang gik noget mere over tid

Knus fra Anne der om et par timer er gået en uge over termin (og første gang kun gik 3 dage over)

Anmeld

7. juli 2010

karina1980

fødte 36+6 første gang og gik så 4 dage over tid anden gang,

og det føltes som måneder, da jeg nåede over termin

Anmeld

8. juli 2010

Henri84

Første gang fødte jeg 40+0, denne gang 40+4...

Anmeld

8. juli 2010

Anne85

Dejligt at der er så mange der fødte senere 2. gang end 1. gang... måske der er håb for mig endnu... ville godt nok være ked af at blive sat igang

Knus Anne - 41+0 (gisp... tænk at være i uge 42.... det havde man godt nok ikke lige forventet )

Anmeld

8. juli 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anne85 skriver:

Dejligt at der er så mange der fødte senere 2. gang end 1. gang... måske der er håb for mig endnu... ville godt nok være ked af at blive sat igang

Knus Anne - 41+0 (gisp... tænk at være i uge 42.... det havde man godt nok ikke lige forventet )

Æhj, Anne..

Jeg var næsten SIKKER på , at du havde født nu..

Ville bare lige heppe på dig endnu en gang...

Kom nu, baby...

Anja

Anmeld

8. juli 2010

Anne85

AnjaM skriver:

Æhj, Anne..

Jeg var næsten SIKKER på , at du havde født nu..

Ville bare lige heppe på dig endnu en gang...

Kom nu, baby...

Anja

Nej desværre  Og tror heller ikke det sker foreløbigt

Men sætter STOR pris på al din heppen

Anmeld

8. juli 2010

Malene

Første gang på terminsdagen og anden gang i uge 36+3

Anmeld

8. juli 2010

loppen82

1) Gang fødte jeg i uge 36 + 4

2) Gang 8 dage før termin

3) Gang 11 dage før termin

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

Der er ikke så lang tid til den 15. juli, hvor jeg skal have pks - vi skulle jo følges ikke  - ej jeg forstår godt at du er ved at være lidt "træt" nu... Puster lidt ekstra vestøv til dig

Jeg har stemt før tid anden gang, men skal jo også have kejsersnit ellers var jeg sikkert gået et par måneder over tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.