sikke en veninde.... (langt, men jeg trænger til kram)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM den veninde er da ikke værd at samle på. Ved hvor ondt det gør, men det gør mindst lige så godt når man ikke har dem i sit liv længere.

Skønt der er så mange herinde der holder af dig, det må jo betyde at din såkaldte veninde dummer sig noget så gevaldigt ved at miste dig.

Håber du får en skøn dag - og hvem ved, måske er der en erstatning til hendes plads? Hvis ikke på lørdag, så med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
N&J skriver:

jeg prøvede det selv i forbindelse med min datters dåb, og hun skulle endda være fadder, og jeg fik en sms Cut hende, hun er ikke det værd og ja jeg burde nok også have gjort det med min veninde for længst, men jeg skulle åbenbart trædes på lidt mere.. det med dåben var dråben for mig.. og ja savner ikke egentlig ikke.. så ud med hende!!!

tror måske også det er endeligt for mig nu...

Det er som om dåben bare er for vigtig til at jeg kan acceptere det! Der er startet en ny del af mit liv ved at jeg er blevet mor.... Og hvis hun ikke kan respektere de "spilleregler" der er, så er der bare ikke plads til hende i den nye del...

Anmeld

31. maj 2010

N&J

Anonym skriver:

Det er som om dåben bare er for vigtig til at jeg kan acceptere det! Der er startet en ny del af mit liv ved at jeg er blevet mor.... Og hvis hun ikke kan respektere de "spilleregler" der er, så er der bare ikke plads til hende i den nye del...

Der er pludselig vigtigere ting her i livet.. 

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Alexis skriver:

KRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM den veninde er da ikke værd at samle på. Ved hvor ondt det gør, men det gør mindst lige så godt når man ikke har dem i sit liv længere.

Skønt der er så mange herinde der holder af dig, det må jo betyde at din såkaldte veninde dummer sig noget så gevaldigt ved at miste dig.

Håber du får en skøn dag - og hvem ved, måske er der en erstatning til hendes plads? Hvis ikke på lørdag, så med tiden

tak søde!

Ja, hun skal måske bare arkiveres lodret hihi

og selvfølgelig findes der en "erstatning" et sted... Eller nej... der findes et fantastisk menneske som rent faktisk vil sætte pris på det venskab jeg kan tilbyde og være der for mig når jeg har brug for det, ligesom jeg vil være der for hende Et venskab skal gå begge veje, og det gør det her bare ikke...

Anmeld

31. maj 2010

Shibby

Anonym skriver:

Syntes du strammer den lige lovligt meget på det punkt. Tror det er underordnet om det er en dåb eller biograf aften i havde aftalt. Der er en grund til at hun har meldt afbud den dag. Kan ikke se hvordan du kan tolke en aflysning som tegn på at hun ikke respetere dit nye liv som mor

Nu hvor det her fylder så meget for dig hvorfor tager du den så ikke med hende istedet for et netforum..?

Held og lykke

Anmeld

31. maj 2010

Mumto3

Åh, hvor jeg kender det!!!

Har lige holdt stor fest (skriftlig invitation for 2 mdr siden, SU frist for 1 mdr siden. Det var en kæmpe fest og svine dyrt!!!) To dage før festen ringer en veninde og siger at hendes kæreste ikke kan komme, for han vil hellere på fisketur   Samme kæreste som også droppede vores barnedåb fordi han skulle køre affald på lossepladsen for sin mor  Til vores bryllup nægtede han at følge vores dress-code. (Vi holdt et kæmpebryllup, brugte 120.000kr på det. Festen blev holdt på et slot, og så mødte han op i cowboybukser og t-shirt, for han kunne ikke lide af have skjorte på).

