Anonym skriver:
Nej, denne gang troede jeg faktisk at hun ville "overholde aftalen" hvor jeg normalt forventer at hun bryder den og bliver positivt overrasket de få gange hun rent faktisk gør som aftalt/lovet!
men ja... det er bare så svært at sige STOP og holde fast i ikke at stole på hende
for jeg vil SÅ gerne stole på hende...
Ja ved det...
Jeg kan nævne et par episoder hos mig...
Jeg havde fået en bedste veninde igennem teknisk skole... Yay, skaffede hende job.. 
Efter jeg er flyttet sammen med min kæreste, holder vi indflytter fest, og hende og kæresten er inviteret.. En time før festen starter, sender hun en sms:
A la: Hej smukke. Vi må desværre melde afbud, min kærestes kusine er blevet indlagt på sygehuset! Knus.
Det viser sig faktisk at de tog til en anden fest... Fik det afvide af en anden kilde...
Jeg tænker ikke mere over det, og det var første gang hun nogensinde havde meldt afbud med så kort tids varsel...
Løbende holder vi fester og hun og kæresten bliver inviteret.. Og melder stort afbud hver gang...
Inviterede dem med til barnedåb, og der kom de sq, og siden da, har vi ikke set dem eller hørt noget fra dem, fordi de melder afbud hver gang, og nu er vi spimpelthen stoppet med at invitere dem og kontakte, for det er sq ikke en rigtig veninde...
Nøøj hvor jeg savner en rigtig god veninde, jeg kan dele end masse med, shoppe osv i den dur...
Hende her var der virkelig.. Jeg har bestemt, at jeg kan ikke magte sådan en "venskab" med en der stikker en i ryggen med mange forskellige undskyldninger og tager til en anden fest i stedet for..
Utroligt de kom til vores dåb...