Runas fødsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Det var godt! Tak  Det er vigtigt at kunne vende tingene til noget positivt...og hvis jeg ikke havde været denne fødsel igennem så havde jeg jo aldrig fået min skønne skønne datter

Ja, jeg læste også Zafirs beretning Husker også tydeligt, at jeg selv på et tidspunkt opfattede jordemoderens attitude som truende

Skønt at hun trives så godt, den lille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

AWO

dorthemus skriver:

Neeejjj TILLYKKE Hvor skønt...fødte du også på Riget?? Hvor sjovt, at vi har ligget og kæmpet på samme tid..selvom jeg lige var 1½ time hurtigere

Taak..

Nej, jeg fødte på Hvidovre, hvilket var en rigtig god oplevelse. Jeg havde en rigtig sød jordemoder, som jeg kun vrissede en lille smule af..  

Vi må snart lave en ny aftale med de andre, så vi kan se de små i levende live!

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Anke skriver:

Taak..

Nej, jeg fødte på Hvidovre, hvilket var en rigtig god oplevelse. Jeg havde en rigtig sød jordemoder, som jeg kun vrissede en lille smule af..  

Vi må snart lave en ny aftale med de andre, så vi kan se de små i levende live!

Ja dét må vi!! Glæder mig til at se din og de andres små vidundere

Anmeld

4. februar 2012

Mutti2B

Jeg fandt lige din FB frem og hvor er den fantastisk! Fantastisk rørende. Jeg sidder og stortuder nu . Og så på samme tidspunkt lidt skræmmende. Puha, det der fødsel-noget klarer jeg da ikke

Anmeld

4. februar 2012

dorthemus

Mutti2B skriver:

Jeg fandt lige din FB frem og hvor er den fantastisk! Fantastisk rørende. Jeg sidder og stortuder nu . Og så på samme tidspunkt lidt skræmmende. Puha, det der fødsel-noget klarer jeg da ikke

ÅHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! .....ihhh hvor skønt og fantastisk at læse den igen Det er jo ved at være længe siden...sidder også og tuder en lille tåre eller fem Det er en helt igennem fantastisk oplevelse og jeg ville ønske jeg ku opleve det igeb...glæd dig!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.