Hygge tråd - Sjove kommentarer fra børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Silvermist1

Isabella er blevet puttet. Vi kan høre hende synge inde på hendes værelse, så far går ind til hende for at se om hun stadig ligger i sin seng. Da han kommer ind, så sidder Isabella i sin seng med sin ble på hovedet, imens hun tisser på sin hovedpude og siger "Se far... Bella dygtig... Bella tisser"
August 2009
Isabella har lige fået en ren ble. Mor vil til at smide den tunge puha-ble i skraldespanden, men så bliver Isabella meget sur og råber "Det er miiiiiiin chokolade mor"
September 2009
Victoria ligger og klager inde i stuen, fordi at hun ikke gider at ligge på maven længere. Så kalder Isabella ude fra køkkenet "Stop med at råbe, jeg kommer lige om lidt". Så drøner Isabella ind i stuen på sin knallert imens hun kalder "Her kommer prinsessen...!"
Maj 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Maddox

Filippa 3½ år

En dag var der noget spændende i tv, som vi gerne lige ville se, OG høre, hvilket nærmest var umuligt med en MEGET snakkende Filippa i nærheden. Jeg foreslår at vi leger stilleleg, hvortil Filippa svarer " Ok, men jeg er altså ikke med!"...

Anmeld

27. maj 2010

Mamamischa

øj nogen sjove unger i har jer

Min datter på 2½ år går nogen gange rundt og snakker lidt med sig selv, her for leden kommer hun så ind til mig og snakker lidt

Maloue: Mor.

Mig: Ja

Maloue: Jeg vil gerne ha en lillebror.

Mig: Jamen Maloue mor skal ikke ha nogen baby lige nu

Maloue: Jamen mor du jo allerede så tyk, så der kan godt være en baby i din mave

for leden var min mor og min søster på 7år her for at spise, ved bordet diskutere de to små om min søsters myggestik osv

Josefine: Avavavav mor det gør ondt på mit myggestik

Maloue: ej moster du et pattebarn

Josefine: Nej jeg er ej

Maloue: Jo du tuder bare hele tiden, det ikke særlig rart

Josefine: og hvad så, du da bare et tudefjæs

Maloue begynder så at tude og sige nej mig er ej, mig er bare en lille spiderman på 2år

Anmeld

27. maj 2010

merichs

En af mine mange oplevelser mens jeg er på job (som togfører)  :

Mor og datter på ca 3-4 år sidder klar med deres billet. Da jeg kommer for at se billetten siger moren til datteren: Kan du vise billetten? Pigen kigger på mig med store øjne og åben mund hvorefter hun udbryder højt:  Moar, det er jo en PIGE!!!!

Anmeld

28. maj 2010

E.T

min nevø på 4 år, som er en rigtig spørge-jørgen:

"bedstefar kan du godt trække maven ind?"

en uge senere sidder han på skødet af sin bedstemor og ager hender under hagen (min mor ved at tabe sig og har derfor lidt ekstra hud hængende) "hvorfor er du så blød bedstemor"

Anmeld

28. maj 2010

TbCp

Daisy skriver:

Min datte var omk. 4 år og havde lige fået en legetøjsmobil. Hun var meget glad for den, og gik med den alle steder. Vi står så i kø i fakta da en mand komenterer hendes 'mobil':

Manden:"Sikke en fin mobil du har dér, kan den tage billeder!"

Min datter:"Nej det er jo kun legetøj!" griner hun

Manden:" Så har du ikke sådan et fint billede på mobilen!" Han viser hende et billede af sin hund på sin mobil

Min datter:" Nej, men min mor har et billede af far nøgen på sin mobil....!"

Der blev sku grinet meget på min bekostning

p.s. Billedet af hendes far var et med bar overkrop om sommeren

Hahahahhahaha
Der gav i da lige en masse kunder et godt grin. Fantastisk

Anmeld

28. maj 2010

TbCp

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Har en rigtig go en med min kære nevø ....

Mathias var 4 år, og meget optaget af hvordan folk ser ud, det kunne tit gi nogle ret så pinlige situationer, så min søster tog en snak med ham om at man ik tale om folk man ser på gaden, men hvis han har behov kan de tage snakken når de kommer hjem igen .... 

