hjælp min veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lide navnet Kian Rasmussen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.557 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Tøser.

Jeg har en veninde der netop har fået en dreng men hun kan ikke finde ud af hvad han skal hedde. Jeg har talt meget med hende om navne og nu er hun kommet frem til et som hun (og jeg) er rigtig vild med. Jeg lovede så at jeg ville spørge Jer herinde hvad I synes om navnet for at høre andre reaktioner

Kian Rasmussen

Mange knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

line melias mor

I LOVE IT. det er et super lækkert navn. en rigtig lækkerbisken tænker jeg når jeg hører navnet.

Anmeld

28. maj 2010

Valle81

Lyder super sødt:0)

Det kan hun roligt holde ved:0)

Anmeld

28. maj 2010

smokin

Bryder mig ikke om det

Anmeld

28. maj 2010

betski

Jeg synes rigtig godt om Kian. Synes det både passer til en lille dreng og en voksen mand

Anmeld

28. maj 2010

louise8723

hmm sorry.. dont like it

Anmeld

28. maj 2010

misslea

kender efterhånden 4-5 små drenge med navnet, og må indrømme at jeg slet ikke er til det....

mange kram fra lea

Anmeld

28. maj 2010

Lady Marion <3

Syntes Kian er et fint navn , men ikke til Rasmussen , det lyder helt forkert i mine ører

Anmeld

28. maj 2010

hc=k

Caroline86 skriver:

Hej Tøser.

Jeg har en veninde der netop har fået en dreng men hun kan ikke finde ud af hvad han skal hedde. Jeg har talt meget med hende om navne og nu er hun kommet frem til et som hun (og jeg) er rigtig vild med. Jeg lovede så at jeg ville spørge Jer herinde hvad I synes om navnet for at høre andre reaktioner

Kian Rasmussen

Mange knus Caroline

Jeg har altid synes at Kian var sådan et pænt navn. Jeg ville gerne have at min søn skulle have heddet det, men en af min kærestes bekendte hedder Kian og han er altså lidt en tegning hehe.

Go for IT

Anmeld

28. maj 2010

otlitrom

Har stemt nej - bryder mig ikke om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.