Jeg har mavekramper af grin.. hold op nogle fantatiske historier.. Mine kæber gør helt ondt nu. Har lige et par stykker selv.
Min nevø Jeppe 3 år:
Jeppe har i et uopmærksomt øjeblik tegnet kruseduller på tapetet i stuen. Min søster siger efterfølgende til Jeppe, at det må han ikke. Han nægter hårdnakket, at det var ham. Min søster insisterer og siger: Jeppe, jeg ved, at det er dig, og det må du ikke. Jeppe svarer: Jamen mor, jeg kan jo slet ikke tegne sådan nogle flotte mus.
Jeppe ca. 2 år.
Min søster og Jeppe står i køen i Netto en varm sommerdag. De er helt oppe ved kassen, da en dame rækker ud efter nogle batterier og hendes behårede armhule er lige ud fra Jeppes ansigt. Jeppe udbryder meget højt: Se mor, damen har en tissekone under armen!! 
Jeppe ca. 3 år med en livlig fantasi:
Jeppe er i Netto med sin mor. De kommer forbi øllene. Han udbryder, skal vi ikke købe nogle øl. Min søster siger, at det skal de ikke. Jeppe tilføjer: Jamen, mormor ÆÆÆLSKER øl - hun sidder altid ude foran domkirken og drikker dem. Min søster blev SÅ flov!!
(det skal siges, at min mor ALDRIG har sloges med den slags drikketrang i offentlige rum og må anses for at være en yderst sober dame).
Og en lille sød én: Jeppe er på tur med sin mor en vinterdag. Han peger op på månen og udbryder: Se mor, sådan en har vi også der hjemme. 
Anmeld