sikke en veninde.... (langt, men jeg trænger til kram)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

AnneBJ

Øv, du får lige et kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

vil bare så gerne kunne stole på hende, så jeg bliver ved med at undskylde på hendes vegne... hmm... måske fordi jeg er typen med meget få veninder og rigtig mange bekendte!? Men... måske er jeg bedre tjent med at hun er en bekendt

Sådan er jeg også, har ikke nogen veninde som bare stå mig rigtig tæt, men har utrolig mange bekendte, har altid været bedre venner med drenge end piger. Og ja, netop fordi man har så få veninder lader man nogen jokke på en fordi man tror man ikke kan få ny, men der er nogen derude som er meget bedre...

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
VIPpigen skriver:

Sådan er jeg også, har ikke nogen veninde som bare stå mig rigtig tæt, men har utrolig mange bekendte, har altid været bedre venner med drenge end piger. Og ja, netop fordi man har så få veninder lader man nogen jokke på en fordi man tror man ikke kan få ny, men der er nogen derude som er meget bedre...

ja nemlig Drenge er nemmere! Ikke så meget fnidder med dem

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Nej, denne gang troede jeg faktisk at hun ville "overholde aftalen" hvor jeg normalt forventer at hun bryder den og bliver positivt overrasket de få gange hun rent faktisk gør som aftalt/lovet!

men ja... det er bare så svært at sige STOP og holde fast i ikke at stole på hende for jeg vil SÅ gerne stole på hende...

Ja ved det...

Jeg kan nævne et par episoder hos mig...

Jeg havde fået en bedste veninde igennem teknisk skole... Yay, skaffede hende job..

Efter jeg er flyttet sammen med min kæreste, holder vi indflytter fest, og hende og kæresten er inviteret.. En time før festen starter, sender hun en sms:

A la: Hej smukke. Vi må desværre melde afbud, min kærestes kusine er blevet indlagt på sygehuset! Knus.

Det viser sig faktisk at de tog til en anden fest... Fik det afvide af en anden kilde...

Jeg tænker ikke mere over det, og det var første gang hun nogensinde havde meldt afbud med så kort tids varsel...

Løbende holder vi fester og hun og kæresten bliver inviteret.. Og melder stort afbud hver gang...

Inviterede dem med til barnedåb, og der kom de sq, og siden da, har vi ikke set dem eller hørt noget fra dem, fordi de melder afbud hver gang, og nu er vi spimpelthen stoppet med at invitere dem og kontakte, for det er sq ikke en rigtig veninde...

Nøøj hvor jeg savner en rigtig god veninde, jeg kan dele end masse med, shoppe osv i den dur...

Hende her var der virkelig.. Jeg har bestemt, at jeg kan ikke magte sådan en "venskab" med en der stikker en i ryggen med mange forskellige undskyldninger og tager til en anden fest i stedet for..

Utroligt de kom til vores dåb...

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

ja nemlig Drenge er nemmere! Ikke så meget fnidder med dem

nope. og der bliver ikke bagtalt... hvor i landet er du fra?? ved ikke om du vil røbe det da du har lavet indlæget ano.

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

nope. og der bliver ikke bagtalt... hvor i landet er du fra?? ved ikke om du vil røbe det da du har lavet indlæget ano.

ork jo.. er bare ano så indlægget ikke så nemt kan googles

Silkeborg Men er oprindeligt fra Nordsjælland!

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

ork jo.. er bare ano så indlægget ikke så nemt kan googles

Silkeborg Men er oprindeligt fra Nordsjælland!

Okai.. hehe. Man kunne aldrig vide...

Anmeld

30. maj 2010

Kruse90

årh putte
Hvor er det uretfærdigt.
Jeg syntes du skal forlange en grund. og så sige til hende, hvad grunden er til at hun stikker dig i ryggen gang på gang!

Anmeld

30. maj 2010

Trolde_mor

aww smukke.. det er jeg virkelig ked af at læse. ja, det er utroligt som man kan blive ved med at give chancer selvvom man gang på gang bliver skuffet..

Men man holder jo af personen og ønsker jo at venskabet.

Jeg har det samme problem. Og måske gør det, at man ikke har så mange veninder at man måske går længere end man burde..

Men søde, du må passe på dig selv. Du fortjener ikke den behandling.

Frem for at bruge kræfter på den veninde, kan du jo bruge lidt kræfter på en af dine bekendte og gøre vedkommende til en god veninde, hun vil med garanti behandle dig bedre..

Du får lige et stort kram herfra

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

aww smukke.. det er jeg virkelig ked af at læse. ja, det er utroligt som man kan blive ved med at give chancer selvvom man gang på gang bliver skuffet..

Men man holder jo af personen og ønsker jo at venskabet.

Jeg har det samme problem. Og måske gør det, at man ikke har så mange veninder at man måske går længere end man burde..

Men søde, du må passe på dig selv. Du fortjener ikke den behandling.

Frem for at bruge kræfter på den veninde, kan du jo bruge lidt kræfter på en af dine bekendte og gøre vedkommende til en god veninde, hun vil med garanti behandle dig bedre..

Du får lige et stort kram herfra

hentyder du til nogen bestemt, søde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.