Åh, hvor jeg kender det!!!
Har lige holdt stor fest (skriftlig invitation for 2 mdr siden, SU frist for 1 mdr siden. Det var en kæmpe fest og svine dyrt!!!) To dage før festen ringer en veninde og siger at hendes kæreste ikke kan komme, for han vil hellere på fisketur
Samme kæreste som også droppede vores barnedåb fordi han skulle køre affald på lossepladsen for sin mor
Til vores bryllup nægtede han at følge vores dress-code. (Vi holdt et kæmpebryllup, brugte 120.000kr på det. Festen blev holdt på et slot, og så mødte han op i cowboybukser og t-shirt, for han kunne ikke lide af have skjorte på).
Parret skal giftes her til sommer, og det bliver noget meget uhøjtidligt noget med grill i haven, men jeg overvejer alligevel at ringe dagen før og sige til min venindes kæreste, at der er 'late night shopping' i Fields og det har jeg bare gået og glædet mig så meget til, så jeg er altså nød til at melde afbud til deres bryllup. -Men så igen, det vil jo gå ud over min veninde, og bare fordi han opføre sig dumt, behøver jeg jo ikke at gøre det...
Jeg ved godt at det er noget andet når det er en kæreste til en veninde der opfører sig dumt og ikke veninden selv, men hold kæft hvor kan jeg blive træt af ham 
Anmeld