sikke en veninde.... (langt, men jeg trænger til kram)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.166 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Jeg tror mange af Jer ved hvem jeg er, men er lige anonym i dagens anledning

Jeg er bare SÅ vred og skuffet lige nu. Vi skal have barnedåb på lørdag og vi er selvfølgelig meget tæt på at være klar med det hele... Jeg har i dag ENDELIG fået puslet rundt med de 65 gæster så alle sidder på de rigtige pladser, ved siden af og overfor de rigtige mennesker!! Vi har spist hos min svigerfar (som ikke kommer til dåben) her til aften og da jeg kommer hjem har jeg fået et brev på facebook:

hej smukke.
er virkelig ked af at måtte gøre det her i sidste øjeblik men er desværre ikke i stand til at komme på< lørdag alligevel, er virkelig ked af det. håber du kan tilgive mig.
Knus

F*** hvor er jeg skuffet! Hun skal forestille at være en af mine bedste veninder og er den ene af de 2 veninder jeg har inviteret på lørdag! Hun har kendt datoen ligeså længe som os, da hun bor på sjælland og jeg ville være STEN sikker på hun havde fri.

Hun ringer ikke engang, og ingen forklaring på hvorfor hun melder afbud 6 (!!!!!) dage inden dåben

Hun har skuffet mig mange gange før, og af en eller anden grund lærer jeg det aldrig. Jeg tænker hver gang "nu er hun blevet mere moden... hun skuffer mig ikke igen! Hun forstår at sætte pris på det her venskab nu" og alligevel stikker hun mig gang på gang i ryggen

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg... kan bare mærke jeg var ved at koge over og skulle have det ud!

ØV hvor er jeg bare skuffet!

Vi får en fantastisk dag uanset hvad, men jeg er bare SÅ skuffet..........

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

VIPpigen

Kan ikke sige eller gøre noget som vil gøre du får det bedre. Du er bare nød til at  lære af de små fejl, og følge hvad dit hjerte siger. Det værste er- syntes jeg, at når en veninde svigter, så gør det næsten ligeså, eller mere ondt end hvis det var kæresten/manden.

Men du får et stort  Og håber i alligevel får en fantastisk barnedåb med alle de mennesker som betyder noget for jer.

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

Ved hvordan det er...

Allerede nu, burde du ög se, at hun sikkert gør det igen, hvis hun bliver inviteret til noget andet...

Kan sagtens forstå du er skuffet... Og det er SÅ dårligt at du ikke har fået en forklaring på hvorfor... Og SÅ 6 dage inden dåben...

Jeg synes ikke hun kan være det bekendt... Havde du på fornemmelsen at hun vil melde fra?

Anmeld

30. maj 2010

Sofia

Forstår virkelig godt du er skuffet, hun burde i det mindste ringe og forklare årsagen, når hun nøjes med et kort brev på facebook tyder det på der ikke rigtig er nogen god grund til hun melder fra, men ja, jeg kan kun sige at det jo er hendes tab, selvom jeg godt ved det ikke hjælper så meget når man er skuffet og gerne ville dele sådan en vigtig dag med sine bedste veninder. Sender dig et knus

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

Kan ikke sige eller gøre noget som vil gøre du får det bedre. Du er bare nød til at  lære af de små fejl, og følge hvad dit hjerte siger. Det værste er- syntes jeg, at når en veninde svigter, så gør det næsten ligeså, eller mere ondt end hvis det var kæresten/manden.

Men du får et stort  Og håber i alligevel får en fantastisk barnedåb med alle de mennesker som betyder noget for jer.

tak

Jamen jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver en helt fantastisk dag... Og jeg dunker mig selv oven i hovedet over ikke at have lært det alle de andre gange hun har gjort noget lign...

Ringede med det samme til min mor og sagde: "hvorfor lærer jeg det aldrig?" og så spurgte hun med det samme hvad den pågældende veninde nu havde gjort - selvom jeg ikke havde nævnt noget om det VIDSTE hun bare at det endnu en gang var veninden der havde svigtet

Anmeld

30. maj 2010

NinaNymannMadsen

det var da også bare rigtig træls, når hun ikk en gang kommer med en forklaring på hvorfor hun ikk kan komme, og ikk kan ringe og sige det.

det er da bare træls, sådan er en af mine veninder også, hun har dog aldrig sagt hun ikk kan alligevel hun er abre ladet være med at komme når vi har aftalt noget, og ikke svare når man så skriver eller ringer til hende.

du får da lige et kæmpeher fra til at trøste dig bare lidt på. håber det hjælper

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Ved hvordan det er...

