hjælp min veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Jamen det kan jeg sagtens forstå

Kan da godt komme med min mening alligevel

Altså,  synes det er ok med det forbehold, at det ene er meget internationalt, og det andet meget dansk.

Det kunne man selvf. udligne lidt med et mellemnavn hvis man ville, men tilgengæld synes jeg det er skønt med bare 1 fornavn og 1 efternavn. Det jo efterhånden en mangelvare

Et navneforslag fordi jeg ikke kan lade være - hvad med Eian? Det er samme navnebetydning/gren.

Det vil jeg foreslå for hende

Både det med mellemnavne og Eian (hvilket jeg i øvrigt aldrig har hørt før )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det vil jeg foreslå for hende

Både det med mellemnavne og Eian (hvilket jeg i øvrigt aldrig har hørt før )

Åh læste forkert mht. betydning. Slog mig lige at det nok ikke passede helt. Men pyt, begge navne har gode betydninger.

Kian - kan også staves Cian betyder ifølge nogen, gammel(ancient) og ifølge andre betyder det kejser. Det er gælisk (irsk)

Eian betyder Guds nåde (Gods grace) og er en variant af det hebraiske John. Der er vist ik nogen der hedder det herhjemme, eller max 2 iflg. DK´s Statistik, hvilket jeg synes er synd.

Men ja, forslå hende evt. et mellemnavn og hør hendes mening og Eian.

Anmeld

28. maj 2010

FrkT

Synes ikke hun behøver tænke så meget over at det er et "udenlansk" navn og et dansk efternavn, for det er trods alt kun hans fornavn han vil blive kaldt til daglig, så skid på det andet.

Jeg er VILD med navnet Kian.... kunne selv finde på at bruge det engang. Og når jeg hører navnet kommer jeg bare til at tænke på Kian fra Westlife, hvilket er super positivt i mine øjne, har altid været stort Westlife-fan (dog mest til Shane).

Så JA, go for it!

Anmeld

28. maj 2010

BinaMor

jeg sys det er sejt

Anmeld

28. maj 2010

3xM

elsker det , men burde jeg vel også bebsen her kommer til at hedde milas kian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.