Parret skal giftes her til sommer, og det bliver noget meget uhøjtidligt noget med grill i haven, men jeg overvejer alligevel at ringe dagen før og sige til min venindes kæreste, at der er 'late night shopping' i Fields og det har jeg bare gået og glædet mig så meget til, så jeg er altså nød til at melde afbud til deres bryllup. -Men så igen, det vil jo gå ud over min veninde, og bare fordi han opføre sig dumt, behøver jeg jo ikke at gøre det...

Jeg ved godt at det er noget andet når det er en kæreste til en veninde der opfører sig dumt og ikke veninden selv, men hold kæft hvor kan jeg blive træt af ham

Anmeld

31. maj 2010

Shibby

Ved godt du har forsøgt at kontakte hende,-men hun må da tage telefonen før eller senere

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Shibby skriver:

Syntes du strammer den lige lovligt meget på det punkt. Tror det er underordnet om det er en dåb eller biograf aften i havde aftalt. Der er en grund til at hun har meldt afbud den dag. Kan ikke se hvordan du kan tolke en aflysning som tegn på at hun ikke respetere dit nye liv som mor

Nu hvor det her fylder så meget for dig hvorfor tager du den så ikke med hende istedet for et netforum..?

Held og lykke

fordi hun ikke svarer mig

Og det er, desværre, ikke første gang hun brænder mig af! Det jeg mener med sidste svar er at det er så vigtigt for mig at hun er der til den barnedåb at det er for hårdt for mig at finde mig i hendes opførsel. Havde det været en biograftur havde det selvfølgelig været træls, men ikke betydningsfuldt på samme måde som at mit barn skal døbes!!! SLET ikke....

Og af erfaring ved jeg at hun ALTID ville give grunden med det samme hvis hun faktisk havde en valid grund til at melde afbud så sent!!

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Mumto3 skriver:

Åh, hvor jeg kender det!!!

Har lige holdt stor fest (skriftlig invitation for 2 mdr siden, SU frist for 1 mdr siden. Det var en kæmpe fest og svine dyrt!!!) To dage før festen ringer en veninde og siger at hendes kæreste ikke kan komme, for han vil hellere på fisketur   Samme kæreste som også droppede vores barnedåb fordi han skulle køre affald på lossepladsen for sin mor  Til vores bryllup nægtede han at følge vores dress-code. (Vi holdt et kæmpebryllup, brugte 120.000kr på det. Festen blev holdt på et slot, og så mødte han op i cowboybukser og t-shirt, for han kunne ikke lide af have skjorte på).

Parret skal giftes her til sommer, og det bliver noget meget uhøjtidligt noget med grill i haven, men jeg overvejer alligevel at ringe dagen før og sige til min venindes kæreste, at der er 'late night shopping' i Fields og det har jeg bare gået og glædet mig så meget til, så jeg er altså nød til at melde afbud til deres bryllup. -Men så igen, det vil jo gå ud over min veninde, og bare fordi han opføre sig dumt, behøver jeg jo ikke at gøre det...

Jeg ved godt at det er noget andet når det er en kæreste til en veninde der opfører sig dumt og ikke veninden selv, men hold kæft hvor kan jeg blive træt af ham

sikke en opførsel

Kan godt forstå du har lyst til at give igen, men som du også selv nævner så går det bare ud over din veninde Men lidt fristende alligevel.. bare for at han kan mærke det på egen krop! Spørgsmålet er bare om han ville forstå budskabet eller bare undre sig

Anmeld

31. maj 2010

2721

Vil lige starte med at giv dig en stor

Kender det alt for godt, har selv en veninde der er lige sådan og jeg dunker mig også altid selv oven i hovedet når det sker, tænker jeg burde vide bedre osv. Men men det ændre bare ikke på man er så skuffet, det er en ringe trøst men det kommer til at ske igen og igen, jeg personligt har taget beslutningen om at jeg lever med det, kender hende og hun er desværre nu en gang som hun er.

Men din veninde er forhåbentlig ligesom min kanon på så mange andre punkter.

Men raser stadig når det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.