hjælp min veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

oo

altså...jeg synes at kian bare er det nye brian, så nej. men på den anden side så ville din veninde nok heller ikke bryde sig om de navne jeg har valgt til mine børn, så det går sikkert lige op hun skal navngive ham Kian, hvis det er det navn hun er vild med!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

gruener

Jeg syntes det er et skønt navn.. Min kæreste og jeg Har selv tænkt over enten Liam eller Kian... Det bliver nok Liam, men syntes Kian er ligeså sødt.. Og det passer både på et barn og en voksen.

Anmeld

28. maj 2010

CiSo

jeg syntes ikke helt om det! men det er også kun fordi jeg kender en lidt irreterende dreng der hedder Kian!

Anmeld

28. maj 2010

MinWilliam

Jeg syntes det er super sødt

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har stemt blankt, for synes ikke min mening er relevant. Hvis hun godt kan lide navnet er det jo det vigtigste. Så mit råd til din veninde er, at hun går efter sin mavefornemmelse.

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Har stemt blankt, for synes ikke min mening er relevant. Hvis hun godt kan lide navnet er det jo det vigtigste. Så mit råd til din veninde er, at hun går efter sin mavefornemmelse.

ja, jeg har også sagt til hende at alle andres mening kan være ligemeget hvis det føles rigtigt når hun kalder ham det

Men jeg kan alligevel godt forstå at det er rart lige at se/høre andres reaktion

Tak for dit svar, søde

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hej Tøser.

Jeg har en veninde der netop har fået en dreng men hun kan ikke finde ud af hvad han skal hedde. Jeg har talt meget med hende om navne og nu er hun kommet frem til et som hun (og jeg) er rigtig vild med. Jeg lovede så at jeg ville spørge Jer herinde hvad I synes om navnet for at høre andre reaktioner

Kian Rasmussen

Mange knus Caroline

Helt klart JA!!!

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

Jeg er altså heller ik så vild med det navn , men hvis hun kan lide det, er det jo det navn hun skal vælge   Vores meninger betyder jo intet, det er hendes barn .

Kram M

Anmeld

28. maj 2010

AnneBJ

Jeg synes det er et dejligt navn, og har stemt ja

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

ja, jeg har også sagt til hende at alle andres mening kan være ligemeget hvis det føles rigtigt når hun kalder ham det

Men jeg kan alligevel godt forstå at det er rart lige at se/høre andres reaktion

Tak for dit svar, søde

Jamen det kan jeg sagtens forstå

Kan da godt komme med min mening alligevel

Altså,  synes det er ok med det forbehold, at det ene er meget internationalt, og det andet meget dansk.

Det kunne man selvf. udligne lidt med et mellemnavn hvis man ville, men tilgengæld synes jeg det er skønt med bare 1 fornavn og 1 efternavn. Det jo efterhånden en mangelvare

Et navneforslag fordi jeg ikke kan lade være - hvad med Eian? Det er samme navnebetydning/gren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.