Anonym skriver:
Hej tøser!
Jeg tror mange af Jer ved hvem jeg er, men er lige anonym i dagens anledning 
Jeg er bare SÅ vred og skuffet lige nu. Vi skal have barnedåb på lørdag og vi er selvfølgelig meget tæt på at være klar med det hele... Jeg har i dag ENDELIG fået puslet rundt med de 65 gæster så alle sidder på de rigtige pladser, ved siden af og overfor de rigtige mennesker!! Vi har spist hos min svigerfar (som ikke kommer til dåben) her til aften og da jeg kommer hjem har jeg fået et brev på facebook:
hej smukke.
er virkelig ked af at måtte gøre det her i sidste øjeblik men er desværre ikke i stand til at komme på< lørdag alligevel, er virkelig ked af det. håber du kan tilgive mig.
Knus
F*** hvor er jeg skuffet! Hun skal forestille at være en af mine bedste veninder og er den ene af de 2 veninder jeg har inviteret på lørdag! Hun har kendt datoen ligeså længe som os, da hun bor på sjælland og jeg ville være STEN sikker på hun havde fri.
Hun ringer ikke engang, og ingen forklaring på hvorfor hun melder afbud 6 (!!!!!) dage inden dåben 
Hun har skuffet mig mange gange før, og af en eller anden grund lærer jeg det aldrig. Jeg tænker hver gang "nu er hun blevet mere moden... hun skuffer mig ikke igen! Hun forstår at sætte pris på det her venskab nu" og alligevel stikker hun mig gang på gang i ryggen 
Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg... kan bare mærke jeg var ved at koge over og skulle have det ud!
ØV hvor er jeg bare skuffet!
Vi får en fantastisk dag uanset hvad, men jeg er bare SÅ skuffet..........
Tak fordi du læste med! 
jeg prøvede det selv i forbindelse med min datters dåb, og hun skulle endda være fadder, og jeg fik en sms
Cut hende, hun er ikke det værd og ja jeg burde nok også have gjort det med min veninde for længst, men jeg skulle åbenbart trædes på lidt mere.. det med dåben var dråben for mig.. og ja savner ikke egentlig ikke.. så ud med hende!!!