Runas fødsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Det er god at vide.

Noteret:

Tage ikke imod bistik (med det navn burde det egentlig være logisk)

Men hvor lyder hun altså dejlig hende Runa - rigtig skøn...

Det er jo ikke sikkert, at de vil gøre ondt på dig...men for hulan da jeg ville aldrig gøre det igen. Og ja, med det navn burde jeg have været advaret

Og tak, min Runa er bare så dejlig en lille pige..må knibe mig i armen hver dag fordi jeg ikke kan begribe min lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

dorthemus

Rødhætte skriver:

Sikke en fantastisk FB!  Håber dig og lille Runa har det godt!

Tak  Ja vi trives rigtig godt. Hun tager godt på og er en glad lille pige

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Riksen skriver:

Wow!! Den beretning frembragte bare det hele: tårer, smil, latter og kuldegysninger.

Ja, jeg fældede altså en lille tårer da jeg læste, at du var alene om natten med begyndende veer, og at du gerne ville have delt det med nogen. Men jeg græd også fordi du på trods af det var så stærk. Synes sgu det er pisseflot gået!

Og jeg både græd og smilede samtidig med at jeg fik kludegysninger over hele kroppen, da du beskrev den stærke kærlighed, du følte, da Runa kiggede på dig første gang. Skønt, skønt, skønt!

Og så grinede jeg altså, da du helt roligt fortæller den ældre dame i bussen, at du såmænd bare har veer! Fantastisk!

Så det var en helt igennem stærk og smuk fødselsberetning.

Tillykke med din Runa

Tusind tak for dine søde ord..blir helt rørt Og ja med sådan en fødsel er de helt store følelser på spil...det er vildt som man kan elske sådan et lille barn

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jamen det går slet ikke - vi "fyrede" zoneterapeuten og fandt en ny kiropraktor fordi det slet ikke virkede, men de sidste to dage synes jeg at det har lysnet lidt - vi er gået fra 10 timers gråd og uro til 3-4 timer så det er en lettelse. Jeg beder til kolikguderne hver dag - håber det snart giver pote så jeg kan tage Bassimutten med ud og nyde sommeren

Kommer der forresten ikke snart flere billeder af Runa? Der sker jo SÅ meget i denne tid

Uhh hvor jeg bare føler med jer  Håber virkeligt at de lysner for jer alle tre så I kan komme ud og nyde sommeren med glad lille dreng i barnevognen.

Og jo, hver dag sker der nye ting med Runa...det går alt for hurtigt  Jeg vil lægge nogle nye billeder ud i aften

Anmeld

6. juni 2010

AWO

dorthemus skriver:

Tak søde  Hvornår er det din tur...eller har du født og ikke har bemærket det

En god dato? Er det da din fødselsdag?

Jeg har skam føt, samme dag som dig! Det er også derfor, jeg synes, d. 27. er en meget god dag..

Elina blev født kl. 9.30, og er så skøn, så skøn! Kan slet ikke få nok af hende..

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skønt og dejlig moster min at læse din egen historie af historien Og hun er jo helt igennem perfekt

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Anke skriver:

Jeg har skam føt, samme dag som dig! Det er også derfor, jeg synes, d. 27. er en meget god dag..

Elina blev født kl. 9.30, og er så skøn, så skøn! Kan slet ikke få nok af hende..

Neeejjj TILLYKKE Hvor skønt...fødte du også på Riget?? Hvor sjovt, at vi har ligget og kæmpet på samme tid..selvom jeg lige var 1½ time hurtigere

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Skønt og dejlig moster min at læse din egen historie af historien Og hun er jo helt igennem perfekt

Dét er hun ihvertfald  Jeg vil prøve at lægge nye billeder ud i aften...der sker hele tiden noget nyt med hende

Anmeld

6. juni 2010

Pige2009

Total underholdende læsning, Dorthe!

Tillykke med hende igen

K.h. Linda

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Total underholdende læsning, Dorthe!

Tillykke med hende igen

K.h. Linda

Det var godt! Tak  Det er vigtigt at kunne vende tingene til noget positivt...og hvis jeg ikke havde været denne fødsel igennem så havde jeg jo aldrig fået min skønne skønne datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.