sikke en veninde.... (langt, men jeg trænger til kram)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

hentyder du til nogen bestemt, søde?

Griner.. altså kæresten spurgte faktisk om det samme, da jeg læste det højt for at høre om jeg godt kunne skrive som jeg gjorde

Men nej, tænkte nu ikke lige på mig selv (man må jo være ydmyg hehe.. )

Men ja, det kunne jo være mig, hehe Har jo ingen tæt på mig længere.. Er sikker på vi kunne få det smadder sjovt, og jeg hverken lyver eller afslå en invitation en uge før - det lover jeg dig, smukke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Kruse90

LN_ mor skriver:

Griner.. altså kæresten spurgte faktisk om det samme, da jeg læste det højt for at høre om jeg godt kunne skrive som jeg gjorde

Men ja, det kunne jo være mig, hehe Har jo ingen tæt på mig længere.. Er sikker på vi kunne få det smadder sjovt, og jeg hverken lyver eller afslå en invitation en uge før - det lover jeg dig, smukke..

se skat.
Der er da en mere der gerne vil være der for dig

Jeg glæder mig til vores fremtidige hygge stunder
Holder meget af dig snut

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Kruse90 skriver:

se skat.
Der er da en mere der gerne vil være der for dig

Jeg glæder mig til vores fremtidige hygge stunder
Holder meget af dig snut

I er skønne, I 2

Anmeld

31. maj 2010

line melias mor

jeg føler SÅ meget med dig, min rigtig gode veninde fra sjælland skrev to timer før at hun ikke kunne komme(også barnedåb) jeg blev så ked af det og rigtig skuffet. min anden veninde jeg har kendt fra jeg var 13 år skrev til mig en uge før hun ikke kunne komme alligevel fordi hun havde taget en vagt på sit arbejde den dag da hun havde brug for pengene. det viste sig så de slet ikke havde åben den da hun sagde hun skulle på arbejde

jeg har aldrig nogensinde været så skuffet i hele mit liv og snakker ikke med nogle af dem den dag i dag. ikke engang så meget som et opkald eller undskyldning har jeg fået. det sidder dybt i en og du får lige et herfra. håber i får en fantastisk dag alligevel med de mennesker omkring jer der elsker jer

Anmeld

31. maj 2010

Shibby

Nogle gange må man aflyse i sidste øjeblik. Min x bedste veninde skulle være mikkels gudmor-og dagen før (Jaaaah...) meldte hun afbud. Jeg er stadig irriteret på måden hun gjorde det på-i en sms osv. Men whatever.. Drop hende. Find en ny veninde på baby. Når du kan være mere åben omkring hvad du føler online end overfor din veninde-så er der vidst et venskab du skal have gjort op med digselv om er alt slidet værd Held og lykke med at træffe det rigtige valg

Anmeld

31. maj 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

I er skønne, I 2

Dig der er det smukke

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Shibby skriver:

Nogle gange må man aflyse i sidste øjeblik. Min x bedste veninde skulle være mikkels gudmor-og dagen før (Jaaaah...) meldte hun afbud. Jeg er stadig irriteret på måden hun gjorde det på-i en sms osv. Men whatever.. Drop hende. Find en ny veninde på baby. Når du kan være mere åben omkring hvad du føler online end overfor din veninde-så er der vidst et venskab du skal have gjort op med digselv om er alt slidet værd Held og lykke med at træffe det rigtige valg

det er godt nok også noget svineri!!!!

Jamen min "veninde" ved godt jeg er virkelig skuffet - det er nok også derfor hun ikke svarer mig nu!

Jeg gider ikke kæmpe mere, men jeg synes det er ærgeligt at et voksent menneske ikke kan opføre sig ordentligt! Der kan ske en masse så man er nødt til at melde afbud, og det har jeg fuld forståelse for. Men har man en god grund må man også kunne ringe og give besked

Men ja.. det er ikke sliddet værd og har heldigvis andre mennesker i mit liv

Og så får vi i øvrigt en fantastisk dag, uanset hvad!

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

line melias mor skriver:

jeg føler SÅ meget med dig, min rigtig gode veninde fra sjælland skrev to timer før at hun ikke kunne komme(også barnedåb) jeg blev så ked af det og rigtig skuffet. min anden veninde jeg har kendt fra jeg var 13 år skrev til mig en uge før hun ikke kunne komme alligevel fordi hun havde taget en vagt på sit arbejde den dag da hun havde brug for pengene. det viste sig så de slet ikke havde åben den da hun sagde hun skulle på arbejde

jeg har aldrig nogensinde været så skuffet i hele mit liv og snakker ikke med nogle af dem den dag i dag. ikke engang så meget som et opkald eller undskyldning har jeg fået. det sidder dybt i en og du får lige et herfra. håber i får en fantastisk dag alligevel med de mennesker omkring jer der elsker jer

tusind tak

Vi får en fantastisk dag uanset hvad! og der kommer nemlig en masse mennesker som betyder alverden for os og vi for dem

Anmeld

31. maj 2010

N&J

Anonym skriver:

Hej tøser!

Jeg tror mange af Jer ved hvem jeg er, men er lige anonym i dagens anledning

Jeg er bare SÅ vred og skuffet lige nu. Vi skal have barnedåb på lørdag og vi er selvfølgelig meget tæt på at være klar med det hele... Jeg har i dag ENDELIG fået puslet rundt med de 65 gæster så alle sidder på de rigtige pladser, ved siden af og overfor de rigtige mennesker!! Vi har spist hos min svigerfar (som ikke kommer til dåben) her til aften og da jeg kommer hjem har jeg fået et brev på facebook:

hej smukke.
er virkelig ked af at måtte gøre det her i sidste øjeblik men er desværre ikke i stand til at komme på< lørdag alligevel, er virkelig ked af det. håber du kan tilgive mig.
Knus

F*** hvor er jeg skuffet! Hun skal forestille at være en af mine bedste veninder og er den ene af de 2 veninder jeg har inviteret på lørdag! Hun har kendt datoen ligeså længe som os, da hun bor på sjælland og jeg ville være STEN sikker på hun havde fri.

Hun ringer ikke engang, og ingen forklaring på hvorfor hun melder afbud 6 (!!!!!) dage inden dåben

Hun har skuffet mig mange gange før, og af en eller anden grund lærer jeg det aldrig. Jeg tænker hver gang "nu er hun blevet mere moden... hun skuffer mig ikke igen! Hun forstår at sætte pris på det her venskab nu" og alligevel stikker hun mig gang på gang i ryggen

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg... kan bare mærke jeg var ved at koge over og skulle have det ud!

ØV hvor er jeg bare skuffet!

Vi får en fantastisk dag uanset hvad, men jeg er bare SÅ skuffet..........

Tak fordi du læste med!

jeg prøvede det selv i forbindelse med min datters dåb, og hun skulle endda være fadder, og jeg fik en sms Cut hende, hun er ikke det værd og ja jeg burde nok også have gjort det med min veninde for længst, men jeg skulle åbenbart trædes på lidt mere.. det med dåben var dråben for mig.. og ja savner ikke egentlig ikke.. så ud med hende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.