sikke en veninde.... (langt, men jeg trænger til kram)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Shibby

Jeg ved du føler dig trådt på-jeg ved hun har betydning for dig..Men selvom hun ikke har givet en grund,-så betyder det ikke at hun disser dit nye liv som mor ^^

Kan tage et eksempel:

Mig og min veninde var begge nygravide i 2004. Jeg havde ikke fortalt nogen at jeg havde pisset testen positiv,så da jeg abortede i 8 uge blev jeg pænt ked af det. Jeg havde lovet hende højt og helligt at jeg ville tage med til scanning for det var en stor dag i hendes liv som kommene mor. Jeg aflyste i sidste øjeblik-uden grund. Kontakten stoppede derefter hvilket i bund og grund var møgærgeligt da vi havde det godt sammen-ligesom jer (: Det er ikke til at vide hvad grunden til aflysning er,men i fleste tilfælde så er der en grund. Måske en skjult en,-men den er der.. Suk..Kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Shibby skriver:

Jeg ved du føler dig trådt på-jeg ved hun har betydning for dig..Men selvom hun ikke har givet en grund,-så betyder det ikke at hun disser dit nye liv som mor ^^

Kan tage et eksempel:

Mig og min veninde var begge nygravide i 2004. Jeg havde ikke fortalt nogen at jeg havde pisset testen positiv,så da jeg abortede i 8 uge blev jeg pænt ked af det. Jeg havde lovet hende højt og helligt at jeg ville tage med til scanning for det var en stor dag i hendes liv som kommene mor. Jeg aflyste i sidste øjeblik-uden grund. Kontakten stoppede derefter hvilket i bund og grund var møgærgeligt da vi havde det godt sammen-ligesom jer (: Det er ikke til at vide hvad grunden til aflysning er,men i fleste tilfælde så er der en grund. Måske en skjult en,-men den er der.. Suk..Kvinder

ja, selvfølgelig er der en grund... kender vel i princippet også denne: "jeg har ikke råd"... Dagen efter på facebook: "tak for en fed aften, tøser"... hmm... det er set før!!!!

Anmeld

31. maj 2010

Shibby

fejl..

Anmeld

31. maj 2010

Shibby

Hmm..Hvis det er i den kalibre så ville jeg stoppe med at ringe til hende. Det gør ondt at miste en rigtig ven(inde). Men hvis venskabet ikke var stærk nok-så vil du ikke mangle hende i det omfang du sikkert tror lige nu. Nu skal du bare gøre op med digselv hvilke krav du har til en veninde. Det er ok at være kræsen Ellers ender du som en dørmåtte og hvor fedt er det lige..  

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Shibby skriver:

Hmm..Hvis det er i den kalibre så ville jeg stoppe med at ringe til hende. Det gør ondt at miste en rigtig ven(inde). Men hvis venskabet ikke var stærk nok-så vil du ikke mangle hende i det omfang du sikkert tror lige nu. Nu skal du bare gøre op med digselv hvilke krav du har til en veninde. Det er ok at være kræsen Ellers ender du som en dårmåtte og hvor fedt er det lige..  

tror egentig ikke jeg kommer til at savne hende for hun har ikke været der længe.. kommer nok mere til at savne ideen om hende... hmm... men ja... det er måske netop det jeg har fundet ud af efter jeg er blevet mor. at jeg ikke gider spilde tiden på én som ikke værdsætter den tid og de kræfter jeg bruger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.