Hvornår fødte I anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du 2. gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

42.715 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Anne85

På torsdag er jeg 37+0 - gisp  Så kan hun jo melde sin ankomst når som helst

Første gang fødte jeg 40+3... og jeg kan mærke at jeg har en klar forventning om, at jeg IHVERTFALD ikke føder senere denne gang. Senest på termins datoen - og måske endda gerne en uges tid før

Men hvordan ser det ud rent statistisk?? Føder alle 2. gangs fødende tidligere end de gjorde første gang?? Eller bliver jeg nødt til at indstille mig på, at jeg faktisk sagtens kan gå over tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Valle81

Hello:0)

Jamen første gang gik jeg 4 dage over tid - og tjah havde det som dig at jeg denne gang nok ville føde før tid eller i hvert fald ikke senere end 4 dage over, men men men men

Gik så 12 dage over tid - jeps du læste rigtigt:0)

Anmeld

6. juni 2010

sbs78

Første gang fødte jeg en uger over terminen og fødte 16 dage før termin anden gang

Anmeld

6. juni 2010

Lise

1. gang 38+3

2. gang 40+0

Jeg havde det som om at jeg gik 11 dage over tid, da jeg var fuldstændig indstillet på at skulle føde SENEST 38+3 - pheeew, dagene var lange derefter. Men det var jo en anden graviditet og et andet barn, så man kan vel ikke rigtig regne med hvad der skete første gang. På trods af at jeg fødte 11 dage senere anden gang, som havde børnene stort set samme mål 3.305/3.298 g og 52/51 cm.

Anmeld

6. juni 2010

zille_87

Jeg fødte 4 dage før termin anden gang

Første gang føde jeg på terminsdagen...

Anmeld

6. juni 2010

Anne85

Valle81 skriver:

Hello:0)

Jamen første gang gik jeg 4 dage over tid - og tjah havde det som dig at jeg denne gang nok ville føde før tid eller i hvert fald ikke senere end 4 dage over, men men men men

Gik så 12 dage over tid - jeps du læste rigtigt:0)

Nej nej nej... det er jo sådanne svar jeg ikke kan tåle at læse  Puha... håber virkelig din situation er speciel... jeg magter da ikke at gå så lang tid over  Det er nok farligt at sætte sig selv op til at man ihvertfald ikke går over tid

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

Jeg fødte også 40+2 første gang.. Og havde også en meget klar forventning om, at det var det samme her 2. gang, troede egentlig også det kunne blive lidt før.. Men men men jeg måtte finde en MASSE tålmodighed frem, fødte først 41+5.. Du kan tro jeg var ved at blive sindsyg til sidst, det havde jeg slet ikke forventet, og ventetiden blev derfor meget meget lang...

Anmeld

6. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fødte jeg i 38+6 og forventede faktisk også, at jeg 2. gang ville føde ca. samtidig - MEN jeg fødte i 40+4 (så jeg følte at jeg nærmest fik meget over tid, hm hm hm).

Kh. Katja

Anmeld

6. juni 2010

Anne85

Lise skriver:

1. gang 38+3

2. gang 40+0

Jeg havde det som om at jeg gik 11 dage over tid, da jeg var fuldstændig indstillet på at skulle føde SENEST 38+3 - pheeew, dagene var lange derefter. Men det var jo en anden graviditet og et andet barn, så man kan vel ikke rigtig regne med hvad der skete første gang. På trods af at jeg fødte 11 dage senere anden gang, som havde børnene stort set samme mål 3.305/3.298 g og 52/51 cm.

Puha... det kan jeg godt sætte mig ind i - har man født før tid første gang har man nok en forventning om, at man også gør det anden gang.

Men sjovt at de alligevel var lige store - mon terminen var regnet rigtig ved den første?

Anmeld

6. juni 2010

Anne85

zille_87 skriver:

Jeg fødte 4 dage før termin anden gang

Første gang føde jeg på terminsdagen...

TAK  Det giver mig håb  Hi hi... håber at kunne lave samme numemr... bare lige et par dage før termin ville være fint for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.