Allerede nu, burde du ög se, at hun sikkert gør det igen, hvis hun bliver inviteret til noget andet...

Kan sagtens forstå du er skuffet... Og det er SÅ dårligt at du ikke har fået en forklaring på hvorfor... Og SÅ 6 dage inden dåben...

Jeg synes ikke hun kan være det bekendt... Havde du på fornemmelsen at hun vil melde fra?

Nej, denne gang troede jeg faktisk at hun ville "overholde aftalen" hvor jeg normalt forventer at hun bryder den og bliver positivt overrasket de få gange hun rent faktisk gør som aftalt/lovet!

men ja... det er bare så svært at sige STOP og holde fast i ikke at stole på hende for jeg vil SÅ gerne stole på hende...

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

tak

Jamen jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver en helt fantastisk dag... Og jeg dunker mig selv oven i hovedet over ikke at have lært det alle de andre gange hun har gjort noget lign...

Ringede med det samme til min mor og sagde: "hvorfor lærer jeg det aldrig?" og så spurgte hun med det samme hvad den pågældende veninde nu havde gjort - selvom jeg ikke havde nævnt noget om det VIDSTE hun bare at det endnu en gang var veninden der havde svigtet

Tror mødre har sådan et skilt der blinker når man ringer og siger sådan noget, for min mor kan det også...

Men ja, man lære det efterhånden, nogen gange skal man trædes på 1 gang, andre kan gøre det 133 gange før man siger fra...

Anmeld

30. maj 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej tøser!

Jeg tror mange af Jer ved hvem jeg er, men er lige anonym i dagens anledning

Jeg er bare SÅ vred og skuffet lige nu. Vi skal have barnedåb på lørdag og vi er selvfølgelig meget tæt på at være klar med det hele... Jeg har i dag ENDELIG fået puslet rundt med de 65 gæster så alle sidder på de rigtige pladser, ved siden af og overfor de rigtige mennesker!! Vi har spist hos min svigerfar (som ikke kommer til dåben) her til aften og da jeg kommer hjem har jeg fået et brev på facebook:

hej smukke.
er virkelig ked af at måtte gøre det her i sidste øjeblik men er desværre ikke i stand til at komme på< lørdag alligevel, er virkelig ked af det. håber du kan tilgive mig.
Knus

F*** hvor er jeg skuffet! Hun skal forestille at være en af mine bedste veninder og er den ene af de 2 veninder jeg har inviteret på lørdag! Hun har kendt datoen ligeså længe som os, da hun bor på sjælland og jeg ville være STEN sikker på hun havde fri.

Hun ringer ikke engang, og ingen forklaring på hvorfor hun melder afbud 6 (!!!!!) dage inden dåben

Hun har skuffet mig mange gange før, og af en eller anden grund lærer jeg det aldrig. Jeg tænker hver gang "nu er hun blevet mere moden... hun skuffer mig ikke igen! Hun forstår at sætte pris på det her venskab nu" og alligevel stikker hun mig gang på gang i ryggen

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg... kan bare mærke jeg var ved at koge over og skulle have det ud!

ØV hvor er jeg bare skuffet!

Vi får en fantastisk dag uanset hvad, men jeg er bare SÅ skuffet..........

Tak fordi du læste med!

øv, men hvor kan jeg dælme godt forstå dig. Er da ualmindelig tarveligt af hende, og synes dte mindste er da at fortælle hvorfor, man pludselig melder afbud, så kort tid før

sender en kæmpe krammer

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

Tror mødre har sådan et skilt der blinker når man ringer og siger sådan noget, for min mor kan det også...

Men ja, man lære det efterhånden, nogen gange skal man trædes på 1 gang, andre kan gøre det 133 gange før man siger fra...

vil bare så gerne kunne stole på hende, så jeg bliver ved med at undskylde på hendes vegne... hmm... måske fordi jeg er typen med meget få veninder og rigtig mange bekendte!? Men... måske er jeg bedre tjent med at hun er en bekendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.