Runas fødsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

B&J

dorthemus skriver:

Ja og bagefter er det jo det hele værd

ja det er så vidunderligt og ja måske ikke lige bag efter men 2-3 uger efter kunne jeg sagten ha gjordt det hele igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

FANTASTISK FB!!! Især den sidste del da du fik hende op på maven - så måtte jeg give op og tude lidt!!! Vi er vidst mange der har holdt af Runa siden hun bare var to streger på en pind

Endnu en gang tillykke med hende!!!

Rosa - som også drømte om epi og kejsersnit da hun på 3-4 time stadig kun var 6 cm åben

Anmeld

5. juni 2010

lululupo

sååååå dejligt, endnu engang tillykke!!!!

Anmeld

5. juni 2010

TbCp

Åhhhh hvor fantastisk!
Stort tillykke med hende

Anmeld

5. juni 2010

Mathilde

Rigtig god FB og godt at du har vendt det til noget positivt, for du har helt sikkert ikke skabt dig! Det gør jo bare sindssygt ondt at føde og især helt til slut, så du har jo bare reageret på den voldsomme smerte...

Jeg synes du er sej

Stort tillykke med lille Runa!

Anmeld

5. juni 2010

tb

ej en god FB!!! kom lige hele følelsesregistret igennem.. startede med at grine lidt over dine kommentarer under fødslen, til at sidde med tårer i øjnene til allersidst  puha, kan godt mærke min tid nærmer sig nu os...

super dejlig pige du har fået dig

kh tina

Anmeld

5. juni 2010

Tullebobs

Tak for din beretning - du er supersej 

Det har uden tvivl været en hård omgang over lang tid - men hold da op hvor er lille Runa skøn

Knus fra Trine

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ååhhr Dorthe, hvor fantastisk!! var med dig hele vejen Ja, min egen fødsel er jo heller ikek så længe siden og den sidder stadig stærkst i kroppen sammen med alle de store følelser omkring den. Hvor er det bare skønt at du endelig har fået din lille vidunderlige pige i armene, stort tillykke igen igen. Nyd hende alt hvad du kan

Kram, Tina

Tak!!  Du kan tro jeg nyder hende...hun har de mest vidunderlige udtryk i ansigtet og jeg sværger, at hun smiler til mig

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Tak for din beretning - du er supersej 

Det har uden tvivl været en hård omgang over lang tid - men hold da op hvor er lille Runa skøn

Knus fra Trine

Tak  Ja jeg gennemlevede det også lige i går da jeg skrev...frygtede, at jeg ikke ville kunne huske, men det var nemt da jeg først kom igang...kroppen husker godt og det er jo det største øjeblik i mit liv

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

tb skriver:

ej en god FB!!! kom lige hele følelsesregistret igennem.. startede med at grine lidt over dine kommentarer under fødslen, til at sidde med tårer i øjnene til allersidst  puha, kan godt mærke min tid nærmer sig nu os...

super dejlig pige du har fået dig

kh tina

Tak og rigtig meget held og lykke med din forestående fødsel...det er så stort  Kan ikke begribe min store lykke når jeg ser på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.