Runas fødsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Tak!!  Du kan tro jeg nyder hende...hun har de mest vidunderlige udtryk i ansigtet og jeg sværger, at hun smiler til mig

Ha ha - det gør hun HELT sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

dorthemus

Mathilde skriver:

Rigtig god FB og godt at du har vendt det til noget positivt, for du har helt sikkert ikke skabt dig! Det gør jo bare sindssygt ondt at føde og især helt til slut, så du har jo bare reageret på den voldsomme smerte...

Jeg synes du er sej

Stort tillykke med lille Runa!

Tak skal du have  Man er nødt til at vende det til noget positivt..alt andet ville også være forkert når man bagefter sidder med sit lille vidunderlige barn i armene

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

B&J skriver:

ja det er så vidunderligt og ja måske ikke lige bag efter men 2-3 uger efter kunne jeg sagten ha gjordt det hele igen

Det er jeg så ikke så sikker på, at jeg kunne

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Rosa skriver:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

FANTASTISK FB!!! Især den sidste del da du fik hende op på maven - så måtte jeg give op og tude lidt!!! Vi er vidst mange der har holdt af Runa siden hun bare var to streger på en pind

Endnu en gang tillykke med hende!!!

Rosa - som også drømte om epi og kejsersnit da hun på 3-4 time stadig kun var 6 cm åben

Tak  Ja det er utroligt som man kan glemme i kampens hede  Jeg er også så glad for, at jeg har kunnet dele alt omkring Runa med jer herinde. Det har betydet så meget for mig.

Og jeg glæder mig sådan til at hun smiler stort til mig ligesom din Jonathan..(selvom jeg sværger, at hun allerede gør det )

Hvordan går det med gråden og kiroprakteren/zoneterapeuten?

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Winnie skriver:

Stort tillykke med hende  Rigtig flot skrevet beretning, tak for at du delte den med os  Kan godt forstå at du var træt til sidst. Det er bare hårdt at have veer og når det så er så længe er der slet ikke noget at sige til at du ikke følte at du kunne mere. Flot at du klarede det

Tak  Lige nu føler jeg, at fødslen er laaaangt væk, men den kom lidt tættere på igår da jeg skrev

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Tutter skriver:

God beretning, og endnu engang STORT tillykke med den smukkeste Runa, hun er jo bare skøn med skøn på

Tak  Jeg er også bare så vild med hende...savner hende når hun tager en lang lur

Anmeld

5. juni 2010

AWO

Tillykke, kære Dorthe!!! Hvor er det dejligt, at hun endelig kom.

Det lyder som en rigtig hård fødsel. Hvor er du sej, at du klarede det uden smertestillende!

Og hvor er hun bare kær, den lille Runa. Så godt billederne for nylig, men havde ikke lige overskud til at svare - det kender du nok.

Knus, Anke

PS: Sikke en god dato, hun kom på!

Anmeld

5. juni 2010

MM1987

Rigtig skøn læsning, til trods for alle smerterne, men de er jo forventelige når man læser en FB

Jeg synes du er rigtig sej...

Lige et (dumt) spørgsmål? - hvad er de der bistik, og hvorfor gør de SÅ ondt

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Anke skriver:

Tillykke, kære Dorthe!!! Hvor er det dejligt, at hun endelig kom.

Det lyder som en rigtig hård fødsel. Hvor er du sej, at du klarede det uden smertestillende!

Og hvor er hun bare kær, den lille Runa. Så godt billederne for nylig, men havde ikke lige overskud til at svare - det kender du nok.

Knus, Anke

PS: Sikke en god dato, hun kom på!

Tak søde  Hvornår er det din tur...eller har du født og ikke har bemærket det

En god dato? Er det da din fødselsdag?

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Rigtig skøn læsning, til trods for alle smerterne, men de er jo forventelige når man læser en FB

Jeg synes du er rigtig sej...

Lige et (dumt) spørgsmål? - hvad er de der bistik, og hvorfor gør de SÅ ondt

Tak Mia Maia  Jeg ved faktisk ikke hvorfor de gør så ondt...men det er nogle små vandpapler man stikker lige under det øverste hudlag som så bobler lidt op med væske.

Men de gør så satans ondt, at man ikke kan forestille sig det og lindringen opvejer på INGEN måde smerten ved at få dem lagt ...så hellere en varm klud mod lænden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.