Et par dage efter var jeg dem ude og køre bus, da en ikke så heldig udseende dame komme ind, og med det samme udbrøder Mathias Åhhhhhh Mor se lige hende der, og pejer med sin lille peje finger , hende skal vi tale om når vi kommer hjem, jeg behøver vel ik at sige at min søster var koks rød i hoved ..... 

Min egen søn....

Marcus kommer hjem fra børnehave. Tante spørg: hvordan går det med dine kærester i børnehaven ... Marcus : Alså tante jeg vil ik ha nogle kærester mere, for de vil bare ha alle mine penge 

HIhihihihihihi

Anmeld

28. maj 2010

millesofie

Marcus-Emil var 4år og vi skulle holde jul hos farmor og farfar )

vi står i netto, marcus-emil taler begejsteret om jul gaver og udbryder så hvor bliver det sjov at holde jul hor farfar og morfar

hvorefter samtlige "gæster" i netto vender sig om og kigger på os

(de troede nok at bestefar var bøsse) jeg begyndte selvfølgelig at skral grine

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Jeg har mavekramper af grin.. hold op nogle fantatiske historier.. Mine kæber gør helt ondt nu. Har lige et par stykker selv.

Min nevø Jeppe 3 år:

Jeppe har i et uopmærksomt øjeblik tegnet kruseduller på tapetet i stuen. Min søster siger efterfølgende til Jeppe, at det må han ikke. Han nægter hårdnakket, at det var ham. Min søster insisterer og siger: Jeppe, jeg ved, at det er dig, og det må du ikke. Jeppe svarer: Jamen mor, jeg kan jo slet ikke tegne sådan nogle flotte mus.

Jeppe ca. 2 år.

Min søster og Jeppe står i køen i Netto en varm sommerdag. De er helt oppe ved kassen, da en dame rækker ud efter nogle batterier og hendes behårede armhule er lige ud fra Jeppes ansigt. Jeppe udbryder meget højt: Se mor, damen har en tissekone under armen!!

Jeppe ca. 3 år med en livlig fantasi:

Jeppe er i Netto med sin mor. De kommer forbi øllene. Han udbryder, skal vi ikke købe nogle øl. Min søster siger, at det skal de ikke. Jeppe tilføjer: Jamen, mormor ÆÆÆLSKER øl - hun sidder altid ude foran domkirken og drikker dem. Min søster blev SÅ flov!!

(det skal siges, at min mor ALDRIG har sloges med den slags drikketrang i offentlige rum og må anses for at være en yderst sober dame).

Og en lille sød én: Jeppe er på tur med sin mor en vinterdag. Han peger op på månen og udbryder: Se mor, sådan en har vi også der hjemme.

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Hm, jeg kan da også være lidt med her.

Jeg selv, da jeg gik i børnehave.
Vi var på lejr, og en af dagene var vi ude og gå en tur i skoven. Da vi har gået rundt i en halv times tid udbryder jeg:
"NEEEEJ - SE ET TRÆ!!!"
Pædagogerne er flade af grin, og den kommer da også med i månedens blad, fra børnehaven

Min nevø, da han har været 3-4 år.
Han sidder ude i køkkenet og leger med fingermaling og min søster sidder i stuen og snakker i telefon.
Min nevø laver disse fiiiine fiiine aftryk af sine hænder, og nu vil han også lave et af sine fødder - En blå fod, og en rød fod.
Nu er farven jo på papiret, og dét skal mor se.
Han trasker fra køkkenet og ind i stuen og viser hende STOLT hans flotte fodaftryk.
Min søster roser ham til skyerne, og kigger derefter ned på gulvet - RØD, BLÅ, RØD, BLÅ, RØD, BLÅ - Masser af små fodaftryk fra køkkenet og ind i stuen.
Hun sender min nevø på værelset, så hun kan synde sig at gøre rent, inden det trænger ned i tæppet, og da hun er færdig lukker hun ham ud og spørg om han har tænkt over hvad han vil gøre næste gang han skal lave fodaftryk.
Min nevø: "Ja mor, jeg tager da bare gummistøvler på"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.